دولت بایدن برنامه ای را برای رایگان نگه داشتن واکسن کووید برای افراد بیمه نشده تامین خواهد کرد


واشنگتن – مقامات دولت گفتند که دولت بایدن قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار برای برنامه جدیدی برای ارائه واکسن های رایگان کرونا به آمریکایی های فاقد بیمه در اواخر امسال پس از انتقال واکسن ها به بازار تجاری هزینه کند.

این برنامه برای افراد فاقد بیمه، که تا حدی از برنامه واکسیناسیون موجود در دوران کودکی الگوبرداری می‌شود، شامل اولین مشارکت در نوع خود با زنجیره‌های داروخانه است که هزینه‌های اداری دادن دوزها به بیماران را پوشش می‌دهد. فایزر و مدرنا متعهد شده اند که این عکس ها را بدون هیچ هزینه ای به کسانی که بیمه ندارند ارائه دهند.

این اقدام دولت تا حدی یک خلاء مهم در استراتژی کروناویروس کشور را پیش از کمپین جدید واکسیناسیون با واکسن‌های اصلاح‌شده که احتمالاً در اواخر تابستان آغاز می‌شود، برطرف می‌کند. مقامات فدرال گفته‌اند که دیگر برنامه‌ای برای خرید انبوه دوز برای آمریکایی‌ها ندارند، همانطور که در کمپین‌های قبلی واکسیناسیون ویروس کرونا انجام داده‌اند، و اجازه می‌دهند واکسن‌ها به صورت تجاری فروخته شوند و قدرت را به تولیدکنندگان واگذار می‌کنند تا قیمت‌های خود را تعیین کنند.

انتظار می‌رود در ماه ژوئن، تنظیم‌کننده‌های فدرال فرمول جدیدی از واکسن‌ها را انتخاب کنند که نسخه‌های ویروسی را که انتظار دارند در اواخر سال به طور گسترده منتشر شود، هدف قرار دهد. این عکس‌ها به احتمال زیاد در حدود سپتامبر، مشابه زمان کمپین تقویت‌کننده سال گذشته، پخش خواهند شد.

دولت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای خرید دوزهای تخفیف‌دار برای کلینیک‌های بهداشتی جامعه و برنامه‌های واکسیناسیون فدرال و ایالتی است که به طور سنتی واکسن‌ها را به افراد بیمه نشده تحویل می‌دهند. بر اساس یک برگه اطلاعات دولت که توسط نیویورک تایمز به دست آمده است، این برنامه برنامه دسترسی به پل برای واکسن ها و درمان کووید-19 نامیده می شود.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.