رفتن به نوشته‌ها

علوم ورزشی کراتین و چربی بسوزانید. نقش کراتین در سوزاندن چربی چیست؟


کراتین اغلب به عنوان یک مکمل عضلانی و تقویت کننده عملکرد در نظر گرفته می شود. اما آیا کراتین و چربی سوزی ارتباط دارد و آیا می تواند برای افرادی که مایل به چربی سوزی هستند مفید باشد؟

همچنین باید اشاره کنیم که هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این مکمل محبوب نوشته شده است. در این مقاله ما در مورد مواردی که ممکن است قبلاً نشنیده اید صحبت خواهیم کرد ، کراتین یک مکمل غذایی عالی است که به طور غیر مستقیم رشد ماهیچه ها را افزایش داده و چربی سوزی (کراتین و چربی سوزی) را افزایش می دهد تا زمانی که هدف تمرکز بر چربی سوزی باشد.

فوایدی که ممکن است از کراتین انتظار داشته باشید:

  • افزایش انرژی و توسعه قدرت
  • به طور خاص ، افزایش استقامت عضلانی و کاهش خستگی شدید
  • بهبود ریکاوری و کم آبی بدن بعد از ورزش

این می تواند جذب و مصرف کربوهیدرات ها را تسریع کند ، اما آیا هر یک از این مزایا باعث می شود کراتین یک مکمل غذایی موثر باشد؟ خوب ، بله به نوعی

این تأثیرات مثبت بر اساس میزان ورزش و تلاش شما استوار است ، یعنی در واقع نتیجه افزایش یا کاهش وزن نیست. با این حال ، بهتر است قوی تر باشید ، چه در دوره برش هستید یا می خواهید توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید. هنگامی که رژیم می گیرید ، ممکن است تغذیه نامناسبی را تجربه کنید ، بنابراین مصرف کراتین برای افزایش قدرت و جبران این ضعف ها شروع خوبی است.

کراتین و چربی سوزی – عوامل مingثر بر چربی سوزی کراتین

به طور کلی ، وقتی صحبت از سوزاندن کراتین و چربی می شود ، به این معنا نیست که کراتین مکمل چربی سوزی است ، اما کراتین با نتایج آن می تواند در دوره ورزش موثر باشد ، که برای افزایش عضله سازی و کاهش چربی بدن انجام می شود. او هست.

در واقع ، کراتین به شما این امکان را می دهد تا با شدت بیشتری ورزش کنید. ورزش شدید باعث افزایش مصرف انرژی می شود. بنابراین ، کراتین به شما کمک می کند تا برای ورزش بیشتر وزن کم کنید. افزایش سطح تستوسترون نیز مهم است زیرا نقش تستوسترون در سوزاندن چربی و عضله سازی زیاد است.

1. ضد نادر بودن

وقتی رژیم می گیرید ، به طور خودکار دچار کمبود مواد مغذی می شوید. خوردن رژیم غذایی غنی از غذاهای غنی از کراتین (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر ابتلا به کمبود مواد مغذی ضروری را کاهش می دهد. هرچه کالری کمتری مصرف کنید ، احتمال اینکه مصرف بهینه کراتین را از دست بدهید بیشتر است.

همچنین نشان داده شده است که مکمل کراتین ضد کاتابولیک است ، نیتروژن عضلات را متعادل می کند و در فرایندهای جایگزینی و ترمیم ، تجزیه بافت ماهیچه ای را کاهش می دهد. به طور فعال محرک بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی را افزایش می دهد. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین زخم هستید ، مکمل یک راه عالی برای محافظت و بهبود سلامت شما است.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش شدید با مکمل کراتین درصد چربی بدن ، قدرت ماهیچه ها و عملکرد ورزشی را بهبود بخشید.

2. بهبود ریکاوری از ورزش

پیشرفت در این زمینه حتی بیشتر قابل توجه است. ما می دانیم که کراتین یک عامل کلیدی در متابولیسم بعد از ورزش ، سنتز پروتئین ماهیچه ها و سایر فرآیندهای رشد است. وقتی سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تأثیر غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن ماهیچه ها دارید ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما اهداف عملکرد ورزشی شما را تضعیف نمی کند.

همه آنچه ما در مورد آموزش می دانیم نشان می دهد که بهبود مهمترین بخش تمرین است در حالی که به طور مداوم دست کم گرفته می شود. اگر کراتین بتواند بهبودی را بهبود بخشد ، که همه نتایج آن را تأیید می کند ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بگذارید به شما بگوییم که وقتی در مورد سوزاندن کراتین و چربی صحبت می کنیم ، کراتین به طور مستقیم به شما در عضله سازی و چربی سوزی کمک نمی کند ، اما به طور غیرمستقیم می تواند به شما در کاهش وزن و چربی بیشتر کمک کند. در طول تمرین ، ماهیچه ها برای ایجاد قدرت در برابر تمرینات مقاومتی یا کاردیو به انرژی نیاز دارند و انرژی مصرف شده در حین فعالیت توسط ATP (آدنوزین فسفات) تأمین می شود که منبع اصلی انرژی در طول تمرین است.

هنگامی که انرژی شما به پایان می رسد و انرژی بیشتری برای انجام چند تکرار و ست ندارید ، این جایی است که مکمل کراتین می تواند با ارائه منبع فوری ATP به سلول های عضلانی شما برای تکرارها و ست های بیشتر ، نقش اساسی را ایفا کند. هرچه انرژی بیشتری انجام دهید ، تعداد تکرارها بیشتر و انقباضات ماهیچه ای بیشتر می شود و این به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

کراتین برای سلامتی

علاوه بر اثرات مثبت مصرف کراتین ، شما همچنان می خواهید رژیم غذایی خود را برای سلامتی طولانی مدت حفظ کنید. ما امیدواریم که به این جمله توجه کنید که آنچه به حفظ و توسعه عضلات در هنگام عضله سازی کمک می کند ، بهترین حالت زمانی است که هیچ عضله ای وجود ندارد.

این مکمل به عنوان ترکیب ماهیچه و قدرت شناخته می شود ، اما کراتین به جز نام آن یک ویتامین است: دارای اثرات محافظتی بر قلب و اعصاب است و همچنین یکی از قوی ترین و مهمترین اثرات آنتی اکسیدانی هر مکمل موجود در بازار است.

خلاصه:

فواید سلامتی قلبمکمل کراتین سطح انرژی سلولهای عضله قلب ، اندوتلیوم و سلامت شریانی را افزایش می دهد و علائم ایسکمی/تصلب شرایین را بهبود می بخشد. به زبان ساده ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

سرعت بخشیدن به رشد و محافظت از نورون ها: محافظت از نورون ها چیزی نیست که ما معمولاً از آن استفاده می کنیم. کراتین برای رشد عصبی و رشد سلول های عصبی ضروری است و کمبود آن یک مشکل جدی است. بنابراین مصرف مکمل یک گزینه عالی است – به ویژه از آنجا که کمبود انرژی و متابولیسم کربوهیدرات پایین عوامل اصلی در بیماریهای دژنراتیو (از دست دادن سلول های عصبی در مغز) هستند.

انرژی سلولی محور اصلی داستان است: مکمل ها مطمئناً سطح انرژی سلولی را افزایش می دهند و خطر مرگ و تخریب سلولی را کاهش می دهند ، به عبارت ساده ، سلول های سالم به معنای انسان سالم است.

اینها تنها چند مورد از هزاران فایده ای است که مکمل کراتین می تواند برای سلامتی شما داشته باشد ، اما ذکر این نکته مهم است که این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل تک بعدی است. کراتین بیشتر از یک مکمل عضله سازی شناخته شده است.

آخرین کلمه در سوزاندن کراتین و چربی

در حالی که بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد یک عارضه جانبی هستند ، کراتین یکی از م effectiveثرترین مکمل های کم مصرف در بازار است. به این معنی که مردم هنوز به ارزش واقعی آن پی نبرده اند.

استفاده از کراتین به عنوان یک مکمل تقویت عضلات یک راه عالی برای افزایش و افزایش اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای شگفت انگیز مکمل را پنهان می کند. این مکمل موضوع هزاران مطالعه است که به طور گسترده ای مزایای مثبت آن را از طریق تعامل با سایر سیستم ها نشان می دهد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
muscleandst Strength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-los- اهداف
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ باید-در حین-تلاش برای کاهش وزن- کراتین مصرف کنید


منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *