رفتن به نوشته‌ها

بهترین مکمل های تناسب اندام متقابل || بهترین مکمل CrossFit® برای ورزشکاران


بهترین مکمل های کراس فیت / بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت بدن شما را پرتاب می کند. مصرف بهترین مکمل برای ورزشکاران این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. پیدا کردن کسی در مورد این پدیده دشوار است برنامه تناسب اندام با شدت بالا من چیزی نشنیدم. و جای تعجب نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم قدرت استفاده می کند که برای مخاطبان بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح ساختن شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بهبودی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای ورزش لازم است.

حتما بخوانید: CrossFit چیست؟

هرچه سریعتر و م effectiveثرتر از این جلسات تمرینی شدید بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود تمرین بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان یک رژیم غذایی مناسب برای کمک به شما در رسیدن به اهداف وجود ندارد ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران تناسب اندام

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران تناسب اندام محسوب می شود. تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (حجم) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار متقابل است.

در صورت نیاز: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از ورزش در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای چند ورزشکار است

این آمینو اسید به عنوان یک شارژر بافت ماهیچه ای عالی عمل می کند و شما را قادر می سازد تا از انرژی بیشتری در تمرین خود استفاده کنید. همچنین ممکن است تجمع اسید لاکتیک در عضلات را به تاخیر بیندازد و مدت زمان تمرین را افزایش دهد. شواهدی وجود دارد که وقتی با کراتین ترکیب شود ، تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم قبل از ورزش ، ترجیحاً همراه با کراتین.

پروتئین

این مکمل پروتئینی سریع اثربخش برای هر علاقمند به تناسب اندام و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرین است. پروتئین آن برای هضم سریع برای کمک به بهبود ماهیچه ها طراحی شده است و همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از تمرین تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که ممکن است گرسنگی افرادی را که به دنبال کاهش وزن هستند استفاده کنند.

در صورت نیاز: در درجه اول به عنوان مکمل غذایی قبل از (20-30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری پس از تمرین استفاده می شود. به راحتی می توانید پروتئین آن را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل غذایی برای ورزشکاران دارای آمادگی جسمانی گنجانید. برای کسانی که صبح زود (20-30 گرم) بیرون می روند نه تنها استراحت می کنند ، بلکه سطح کورتیزول را نیز بعد از بیدار شدن کاهش می دهند.

مکمل تمرین CrossFit: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوسفند ، لبنیات و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی کمک شایانی کند.

در صورت نیاز: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک زمان تمرین خود مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی فواید زیادی دارند ، از جمله روی که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند و منیزیم که به سیستم عصبی کمک می کند تا بعداً استراحت و خواب آرام تری داشته باشد. هر دو بعد از جلسات تمرینی شدید سریعتر بهبود می یابند و کیفیت استراحت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای ورزش در نظر گرفته شده اند.

در صورت نیاز: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده سازنده پیروی کنید.

مکمل های مولتی ویتامین/معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف مقداری ویتامین/مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” بدهد که ممکن است در مراحل بسیار شدید ورزش ضروری باشد. با این شرایط سخت ورزشی ، ویتامین ها/مواد معدنی برای جبران ریز مغذی های حیاتی در بدن ضروری هستند ، بنابراین می توانید به درستی عمل کرده ، عملکرد روزانه ورزشی را افزایش داده و هرگونه کمبود ناشی از حذف وعده های غذایی را برطرف کنید. به

در صورت نیاز: یک مولتی ویتامین/مواد معدنی با کیفیت را به عنوان بهترین مکمل متقابل در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما از مصالح ساختمانی مناسب برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره آینده برخوردار خواهد بود!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزش های چند نفره

برترین برنامه تکمیلی برای ورزشکاران تناسب اندام

مکمل پیشنهادی ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین 20-30 گرم قبل از تمرین ، 30-40 گرم پس از تمرین و هر زمان دیگری که نمی توانید آن را در یک وعده غذایی عمومی بخورید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
ویتامین ها/مواد معدنی در شب به دنبال محصولی با 100 درصد ریزمغذی های حیاتی باشید

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران تناسب اندام

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگیری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، مبلغ آن چقدر است؟

در ابتدا ، توصیه می شود حداکثر 20 گرم کراتین در روز به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان چندین مطالعه دارد. این کار نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز راحت می کند!

گاهی اوقات ، چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین ، احساس سوزش روی پوست ایجاد می شود. دلیلش چی است؟

یک دلیل می تواند این باشد که بتا آلانین به گیرنده های عصبی متصل می شود و باعث می شود که آنها به طور تصادفی شلیک کرده و باعث خارش/سوزن سوزن شدن شما شوند. یکی دیگر از علل احتمالی (احتمالاً علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد که منجر به قرمزی پوست می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین/مواد معدنی نیاز دارد؟

با یک کلمه بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگام انجام ورزش های سنگین در بیشتر روزهای هفته به کمی “بیمه” به شکل مکمل مولتی ویتامین/مواد معدنی نیاز دارند. همچنین ، رژیم متعادل شما ممکن است همیشه به دلیل تغییر در برنامه ها ، دوره های استرس زیاد در محل کار و/یا تغییرات زندگی و در نتیجه استرس بر رژیم غذایی شما ، تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک ورزشکار ، هدف من این نیست که ماهیچه های زیادی بسازم ، پس چرا به پروتئین اضافی در قالب پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی نیز کمک می کند ، سایر بافت های حیاتی را که در حین ورزش تخلیه می شوند ، احیا می کند و به روند بهبود کلی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که بدن را قادر می سازد تا روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مصرف مکمل ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیط ایده آل را برای انجام روی و منیزیم تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز کارساز است. مطمئن شوید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی برای مشاهده سایر مقالات در صفحه کیمیاگری. وبلاگ می بینم.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *