رفتن به نوشته‌ها

سوپ چیلی شیرین با کروتون های غول پیکر


سلام دوستان! من داغ می آیم ، تا این دستور سوپ ستاره ای را روی شما بریزم ، در حالی که هوا هنوز خوب است و اوایل پاییز محصول در اوج خود است. فلفل های شیرین در منطقه من فراوان و زیبا هستند و چون من بزرگترین مکنده فلفل برشته هستم هر چیزیمن این غذا را برای جشن یک غذای فصلی تهیه کردم.

اما در ابتدا ، آیا می توانیم چند لحظه وقت بگذاریم و در مورد نحوه ایجاد نان تست عظیم صحبت کنیم؟ من فکر می کنم این ممکن است فرصتی شخصی برای شکستن اینترنت باشد. چگونه این هنوز چیزی نیست ؟! مطمئناً ، من فکر می کنم می توانید نان تست پنیر را در سوپ پیاز فرانسوی ببینید و بگویید چه کسی – کدام این یک نان تست بزرگ است ، اما به نظر من ، این فقط یک ساندویچ پنیر کبابی با رو باز است. bff حتی به این نزدیک نیست. Croton من است مکعب از خمیر ترش (تفاوت مهم در شکل) ، تزئین شده با روغن سیر و قهوه ای تا کمال طلایی. قسمتهای بیرونی کارامل شده و ترد است ، در حالی که قسمت میانی نازک و کرمی است و دارای گوشه های تیره و گوشه ای است که سوپ به داخل آن می لغزد. جو خیلی خوب است که حقیقت داشته باشد! راستش بچه ها ، من به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

اما من همچنین می خواهم بدانید که این سوپ بسیار خوب است ، حتی بدون نان تست. این دستور العمل بر اساس سوپ گوجه فرنگی خشک شده آفریقای شمالی در کتاب آشپزی دوم من تهیه شده است ، با این تفاوت که بسیاری از ادویه های گرم را که در زمستان زود احساس می کردم ، کنار گذاشتم. هوا هنوز روی پیراهن است ، بنابراین زنجبیل و دارچین باید بروند. علاوه بر این ، من تعداد فلفل ها را دو برابر کردم ، یک نمک کوچک بالزامیک (برای طعم دادن به طعم) اضافه کردم ، و آن را سوپ بدون خامه درست کردم. حدس بزنید من از چه چیزی استفاده می کردم ؟! عدس !! افت میکروفون اما به جای اینکه آن را غلیظ کرده و سوپ را روی مقدار زیادی حبوبات بگذارم ، در روش خود محافظه کار بودم و فقط از نصف فنجان استفاده کردم. این سوپ را بدون کرم غنی و خامه ای کنید ، اما به طریقی آنقدر بی صدا ، که نمی دانید آنجا وجود دارد. اما حضور آنها را می توان احساس کرد ، زیرا این سوپ است یک معامله واقعی غذاو این فقط یک کاسه سبزیجات مخلوط نیست که شما را در 20 دقیقه دوباره گرسنه می کند. با عدس اضافی ، پروتئین و فیبر بیشتری را که معمولاً از سوپ فلفل انتظار دارید دریافت می کنید ، و شما را سیر می کند و ساعت ها انرژی شما را حفظ می کند. این به طور ناگهانی بسیار آموزنده به نظر می رسد. آیا من اشاره کردم که یک نان تست بزرگ وجود دارد؟

حرکت رو به جلو! بیایید در مورد فلفل ها صحبت کنیم زیرا آنها از خانواده شبگرد هستند چه کسی – کدام اگر قبلاً در مورد آن شنیده اید ، موضوع داغی است.

سبزیجات شب تاب بخشی از خانواده Solanaceae هستند و شامل گوجه فرنگی ، فلفل (و فلفل چیلی) ، بادمجان/بادمجان و همه سیب زمینی ها به جز سیب زمینی شیرین و ماست هستند. سبزی شب تاب در ابتدا در آمریکای جنوبی کشت می شد و توسط کاوشگران اسپانیایی به اروپا و آسیا آورده شد. ظاهراً نام آن از این واقعیت ناشی می شود که شب ها رشد می کند (برخلاف قارچ هایی که در سایه رشد می کنند).

ممکن است شایعاتی مبنی بر سمی بودن سبزی بادمجان ، ایجاد التهاب یا ارتباط آن با اختلالات خود ایمنی شنیده باشید. در حالی که او او هست این درست است که گیاهان خوراکی شب حاوی سطوح بالایی از گلیکوآکلوئیدها ، به ویژه سولانین هستند که در سطوح بسیار بالایی هستند. او هست به نظر می رسد سمی است ، در افرادی که به آن حساس هستند واکنش هایی را برانگیخته است. افراد مبتلا به شرایط التهابی از قبل ممکن است هنگام مصرف این غذاها علائم خود را بدتر کنند ، اما رژیم حذف تنها راهی است که می تواند تعیین کند که آیا شبهای واقعاً باعث ایجاد این مشکلات می شوند. برای افرادی که بیماری التهابی مزمن ندارند ، خوردن راتاتوی ، پیتزا یا سیب زمینی پخته احتمالاً چیز خوبی است ، و مطمئناً اینطور نخواهد بود. زیرا من هستم شما می توانید این شرایط را بدست آورید

در مورد خود ایمنی ، آلکالوئیدهای بادمجان خوراکی باعث تحریک روده می شوند ، زیرا سولانین یک حشره کش طبیعی است که توسط این خانواده گیاهی تولید می شود. تحریک روده می تواند به نفوذپذیری روده کمک کند ، که می تواند منجر به واکنش خود ایمنی شود وقتی پروتئین هایی که باید در دستگاه گوارش باقی بمانند به جریان خون نشت کنند. میزان تحریک بستگی به میزان مصرف و میزان حساسیت فرد دارد. بیشترین میزان سولانین در سیب زمینی سبز و سیب زمینی جوانه زده وجود دارد ، اما به هر حال باید از خوردن آن خودداری کنید.

بیایید مرور کنیم: اگر مبتلا به اختلال خود ایمنی ، نشت روده یا علائم ناراحتی (گوارشی یا غیره) بعد از خوردن بادمجان هستید ، سعی کنید آن را حداقل به مدت 6 هفته از رژیم غذایی خود حذف کنید و ببینید آیا تفاوت وجود دارد یا خیر. سپس آنها را یک به یک معرفی کنید و از احساسی که در مدت 24 ساعت پس از خوردن آنها دارید مطلع شوید.

اگر این مسائل را ندارید ، نگران آنها نباشید! مطلقا هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف این سبزی بسیار مغذی را برای بدن خود محدود کنید. فلفل دلمه ای حاوی مقدار شگفت انگیزی از ویتامین C ، سطوح بالای A و B6 و سطوح بسیار خوب اسید فولیک ، فیبر و ویتامین E است. همچنین فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها را تأمین می کند. به یاد داشته باشید که فلفل های کاملاً رسیده بخرید – هر چیزی غیر از فلفل سبز ، که فلفل قرمز نارنجی ، زرد یا بنفش نارس است. مشخصات تغذیه ای آنها در اوج خود خواهد بود و قندهای کاملاً طبیعی توسعه می یابد و هضم را تسهیل می کند.

بریم سراغ دستور غذا!

اگر فوراً فشار می آورید ، از تفت دادن فلفل ها در فر خودداری کنید ، آنها را به مکعب خرد کنید و در مرحله 3 به قابلمه با سیر اضافه کنید. طعم کلی آن غنی تر خواهد بود ، اما هنوز هم فوق العاده خوشمزه است. وقتی در تنگنا هستم ، این حرکت را انجام می دهم و ظرف 30 دقیقه شام ​​را روی میز می خورم. اگر می خواهید شرایط را تغییر دهید ، فلفل نارنجی یا زرد را به جای فلفل قرمز امتحان کنید.

تا آنجا که گوجه فرنگی خشک می شود ، من گوجه فرنگی های ارگانیک و خشک شده را بیشتر دوست دارم تا گوجه فرنگی های بسته بندی شده با روغن ، اما هر دو در اینجا کار می کنند. در مورد کنسرو گوجه فرنگی ، از گوجه فرنگی کامل استفاده کنید ، زیرا از کیفیت بالاتری نسبت به گوجه فرنگی های خرد شده برخوردار است.

بیایید در مورد نان صحبت کنیم. اگر به نانوایی دسترسی دارید که در آن چیز واقعی (خمیر ترش) درست می کنند ، لطفاً از آن استفاده کنید. اگر اینطور نیست ، در سوپرمارکت خود به دنبال یک نان بریده نشده باشید. اگر از آرد غلات کامل ، ارگانیک ، بدون مخمر یا همه موارد فوق تهیه شده باشد ، امتیازات اضافی دریافت می کنید. نان را باید با در نظر گرفتن اندازه کاسه به مکعب برش دهید (شما می خواهید سوپ را در اطراف آن ببینید) ، اما اگر یک کاسه بزرگ دارید ، دیوانه شوید و آن نان تست را آنقدر که می خواهید بزرگ کنید. بودن! و غذای باقیمانده را دور نریزید – من آن را در توستر گذاشتم و برای پسرم با حمص آغشته کردم. او از قطعات با شکل عجیب شگفت زده شد.

امیدوارم در هر کجای این کره خاکی از تغییر فصل ها لذت ببرید و از تغییرات ناشی از آن استقبال کنید. وقتی نوشتن این پست را شروع کردم ، یک روز بسیار گرم بود ، و اکنون ، تنها 48 ساعت بعد ، می توانم تغییر عظیمی در دما و آب و هوا احساس کنم. اینجا می افتیم! خوشحالم که اینجا هستید.

از دوستانم در مزرعه فورجرز بسیار سپاسگزارم که به من اجازه دادند تا صبح هنگام به دست آوردن این عکس ها گلخانه را در هم بکوبم.

عشق به همه ، پاییز مبارک!
سارا ب

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *