رفتن به نوشته‌ها

سبزیجات بو داده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات بو داده یونانی خوشمزه و سرشار از زندگی هستند. یک ظرف مخصوص ماهی تابه با چاشنی سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی.

سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله خواهید آموخت که یکی از اهداف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

فاصله رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی غنی از سبزیجات واقعاً می تواند به افزودن فیبر غذایی بیشتر ، ویتامین ها و مواد معدنی که دارای مزایای زیادی برای سلامتی هستند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت بیشتری در برابر برخی از انواع سرطان ایجاد کند.


پرداخت کردن رژیم غذایی وگان حتی به چه معناست؟ برای اطلاعات عالی و نکاتی در مورد افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده های غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 people از افراد به مقدار توصیه شده روزانه نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا میزان نیاز و نکات واقعی برای افزایش آن را در رژیم غذایی خود بیابید – فیبر رژیمی – اولین چیزی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات بو داده ساده یونانی در یک کاسه

سرخ کردن سبزیجات


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات ، سرخ کردن آنها است. تفت دادن طعم فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. همچنین راهی عالی برای ترکیب ادویه جات برای طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم نحوه پخت هرگونه سبزی از آشپزخانهبه نکات عالی برای چاشنی ، زمان مورد نیاز برای سرخ کردن انواع مختلف سبزیجات و غیره.

دستور پخت سبزیجات بو داده یونانی

این دستور العمل سبزیجات سرخ شده یونانی با الهام از پاییز از طعم های مورد علاقه پاییزی ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. خوشمزه است و با سیر و گیاهان چاشنی دارد. با خیال راحت سبزیجات و ادویه جات را بر اساس سلیقه خود یا بر اساس آنچه در دست دارید ، تغییر دهید.

نکته شماره 1 ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در تابه وجود دارد! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات دارای فضای کافی هستند و روی هم چیده نشده اند.

سبزیجات بو داده ساده یونانی

سبزیجات بو داده ساده یونانی

این سبزیجات ساده کبابی یونانی یکی از غذاهای خوشمزه ای است که به لطف سیر و گیاهان خوشمزه یک مشت خوب دارد.

نویسنده برایان مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 1
    حالت
    بادمجان خرد شده
  • 1
    حالت
    پیاز قرمز را به قطعات بزرگ برش دهید
  • 1
    سیب زمینی شیرین به مکعب بریده می شود
    (در صورت تمایل ، اما لازم نیست پوست را بردارید)
  • 2
    فلفل دلمه ای ، دانه دار و خرد شده
  • 4
    میخک
    سیر پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری تازه
    (وقتی خشک شد از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید.)
  • 2
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    چاشنی خشک شده
  • 2
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون

  1. یک سینی بزرگ پخت را با کاغذ کره بپوشانید و کنار بگذارید. توجه – ممکن است لازم باشد از 2 ورقه پخت بزرگ استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید

  3. در یک کاسه بزرگ ، مکعب های بادمجان ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک ، پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را به صورت یک لایه روی سینی فر چیده شده پهن کنید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. سینی فر را در فر قرار دهید و تفت دهید تا سبزیجات طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های عالی سبزیجات با الهام از پاییز هستید ، در اینجا برخی از غذاهای مورد علاقه ما وجود دارد –

(10 بار بازدید ، 2 بازدید امروز)

آخرین تاریخ تغییر: 27 سپتامبر 2021

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *