رفتن به نوشته‌ها

اهمیت خوردن صبحانه – وب سایت رسمی دکتر محمد صفریان


صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا به پایان برساند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه شما را تامین کند. در حالی که اکثر مردم به دلیل ناآشنایی با اهمیت این و آن غذا ، یا از خوردن آن خودداری می کنند یا آن را مفید و مغذی ارائه نمی دهند.

مطالعات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و تداوم آن نیز در تغییر وزن بدن مثر است. عدم خوردن صبحانه در کشورهای مختلف گزارش شده است و این وضعیت بیشتر در بین نوجوانان شایع بود و برخی از مطالعات ارتباط بین خوردن صبحانه و چاقی و اضافه وزن را نشان می دهند و نخوردن مرتب صبحانه یکی از دلایل افزایش وزن و چاقی در نوجوانان به

هنگامی که فردی عمداً یا به زور وعده های غذایی را کنار می گذارد ، مقدار متابولیت ها می سوزد و تجمع می یابد. غذا ادامه می یابد و نسبت بیشتری از میزان متابولیسم کاهش می یابد. در درازمدت ،) میزان متابولیسم پایه (BMR) (فرد کاهش می یابد و بدن انرژی کمتری یاد می گیرد ، زن Ray در جایگاه دهم باقی می ماند. در نتیجه این روش باید توجه داشت که بدن چربی بیشتری در بدن ذخیره می کند. بافت چربی ، و مزایای خوردن صبحانه در مطالعه مشخص شد. آنها به طور متوسط ​​کمتر از افرادی هستند که به خوردن صبحانه عادت ندارند ، از طرف دیگر ، کسانی که صبحانه نمی خورند بیشتر در طول غذا خوردن دارند. روز کم ارزش و کمبود ارز به نوبه خود باعث بیماری می شود) از جمله دیابت و چربی خون (البته منظور من صبحانه ، بیسکویت صبحانه سالم ، شکلات ، تنقلات و آب میوه غیر طبیعی نیست.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *