رفتن به نوشته‌ها

ورزش چاقی پا ، پاهای برازنده و زیبا


پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی بر زیبایی بدن دارد. به خصوص در زیبایی بدن زنان. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به ویژه در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم برای چاقی پا ورزش کنید. در اینجا ما شما را با روش های مبتنی بر ورزش برای افزایش چربی پا آشنا می کنیم.

تمرینات چربی ساق پا

ورزش چاقی پا

در دنیای امروز که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، ممکن است راه های زیادی برای درمان چاقی وجود داشته باشد. اما همیشه به دنبال راهی دائمی و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن ران به شما پیشنهاد می شود ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد یا دوام چندانی نداشته باشد. حالا می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاها به شما ارائه دهیم تا بتوانید با کمک این تمرینات و ورزش ها پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکات پایین بدن به عنوان تمرینی برای چاقی پا

یکی از تمریناتی که می توانید با این پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، اسکوات قسمت پایین بدن است. این حرکت به طور مستقیم بر عضلات پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. انجام اسکوات باعث حرکت دادن هسته و ماهیچه های چهارسر و عضلات ساق پا می شود و شما می توانید با کمک این تمرین پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا برای پایین آمدن بهتر است زانوها را خم کنید. مراقب باشید هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و آنها باید کاملاً صاف باشند.

نکته دیگر این است که هنگام چمباتمه زدن ، زانوهای شما اصلاً نباید از پنجه پا بیرون زده باشد. هنگامی که وضعیت بدن شما درست شد ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پیاده می شوید باید چند ثانیه متوقف شوید و سپس به اولتون برگردید.

• باز کردن قفل حرکت

حرکت دیگری که به شما در چاق شدن و پاهای زیبا کمک می کند ، حرکت پرتاب است. این حرکت ماهیچه های پای شما را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن شما کمک می کند. برای انجام حرکت شلیک ، باید بدن خود را در یک راستا قرار داده و کاملاً صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید سر جایش باشد و فقط پای راست شما باید به جلو حرکت کند. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی پنجه پا قرار نگیرد.

زانوی چیپتون نیز باید نزدیک زمین باشد اما نباید به زمین برخورد کند. هنگامی که این تمرین را به پایان رساندید ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به محل خود بازگردید. می توانید حرکت تیراندازی را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

ورزش برای چربی ران

ورزش برای چربی ران

در قسمت قبل با یک سری تمرینات چربی ساق پا آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر فوری روی پاهای پرپشت نداشته باشد ، اما اگر آن را به شیوه زندگی سالم تبدیل کنید و به طور منظم آن را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که پاهای لاغرتر و زیباتر شما متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. اکنون ، در این بخش ، می خواهیم یک سری تمرینات را برای پر کردن پاها به شما ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از آنها رانهای باتوم خود را خوش فرم و زیبا کنید.

پرکردن و فرم دادن ران ها معمولاً برای خانم ها بسیار مهم است و هر لباسی را که می پوشید جذاب و زیبا جلوه می دهد. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ مقدمه این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات فنجان

انواع اسکوات - فنجان اسکوات

در قسمت قبل به اسکوات برای چاقی پا اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین برای پر کردن پاها مثر است. خوب است بدانید اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پرکردن ران ها و فرم دادن به پاها مفید هستند. چمباتمه بزنید تا ران پاتون حالت خوب و زیبایی داشته باشد.

انجام این تمرین همان حرکت اسکوات است که به شما گفتیم ، با این تفاوت که باید پاها را کمی پهن تر از شانه ها باز کنید. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات ورزش اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن دراز بکشید.

• تخته دوار

یکی دیگر از تمرینات بسیار م forثر برای چاق شدن ران ها ، تخته نخ ریسی است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین صاف باشد و بعد از اینکه تمام بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، با وزن نوک انگشتان پا و ساعد ، هر دو را روی زمین قرار دهید و کل وزن بدن خود را تحمل کنید.

حالا دست چپ خود را از روی زمین بردارید و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، دست خود را مستقیماً به سمت بالا بلند کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا با چرخاندن کل بدن دست خود را به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای دست بعدی و طرف بعدی بدن خود انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای این تمرین بدن و پشت شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها به هیچ عنوان خم نشوند یا زمین را لمس نکنند و به طور کلی معده شما باید کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• یک پل لگن

یک پل لگن

تک باس ورزشی برای چاق شدن پاها و همچنین باسن خوش فرم است. این بدان معناست که با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. این تمرین را باید با پشت کاملاً صاف روی زمین و دست ها در کنار بدن انجام دهید. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

حالا با کمک یکی از پاها و قدرت بالای بدن ، یکی از پاهای خود را کاملاً دراز کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت پای خود که هنوز خم شده و ماهیچه های شکم انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاهای خود انجام دهید.

• رفتن به طرفین

راه اندازی برای مهمانی ها

یکی دیگر از تمرینات پر کننده پا بیرون کشیدن از پهلوها است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا چاق شود و در وضعیت خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین ، باید به صورت ایستاده بایستید و دستان خود را روی قفسه سینه خود قرار دهید ، تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که می توانید به راست خود بیاورید.

باتوم باید مستقیم باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و وزن کل بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشتان پا بیرون بیاید و شما باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید و سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

تمرینات تصویری برای پاهای چاق

تا کنون ، ما یک سری حرکات مفید و م forثر برای چربی ساق پا را ارائه کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات برای پاهای چاق وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و پاهای زیبایی داشته باشید. اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که شما باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم تمرین چربی پا کمک بگیرید. به هر حال ، مهم نیست که ما نظریه این ورزش ها را به خوبی برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، مطمئناً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر نتوانید ورزش کنید.

بنابراین بهتر است اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، حتماً فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات به دقت توجه کنید. در فیلم آموزشی به نکات مهم و مهمی اشاره شد و حتی اگر از ورزش و ورزش قبلی آگاهی نداشته باشید ، می توانید با تماشای این فیلم به خوبی و عالی ورزش کنید.

خلاصه ای مختصر

در این قسمت ، ما یک سری تمرینات برای پر کردن پاهای شما ارائه کرده ایم. اکثر افرادی که بدن منحنی دارند ، می خواهند پاهایشان پرپشت و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

ما سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات که به پر شدن و ساختن عضلات ساق پا کمک می کند را در این قسمت ارائه دهیم تا بتوانید با این تمرین پاهایی زیبا و خوش اندام داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزش ها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید با مرور نظریه تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *