نگرانی‌های بهداشتی در شرق فلسطین هفته‌ها پس از خروج قطار اوهایو از ریل افزایش یافت


دکتر کاری نادو، رئیس بخش بهداشت محیط در هاروارد، که مطالعه می کند، گفت: “صدها ماده شیمیایی وجود دارد که در این مرحله می توانند در بازی وجود داشته باشند، و ما کاملاً در دانشگاه ابزارهایی برای آزمایش بیشتر آنها داریم.” اثرات سمی دود در آلودگی هوا، از جمله سوزاندن پلاستیک. اما کنگره به EPA اجازه می دهد تا تنها لیست محدودی از آلاینده ها را در محیط نظارت کند، و حتی با تایید، فرآیند بوروکراتیک اعتبارسنجی و استقرار هر یک از سنجش ها ممکن است سال ها طول بکشد.

در عوض، مانیتورهای هوا بر روی تابلوهای توقف و درختان آویزان شده اند – که در کیسه های پلاستیکی پیچیده شده اند تا از باران محافظت کنند، مانعی که دکتر نادو آن را «نگران کننده» نامید.

نیروی کلیدی دیگری که اغلب در نظارت بر سموم نادیده گرفته می شود: جاذبه. سم شناسان می گویند حتی زمانی که هوا و منابع سطحی شفاف به نظر می رسد، مواد شیمیایی تمایل دارند به سمت پایین به خاک و منابع آب شهری عمیق نفوذ کنند، حتی برخی از آنها که قبلاً بی خطر بوده اند. و همانطور که منابع آب در طول زمان رقیق می شوند، سطح سم می تواند به سادگی از آستانه تنظیم پایین بیاید و حس خلوص کاذب ایجاد کند.

دکتر نادو، که همچنین طبابت می کند و کودکان حساس را درمان می کند، گفت: “در سم شناسی، هم دوز و هم گذشت زمان مهم است.” ما فقط به اندازه سنجش هایمان خوب هستیم.»

از زمانی که پدربزرگ آقای ماشر در سال 1876 یک جواهرفروشی را در خیابان مارکت، پایین جایی که اکنون ساندویچ‌های گوربی و یک مغازه عتیقه‌فروشی در آن قرار دارد، افتتاح کرد و بعداً شهردار شد، خانواده ماشر در شرق فلسطین جای ثابتی داشتند. نوه ها ساکنان نسل هشتم هستند. اما در شبی که از تخلیه بازگشتند، آنها همچنین به مصداق واقعیتی دردناک تبدیل شدند: وقتی ضربه روحی رخ می دهد، همه نمی توانند فرار کنند.

هنگامی که ویویان، دختر 8 ساله خانم گلوان، دچار جوش های جدید شد، ماشین خود را چرخاند. خانواده او از آن زمان به هومورث، اوهایو، در حدود 30 مایلی غرب نقل مکان کرده اند.

خانم گلوان از طریق تلفن به آقای ماشر گفت: «می‌دانی که نمی‌توانم آنها را به آنجا برگردانم، پدر». بی صدا سر تکان داد.