آیا با یک لایحه بزرگ دامپزشکی گیر کرده بودید؟ درمورد آن به ما بگو.


سگ و گربه از اعضای خانواده هستند. بنابراین هنگامی که آنها بیمار هستند، بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی تقریباً تمام تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند که از آنها مراقبت می شود.

با این حال، این مراقبت به طور فزاینده ای هزینه چشمگیری دارد: صورت حساب های دامپزشکی در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. حتی بازدیدهای معمول می تواند تا صدها دلار اضافه کند، و یک سفر دیوانه وار به دامپزشک اورژانس می تواند به سرعت کارت های اعتباری را به حداکثر برساند.

و در حالی که بیمه سلامت حیوانات خانگی می تواند به کاهش فشار مالی کمک کند، از حمایت های مصرف کننده کمی (مانند پوشش شرایط از قبل موجود) که برای بیمه انسانی مورد نیاز است، برخوردار است.

نیویورک تایمز علاقه مند به صحبت با صاحبان حیوانات خانگی است که می توانند تجربیات اخیر خود را در پرداخت هزینه مراقبت های دامپزشکی به اشتراک بگذارند.

ما هیچ بخشی از پاسخ شما به این پرسشنامه را بدون صحبت با شما منتشر نمی کنیم. ما اطلاعات تماس شما را خارج از اتاق خبر تایمز به اشتراک نمی گذاریم و فقط برای ارتباط با شما از آن استفاده می کنیم. اگر احساس راحتی می کنید که داستان خود را به صورت ناشناس با ما به اشتراک بگذارید، لطفا از صفحه نکات ما دیدن کنید.