رفتن به نوشته‌ها

راهنمای متخصص تغذیه: انتخاب های سالم در استارباکس



حرکت در منو برای انتخاب غذاهای سالم و نوشیدنی در Starbucks (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفیم ، اینجا موکای نعناع یا توپ کیک وجود ندارد!

حتماً این صفحه را اسکرین شات بگیرید یا نشانک گذاری کنید تا دفعه بعد که به کافئین خود نیاز دارید ، به فهرستی از گزینه های سالم در Starbucks مسلح شوید.

توجه- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آگاهی از تغذیه گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. با خیال راحت کمی شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • لاته یا کاپوچینو شیرین نشده با هر شیر
  • چای لاته شیرین نشده
  • Nitro Cold Pro ، ساده یا با شیر بدون شیرین
  • نیترو کلد پرو … با خامه شیرین! یک گراند فقط 4 گرم قند اضافه دارد که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین موجود در SB بادام زمینی است و 4-10 برابر قند است.
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر باید شیرین کننده داشته باشید ، مقدار کوتاه تری (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را انتخاب کنید.
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، زیرا ممکن است در طول روز میل بیشتری به قند بیشتری داشته باشند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر کافئین دار سفارش دهید.
  • در حالی که ماتچا فواید سلامتی دارد ، ماتچا لاته در استارباکس شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که بدون قند دارای همان خواص آنتی اکسیدانی است

آیا برای اهداف تغذیه ای و کاهش وزن خود به مسئولیت پذیری 1: 1 نیاز دارید؟
برای سایت مجازی ما درخواست دهید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • رول تخم مرغ اسفناج و فتا
  • تخم مرغ با لقمه ای از میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک تغذیه می شود
  • پنیر کم چرب و ساندویچ بوقلمون – من معمولاً طرفدار چربی های کم چرب نیستم ، اما طعم این غذا بسیار خوب است ، و هنوز مشخصات تغذیه ای خوبی در مقایسه با سایر گزینه ها دارد.

نکات:

  • از غذاهای پخته اجتناب کنید – حتی اگر سالم به نظر برسند (مانند کیک موز یا کیک تمشک) ، باز هم یک دسر در لباس مبدل است
  • آلوئه ورا به بلغور جو دوسر زغال اخته که هنوز قند است اضافه شد. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک را سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند یک موز در پیشخوان)

ناهار

  • هر قوطی پروتئینی بیسترو: مرغ کبابی و حمص. تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای وعده های غذایی بزرگ ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ترکیه ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موزارلا پانینی (N)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیجی
  • پنیر ماه
  • زنجیره پنیر
  • بادام / آجیل
  • نوع نوار
  • میله های کامل
  • ترکیه تند و تیز
  • نخود فرنگی (پفک نخودچی!)
  • این میله است

نکات:

  • برای تغذیه مطلوب ، انرژی و تعادل قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین به همراه میان وعده خود اضافه کنید (به عنوان مثال ، نخود فرنگی را با پنیر یا آجیل بخورید ؛ میوه با ماست سیگی)

و آنجا متوجه می شوید! خلاصه ای از برخی از گزینه های سالم در Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که به آن مراجعه می کنید!)

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه شما تأیید شده است؟ از ما بپرس! یک پیام مستقیم با س yourال خود در اینستاگرام (@utrition.awareness) برای ما ارسال کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در یک عمل خصوصی به نام آگاهی از تغذیه شریک است ، جایی که او به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *