رفتن به نوشته‌ها

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای)
دانلود…

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی

بر هیچ ورزشکاری بر اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی پنهان نیست. نقش گوشت قرمز در بدنسازی تنها به دلیل داشتن پروتئین بالا نیست. در عوض ، گوشت قرمز سرشار از ویتامین ها و منابع طبیعی معدنی است. برای به دست آوردن مزایای گوشت قرمز در بدنسازی ، باید از کیفیت و تازگی محصول مطمئن باشید. منابع پروتئین نه فقط سینه مرغ و سفیده تخم مرغ. سعی کنید در انتخاب های خود تنوع ایجاد کنید.

اگر تأثیر برنامه تناسب اندام را 30 درصد در نظر بگیریم ، رژیم 70 درصد بر پیشرفت تأثیر می گذارد. چه مکمل هایی استفاده می کنیم ، چگونه آنها را تمرین می کنیم ، همه آنها مهم هستند. اما اگر روی غذای خود تمرکز نکنید ، سایر فعالیت ها جواب نمی دهد. اساساً غذا یکی از بزرگترین معماهای بدنسازی است.

عبارت “شما همان چیزی هستید که می خورید” اغراق آمیز نیست و نشان دهنده اهمیت یک برنامه تغذیه ای برای عضله سازی است. شکی نیست که گوشت قرمز تنها منبع پروتئین در بدنسازی نیست. اما یکی از محبوب ترین منابع غذایی برای بدنسازی است.

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی چیست؟ آیا از فواید گوشت قرمز برای بدنسازی مطلع هستید؟ ارتباط با تنورها در مورد (بدست آورید ، بدست آورید) تکنیک های فعلی که از گوشت قرمز برای بدنسازی آمده است ، بیاموزید.

به من برنامه تغذیه بدنسازی را دریافت کنید روی Tenors Coaches کلیک کنید.

بیش از 25 سال است که تمرین می کنم و رژیم خود را کنترل می کنم. من همیشه به تأثیر هر غذای سبز اعتقاد داشتم. سبزیجات برگ دار مورد علاقه من هستند. از نظر پروتئین ، من سفیده تخم مرغ و سفیده ماهی را دوست دارم. برخی از انواع ماهی مانند “پولاک” ، “دالتون” یا “قزل آلا وحشی”.

در یکی از مسابقات 1999 ، یک داور بعد از اینکه من از صحنه خارج شدم من را به دیوار چسباند. او گفت: “اگر قرار است چند هفته دیگر دوباره مسابقه دهید ، به خانه بروید و استیک بخورید.” من چندین سال است که چیزی جز ماهی و سفیده تخم مرغ نخورده ام! نمی دانستم چقدر دلم برای تغذیه و تاثیر گوشت قرمز در بدنسازی تنگ شده است.

در اصل من چربی های بد گوشت قرمز را برای بدنسازی نمی خواستم. بنابراین به خاطر آوردم که یکبار در مورد گوشت گوزن کم چرب خواندم. چون این گوشت در گروه گوشت قرمز قرار داشت ، من آنلاین جستجو کردم. من گوشت گوزن ، گوزن و شترمرغ استرالیایی را در یک مغازه خریدم و تهیه گوشت کانگورو را برای بعد ترک کردم.

گوشت قرمز در بدنسازی

اگر بیشتر از ارزش غذایی گوشت گاو نباشد ، ارزش همه این گوشتها تقریباً یکسان است. آنها فقط به اندازه مرغ و ماهی چربی کمی دارند. منبع طبیعی فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و … نقش گوشت قرمز در بدنسازی است.

من در آن مسابقه پنجم شدم. سه هفته بعد ، من در مکان دوم بودم و عالی به نظر می رسید. من هم احساس خوبی داشتم. بنابراین من شروع به جستجوی بهترین گوشت قرمز برای بدنسازی و جایگزین های آن کردم. صادقانه بگویم ، این گوشت ارزان نیست. اما چه کسی اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی نمی توان آن را نادیده گرفت.

من فکر می کنم بزرگترین مشکلی که مردم هنگام خوردن گوشت قرمز برای بدنسازی با آن روبرو می شوند طعم و مزه است. طعم گوشت بستگی به محل تولد ، پرورش و نحوه کشته شدن آن دارد. اگر گوشت خود را مستقیماً از محل قانونی خریداری می کنید ، می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

برای بهبود طعم گوشت ، کمی سیر به آن اضافه کنید تا خوشمزه شود. من 8 تا 10 تکه گوشت منجمد را در یک قابلمه با یک حبه سیر خرد شده ریختم. بعد از دو و نیم تا سه ساعت آماده و آبدار است.

اگر قصد شرکت در مسابقات بدنسازی را ندارید و تنها هدف شما این است که یک غذای خوب بخورید ، می توانید از گوشت قرمز دیگر استفاده کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این گوشت را درست مانند گوشت گاو بپزید و طعم آن را تغییر دهید فواید گوشت قرمز در بدنسازی سود. بسته به عادات غذایی ، ممکن است مجبور شوید روغن را به آن اضافه کنید.

در مورد میزان مصرف گوشت قرمز در بدنسازی ، اگر مسابقه ای نداشتم 400 گرم تا نیم کیلو گوشت می خریدم. یک تکه گوشت شترمرغ را در قابلمه ای با مقداری سیب زمینی خرد شده ، پیاز ، سیر ، کرفس و اسفناج یخ زده قرار دهید و بعد از 6 ساعت سوپ آماده است!

گوشت قرمز مورد علاقه من گوشت گوزن ، کانگورو و شترمرغ اروپایی است. گوشت کانگورو در واقع نازک ترین گوشت قرمز است و طعم کمی شیرین دارد. طعم گوشت شترمرغ شبیه گوشت گاو است.

نتیجه

بر هیچ ورزشکاری بر اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی پنهان نیست. برای بهره بردن از این پروتئین غذاییکیفیت و سلامت آن نیز مهم است. نقش گوشت قرمز در بدنسازی علاوه بر محتوای پروتئینی ، عناصر دیگری مانند فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و .. برای بهبود طعم این پروتئین ، کمی سیر به آن اضافه کرده و از مزایای رنگ قرمز لذت ببرید گوشت در بدنسازی


نویسنده:

تنورها (برگرفته از مقاله ای از bodybuilding.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و عنوان دوره ها را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تنورز شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1672



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *