اورژانس مرتبط با گرما از رز در سال 2023 بازدید می کند، یافته های مطالعه CDC


کریستی ال ابی، استاد دانشگاه، گفت که مردم معمولاً خود را در معرض خطر بالای تسلیم شدن در برابر گرما یا در معرض خطر بیشتری نسبت به گذشته تصور نمی‌کنند و این باعث می‌شود که آنها را دست کم بگیرند که چگونه موج گرما می‌تواند آنها را به اورژانس برساند. دانشگاه واشنگتن که متخصص خطرات سلامتی گرمای شدید است.

او گفت: «گرما 10 سال پیش که از شما خواسته شد آن را مدیریت کنید، گرمای امروزی نیست که از شما خواسته می‌شود. او اضافه کرد که یکی از اولین علائم بیماری گرما می تواند سردرگمی باشد و پاسخ دادن بدون کمک دیگران را برای کسی سخت تر می کند.

دکتر سریکانث پالادوگو، اپیدمیولوژیست در وزارت بهداشت نیومکزیکو، گفت که ایالت تنها در ژوئیه سال گذشته نزدیک به 450 ویزیت از اورژانس مربوط به گرما داشته است و بیش از 900 مورد بین آوریل تا سپتامبر، بیش از دو برابر تعداد ثبت شده در طول این مدت در 2019.

دکتر پالادوگو گفت که در آماده سازی برای ماه های گرم امسال، مقامات ایالتی در حال کار برای هماهنگ کردن سرپناه های خنک کننده و مناطقی هستند که مردم می توانند توسط آب پاشیده شوند.

دکتر انش نارنگ، پزشک اورژانس در مرکز پزشکی دانشگاه بنر در فینیکس، گفت که او اغلب در تابستان گذشته تقریباً نیم دوجین مورد گرمازدگی در روز از جمله بیمارانی با دمای بدن 106 یا 107 درجه را می دید. او افزود که بیماران گرمازا به منابع عظیمی از جمله کیسه یخ، پنکه، میستر و پتوهای خنک کننده نیاز دارند.

او گفت: “خیلی چیزها باید در چند دقیقه اول اتفاق بیفتد تا به بیمار فرصتی برای زنده ماندن داده شود.”

دکتر نارنگ گفت که کارمندان بیمارستان قبلاً ارزیابی پروتکل ها و کار را برای اطمینان از وجود منابع کافی برای مقابله با تعداد مورد انتظار بیماران گرمازا در سال جاری آغاز کرده اند.

او گفت: «در حال حاضر هر سال این کار را زودتر و زودتر انجام می دهیم. ما می دانیم که این احتمال وجود دارد که وضعیت مشابه یا بدتر باشد.