رفتن به نوشته‌ها

چیزهای مورد علاقه من – سلامتی در تغذیه جامع


در حال حاضر: موارد دلخواه من

من اخیراً یک خبرنگار داخلی در وبلاگ بوده ام و همچنین در شبکه های اجتماعی استراحت کوتاهی کرده ام (برنامه فیس بوک را به طور کامل از تلفن خود حذف کرده ام زیرا اخیراً نمی توانم منفی آن را تحمل کنم).

در حال حاضر من کاملاً مطمئن نیستم که کجا می خواهم به وبلاگ بروم. من می دانم که تجارت تغذیه ام در حال پیشرفت است و می خواهم بیشتر بر تغذیه قبل از بارداری/بارداری/پس از زایمان تمرکز کنم ، اما در این زمان که هنوز در مرحله “پس از زایمان” هستم ، واقعاً زمان و انرژی لازم برای انجام این کار را ندارم. در کار من سرمایه گذاری کنید

مادر بودن شگفت انگیزترین تجربه بود ، اما من نمی خواهم وانمود کنم که همه چیز از طریق آفتاب و رنگین کمان می گذرد و این بار نیز بسیار استرس زا بود. به عنوان والدین ، ​​دائماً تصمیماتی برای تصمیم گیری وجود دارد ، و گاهی اوقات در صورت انجام درست کار ، خود را در مارپیچ نزولی اضطراب و شک به خود می بینم. این باعث می شود که من بسیار مضطرب و غرق شوم ، بنابراین کار/وبلاگ من در این مدت عقب نشینی کرده است. من کاملاً انتظار دارم که به طور منظم به اشتراک گذاری اطلاعات بازگردم ، اما در حال حاضر ، آن را روشن نگه می دارم و برخی از موارد مورد علاقه ام را اخیراً لیست می کنم.

  1. تمرینات آنلاین – اخیراً تمرینات آنلاین را دوست دارم! من متعلق به یک باشگاه بدنسازی هستم و همچنین چند عضو در استودیوی یوگا دارم ، اما ترک خانه و رفتن به کلاس وقتی تمام وقت کار می کنم واقعاً سخت است/شوهرم چند روز در هفته به مسافرت می رود. اما معمولاً می توانم چند بار در هفته حداقل 30 دقیقه وقت بگذارم تا از فرش خود خارج شوم و تمرین را در خانه انجام دهم! من دوست دارم که بتوانم دائماً تمریناتم را تغییر دهم و بتوانم بر اساس خلق و خوی خود/احساسی که بدنم دارد ، کارهایی را که انجام می دهم انتخاب کنم – بنابراین گاهی اوقات یوگا/پیلاتس/حرکات کششی یا زمان های دیگر تمرینات کیک بوکسینگ یا قدرتی است. و این یک یادآوری عالی بود که برای داشتن یک تمرین خوب نیازی به رفتن به باشگاه نیست. همچنین حمل نوزاد 16 کیلویی به خودی خود یک تمرین است. )
  2. اولین غذاها با مادی – به عنوان یک درمانگر غذا ، من بدیهی است که به غذا/تغذیه علاقه زیادی دارم و واقعاً از تهیه غذای مدی و انجام کارهای مختلف لذت می برم. من به نوعی از شیر گرفتن نوزاد استفاده می کنم ، اما من تنها آنچه را که دارم به او نمی دهم زیرا می خواهم در صورت حساسیت با برخی غذاها به آرامی پیش بروم. همچنین ، برای او ، من واقعاً بر دریافت غذاهای غنی از مواد مغذی متمرکز هستم ، زیرا نوزادان 6 ماهه به آهن بیشتری نسبت به آنچه در شیر مادر یا شیر خشک وجود دارد نیاز دارند ، بنابراین من روی غذاهای غنی از آهن (مانند کبد) تمرکز می کنم. d می گوید او تا به حال هیچ غذای مورد علاقه خود را در مورد غذا ندارد ، اما هر روز بیشتر و بیشتر علاقه مند می شود! و مرد ، آیا این یک روند آشفته است! من فقط سعی می کنم او را در آغوش بگیرم اما نمی توانم گاهی اوقات وقتی غذا در سرتاسرش گیر کرده است تاب بخورد.
  3. کیسه خواب وولینو- ماه گذشته ، ما مدی را از کت و شلوار خواب مرلین به یک کیسه خواب معمولی تغییر دادیم. او از این موضوع وحشت کرد زیرا از بدو تولد نوعی پیژامه “تنهایی” (مانند قنداق یا کت و شلوار مرلین) پوشیده بود. اما ما تصمیم گرفتیم او را به رختخواب ببریم و کت و شلوار مرلین را در همان زمان تنها برای برداشتن پانسمان کنار بگذاریم و او شگفت انگیز شد! تقریباً یک هفته طول کشید تا به طور کامل منتقل شود ، اما اکنون او روی شکم خوب می خوابد و عمدتا از 7 شب تا 7 صبح (با تغذیه رویایی در 10:30) می خوابد. من حتی نمی توانم بگویم که این چقدر تفاوت ایجاد کرده است ، و در حالی که کیسه خواب را به عنوان چیز مورد علاقه خود برجسته می کنم ، در واقع بسیار سپاسگزارم که او اصلا خوابیده است! اما به طور جدی یک کیسه خواب بسیار خوب است و با توجه به اینکه او به معنای واقعی کلمه هر شب او را می پوشد و تا دو سالگی مناسب او است ، من آن را یک سرمایه گذاری عالی می دانم.
  4. سفید کننده کلاژن پروتئینی بیو – همانطور که بسیاری از شما می دانید ، من چند سال پیش قهوه را کنار گذاشتم و فرایند فکر من بعد از زایمان این بود که من نوشیدن آن را فقط در صورتی شروع می کنم که احساس کنم بدون آن نمی توانم زندگی کنم. و حتی اگر چند ماه خستگی فوق العاده ای داشتم ، احساس نمی کردم که قهوه به این وضعیت کمک می کند زیرا من قبلاً از اضطراب پس از زایمان رنج می بردم و برای من قهوه اضطراب را بدتر می کند. بنابراین ، به هر حال ، من هر روز صبح از یک مخلوط Dandy Blend لذت می برم که یک نوشیدنی گرم و خوب به من می دهد اما بدون هیچ گونه منفی قهوه. این سفید کننده کلاژن یک افزودنی خوشمزه بوده است و باعث می شود هر روز منتظر نوشیدن آن باشم! آیا جزء کاملاً ضروری است؟ به هیچ وجه ، اما من را خوشحال می کند و راه خوبی برای دریافت دوز کلاژن هر روز است 🙂

همین الان! می خواهم بدانم چه موضوعاتی ممکن است به شنیدن آنها علاقه داشته باشید. احساس می کنم این روزها واقعاً فاقد خلاقیت هستم بنابراین اگر چیزی هست که دوست دارید یک پست وبلاگ را در آن ببینید ، لطفاً به من اطلاع دهید!

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *