رفتن به نوشته‌ها

مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی || لوازم جانبی آماتور


مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی / مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی / مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان

یک پایه بزرگ از مکمل های ضروری که برای آماده سازی ، افزایش انرژی و بازسازی ماهیچه ها نیاز دارید ، بسازید ، سپس در حین حرکت نیازهای خود را برآورده کنید. افراد معمولاً هنگام شروع ورزش ، به همان اندازه هیجان زده و بی حوصله هستند. آنها به دنبال نتایج مطلوب هستند و می خواهند همین حالا به آن برسند. معمولاً این طرز فکر منجر به کشف می شود مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیانتعداد زیادی از آنها وجود دارد. انتخاب تعداد زیادی از محصولات ، همراه با تعداد زیادی از متخصصان یا سخنگویان که ادعا می کنند بهترین محصول را دارند ، برای انتخاب کمی گیج کننده است مکمل های بدنسازی مصرف کنید ایجاد می کند. متأسفانه ، بیشتر مکمل ها به اندازه بطری های نئون رنگی که دارند ارزشمند نیستند. مکمل های دیگر ممکن است م workثر باشند ، اما لزوماً برای مبتدیان نیستند. به نظر ما ، مبتدیان باید به ترتیب اهمیت خود را بر سه چیز متمرکز کنند:

  1. سخت تمرین کن
  2. مطمئن شوید که برنامه ورزشی مناسبی را دنبال می کنید که متناسب با اهداف شما باشد
  3. رژیم غذایی خود را برای اطمینان از تعادل مناسب مواد مغذی تنظیم کنید و از مکمل های غذایی برای رسیدن به این هدف استفاده کنید

هنگام صحبت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیانبهتر است از مکمل هایی استفاده کنید که پشتوانه علمی آنهاست ، هم از نظر اثربخشی و هم از نظر ایمنی. با این حساب ، در اینجا بهترین مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران تازه کار آمده است:

مکمل های بدنسازی مصرف کنید
مکمل های بدنسازی مصرف کنید

مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی

به نظر می رسد تعداد بی نهایت مکمل های مختلف ورزشی در دنیای تناسب اندام وجود دارد. این می تواند بسیار گیج کننده باشد که بدانیم با وجود مکمل های متنوع ، کدام را مصرف کنیم! نکته این است که شما به هر افزونه ای در مخزن خود نیاز ندارید. مکمل های بدنسازی مصرف کنید برای ورزشکاران مبتدی و نوجوان براساس تناسب اندام ، شیوه زندگی و اهداف رژیم. با این وجود ، ما هنوز می خواهیم به شما کمک کنیم اطلاعات مورد نیاز در مورد مکمل های محبوب را دریافت کنید ، مانند اینکه آیا آنها برای کاهش وزن یا عضله سازی مفید هستند ، چه موقع آنها را مصرف کنید و اگر به آنها نیاز دارید. راهنمای مبتدیان برای مکمل های غذایی هر آنچه را که باید در مورد این مکمل های ورزشی محبوب و ارزش سرمایه گذاری بدانید به شما می دهد!

پروتئین

هنگام صحبت در مورد مکمل های بدنسازی مصرف کنید البته ، هیچ چیز اهمیت اضافه کردن پروتئین به رژیم غذایی شما را برآورده نمی کند. چندین مطالعه با نتایج مختلف در مورد بهبود اندازه و قدرت عضلات در طول برنامه های کوتاه مدت تمرینات مقاومتی انجام شده است. به نظر من ، همه چیز به چند نکته کلیدی خلاصه می شود:

  1. پروتئین اضافی ممکن است منجر به بهبود بیشتر در اندازه و قدرت عضلات شود
  2. بلافاصله قبل ، حین و/یا بعد از ورزش از منبع پروتئینی که به سرعت هضم می شود بنوشید تا انگیزه داشته باشید. سنتز پروتئین کمک می کند و بنابراین روند ریکاوری عضلات آسان
  3. با فرض اینکه کبد و کلیه های سالمی دارید و منابع کم چربی مصرف نمی کنید ، رژیم غذایی سرشار از پروتئین به احتمال زیاد به کاهش چربی کمک می کند.
  4. بدون توجه به آنچه در این زمینه تحقیق شده است مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان به نظر می رسد افرادی که بیشتر ورزش می کنند هنگام مصرف مکمل پروتئین احساس بهتری دارند.

حتما بخوانید: بهترین مکمل برای افزایش حجم عضلات بدون چربی

در اینجا مواردی است که باید در نظر داشته باشید:

  • مکمل های پروتئینی آن به سرعت هضم می شوند ، بنابراین وارد جریان خون می شوند و به سرعت “کار” می کنند. پروتئین کازئین سریعتر هضم می شود و با گذشت زمان اثر آزاد کننده دارد. پروتئین آن ممکن است در هنگام تمرین گزینه بهتری باشد ، در حالی که اگر زمان پخت و پز ندارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، کازئین ممکن است در طول روز انتخاب بهتری باشد.
  • تحقیقات نشان داده است که مصرف مکمل پروتئین قبل از تمرین ممکن است کمی بهتر از مصرف آن بعد از تمرین باشد. ممکن است بخواهید قبل از تمرین به سبک خود برسید و در طول جلسه تمرین نوشیدن را شروع کرده و نوشیدن را ادامه دهید.
  • مکمل های پروتئینی جایگزین منابع با کیفیت پروتئین از مواد غذایی نیستند. منابع غذایی حاوی انواع مواد معدنی هستند که برای سلامتی شما ضروری هستند و آنها را در مکمل ها پیدا نمی کنید.

زمان مصرف مکمل پروتئین بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی فرا رسیده است

بهترین زمان برای خوردن پروتئین سالم 30-40 دقیقه قبل از تمرین با وزنه است – این امر تغذیه اضافی را برای ماهیچه ها فراهم می کند. توصیه می شود برخی پروتئین ها را با آب مخلوط کنید. برای ورزش ، 20 تا 30 گرم پروتئین و سایر کربوهیدرات ها بخورید ، زیرا لازم است پنجره متابولیک را ببندید. علاوه بر این ، می توانید صبح بلافاصله پس از بیدار شدن و بین وعده های غذایی اصلی پروتئین بخورید – این روند فرآیندهای کاتابولیک در ماهیچه ها را کاهش می دهد و احساس گرسنگی را کاهش می دهد. اگر هدف تناسب اندام شما عضله سازی و کاهش چربی است ، در صورت نیاز به مکمل بدنسازی ، یک پودر پروتئین در نظر بگیرید! پیگیری میزان مصرف درشت مغذی ها به شما کمک می کند تا بدانید چه زمانی ممکن است به کمک کمی از پودر پروتئین نیاز داشته باشید. 😉

آیا به آن احتیاج دارید؟ ما به شدت توصیه می کنیم از مکمل پروتئین استفاده کنید ، زیرا به شما کمک می کند تا به سطح پروتئین خود برسید و به طور موثر عضله بسازید.

هنگامی که افراد پروتئین ، کراتین و گلوکز را قبل و بعد از ورزش ، 10 هفته پس از ورزش مصرف می کردند ، شاهد افزایش 80 درصدی توده عضلانی و حدود 30 درصد افزایش قدرت بودند. این مطالعه افرادی را که یک مکمل یکسان مصرف می کردند اما صبح و شب مقایسه کرد. آنها همچنین چربی سوزی را تجربه کردند ، در حالی که گروه دیگر هیچ سودی نداشتند!


منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *