رفتن به نوشته‌ها

نحوه بهبود تمرینات در خانه


نحوه بهبود تمرینات در خانه

22 آوریل 2020 –

سلام دوستان حالتان چطور است؟ امیدوارم حال شما خوب باشد ، دستورالعمل ها را برای حفظ امنیت خود و دیگران رعایت کنید و همچنین برای بررسی سلامت روانی خود نیز وقت بگذارید. <3

به عنوان فردی که از طریق اضطراب کار می کند ، حرکت را در روز من وارد می کند ، کمک می خواهد (من اخیراً پشتیبان درمانی محلی را شروع کرده ام) ، برای استراحت وقت می گذارد ، اهداف قابل دستیابی را برای روز تعیین می کند ، دستور العمل های جدید می پزد ، در زمینه من تحقیق می کند. و گذراندن وقت با مصاحبه کننده پیاده روی زیاد با توله سگ و انجام کارهایی مانند حمام نمک اپسوم در این مدت بسیار مفید بود.

شخصاً ، مجبور شدم خیلی سریع به آموزش کلاسها و جلسات آنلاین با مشتریان خود بپردازم. من از حمایت آنها در این مدت بسیار سپاسگزارم و ما در این تمرینات احساس اجتماعی داریم که همه ما در حال حاضر به آن نیاز داریم. برای همکارانم ، شما ستاره های راک بوده اید و قلب مرا بسیار پر کرده اید.

IMG_0947

در حالی که حرکت بسیار مهم است ، شما همچنین نمی خواهید نیاز داشته باشید که روزانه فقط 10 تمرین انجام دهید. ما می خواهیم آگاه باشیم که در این مدت زیاده روی نکنیم یا استرس بیشتری به بدن وارد نکنیم بلکه از ورزش به عنوان ابزاری برای سلامت کلی و سلامت روان نیز استفاده کنیم.

از طرف دیگر ، اگر احساس می کنید که مضطرب هستید ، سعی کنید حرکت کنید و احساس بعدی خود را ببینید.

من س aboutالات زیادی در مورد “چگونه می توانم پیشرفت تمرینات خود را در خانه ببینم؟ تجهیزات زیادی ندارم” دارم.

توله سگ! من اینجا هستم تا به شما بگویم چه کاری می توانید انجام دهید تا بتوانید با تمرکز بر روی چند مورد پیشرفت را مشاهده کرده و در این مدت ثابت قدم باشید.

————————————————

  1. آب و هوا
    1. به جای حرکت سریع در حرکات مختلف ، سرعت را کم کنید.
    2. بدن خود را در حین حرکت یا چمباتمه زدن به مدت 3-2-1 ثانیه تا انتها تمرین دهید و سپس به بالا برگردید.
    3. این امر زمان بیشتری را تحت تنش در آن حرکت ایجاد می کند تا اینکه از آن عبور کنید.
  2. پیش رفتن
    1. ما در ورزشگاه در این مورد زیاد صحبت می کنیم ، چگونه نباید هر هفته به همان وزنه های 5 پوندی برسید ، ما می خواهیم وزنه ها با خیال راحت بالا بروند!
    2. اگر همواره با روش های اصلاح شده ، تمرینات push-ups را انجام داده اید ، شاید آن را روی میز امتحان کنید و با یک حرکت کامل به سمت بالا حرکت کنید که پیشرفت شما از نسخه اصلاح شده خواهد بود.
    3. راههای مختلفی وجود دارد که می توانید در این مدت با حرکت یا وزن پیشرفت کنید.
  3. شدت
    1. شما می توانید شدت را بر اساس احساس خود اندازه گیری کنید ، که به آن درجه فعالیت درک شده یا RPE گفته می شود.
    2. 1-2 در مقیاس تلاش کمی خواهد بود یا هیچ تلاشی نخواهد کرد ، 8-9 به این معنی است که شما 1-2 تکرار در تانک دارید و 10 حداکثر تلاش شما خواهد بود. این برای هر فرد متفاوت خواهد بود.
    3. برای م effectiveثر و مفید بودن ورزش ، همیشه لازم نیست عرق کنید یا بورپس انجام دهید. اگرچه من عرق خوب را دوست دارم ، اما این را به خود می گیرم که بدن من 6 روز در هفته برای داشتن ثبات و شادی به آن نیاز ندارد.
    4. سعی کنید جلسات با شدت بالا را با جلسات کمتر شدید مانند پیاده روی ، یوگا ، دوچرخه سواری ، حرکات ترمیمی و غیره جایگزین کنید.

————————————————

از دوستان adidas من برای حمایت از این پست و به اشتراک گذاشتن این باور که حرکت جادویی است ، نه فقط در این دوران ، بلکه در زندگی روزمره شما تشکر می کنم.

IMG_0977

من کتابخانه ای از تمرینات فوقانی ، تحتانی و اصلی را که می توانید در طول این مدت با وزن بدن ، موج سواری (با کاغذ یا حوله نیز کار می کند!) و حتی اضافه کردن دمبل یا هر چیز وزنی در صورت داشتن آنها انجام دهید ، گردآوری کرده ام!

اگر سر می زنید اینستاگرامویدئوهای کامل هر حرکت را مشاهده خواهید کرد.

IMG_0978

IMG_0979

IMG_0981

IMG_0983

IMG_0984

IMG_0980

IMG_0982

IMG_0985

——————————————

IMG_0995

IMG_0991

IMG_0987

IMG_0988

IMG_0986

IMG_0989

IMG_0992

IMG_0993

جزئیات لباس: مخزن Univ 2 Wاین جوراب ها ، کفش های Alphabounce Run و کلاه اصلی را باور کنید.

می توانید هر حرکت را برای یک زمان یا 10-12 تکرار برای 3-5 دور انجام دهید.

امیدوارم بتوانید این تمرینات را به برنامه هفتگی خود اضافه کنید و به یاد داشته باشید که اینستاگرام را برای مشاهده ویدیوهای کامل هر حرکت بررسی کنید!

سلامت باشید و با شما صادق باشید ،

کیسی

برخی از حرکات مورد علاقه شما در خانه چیست؟

ممکن است از پست های بیشتری لذت ببرید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، تمرین در خانه ، تمرین وزن بدن



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *