رفتن به نوشته‌ها

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


پیروی از رژیم غذایی سخت منجر به کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی زیادی نمی کنید. نکته مهم در همه رژیم ها این است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در حین رعایت رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند پیاده روی به مدت 30 دقیقه با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به آمادگی جسمانی نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و توصیه های مربوط به آن می تواند تأثیر زیادی در رژیم غذایی برای کاهش وزن داشته باشد و نیازها و سلامت بدن باید برآورده شود. در بعدی رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را 8 تا 10 کیلوگرم و حجم را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. در این رژیم مراقب باشید خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با یک گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز شده میل کنید.

برای شام ، ابتدا از مقداری کاهو با آب لیمو استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. ما بر عدم نیاز به خوابیدن بلافاصله بعد از شام تأکید می کنیم ، زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکل در دستگاه گوارش و چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا یک فنجان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 تکه سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای یک شام سبک اول از کاهو ، لیمو و کدوی بورانی استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم صبحانه را با یک فنجان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با دو عدد خرما میل کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا مقداری کاهو به تنهایی بخورید و سپس نصف سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

برای شام سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو سرو کنید.

روز چهارم

در وعده صبحانه ، همان کار روز اول را انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده نهار ابتدا باید از ماست کم چرب و بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

در وعده شام ​​ابتدا اسفناج پوره ای بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب و یک ساعت پس از صرف شام بخورید ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

آماده شوید و از صبحانه مانند روز 4 لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی پخته با 1 قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر سالم نگه داشتن غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام اولین سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون. سپس پورانی کدو تنبل را به تنهایی خورد.

روز ششم

صبحانه ای را برای این روز آماده کنید و از آن لذت ببرید که شبیه روز سوم رژیم لاغری است.

ناهار مشابهی را برای روز دوم انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را مانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

در وعده ناهار به ترتیب از کاهو ، برگ سوسیس و اسفناج پورانی استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام توصیه می شود مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا به پایان برساند.

ناهار مشابه روز سوم میل کنید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از تعدادی میوه استفاده کنید.

روز نهم

فقط برای یک صبحانه یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آبلیمو تازه بنوشید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی و آب لیمو تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه ، همان کار روز اول را انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب و بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

برای شام ، ابتدا دو تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج پخته شده خرد شده با 200 گرم پنیر رژیمی اضافه کنید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه ، همان کاری را انجام دهید که روز قبل انجام داد.

برای ناهار از ماهی پخته با 1 قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس در شام استفاده می شود و در پایان پورانی کدو مطلوب است.

روز دوازدهم

روز 12 رژیم کاهش وزن کانادا را با یک فنجان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با دو عدد خرما میل کنید.

برای ناهار عدس و یک عدد هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل 12 روز رژیم اولیه است و به عنوان رژیم نگهدارنده بدن به مدت 3 روز توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس به طور معمول غذا بخورید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و از همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال استفاده کرد. اگر بعد از ماه ها کاهش وزن فقط 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط 3 روز رژیم غذایی نگه دارید.

رژیم لاغری رژیم کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه سرو کنید و سپس از کمی پورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. دو ساعت بعد از شام ، دو قطعه میوه بخورید.

روز 14

کافی است از یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل برای صبحانه استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و بعد از چند ساعت از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا به پایان برساند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست قهوه ای را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. دو ساعت بعد از شام ، دو تکه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *