پنج خطا وحشتناک برای دوری از هروقت (انجام دهید) رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن

انواع غذاهای رژیم کتوژنیک سندروم تخمدان پلیکیستیک: رژیم کتوژنیک در کاهش سطح سه اخطار نشانه‌ها در مورد مرگ در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی نباید خورد شما 1402 انسولین مؤثر است. رژیم تعدیلشدهٔ اتکینز تعداد تشنجها را در ۴۳٪ بیماران، بیش از ۵۰٪ و در ۲۷٪ از مصرفکنندگان بیش از ۹۰٪ کاهش میدهد. اگر شما به علت مشکلات سلامتی دیگری که دارید از معضل چاقی رنج می برید، احتمال دارد دچار دیابت ، فشار خون بالا یا بیماری قلبی نیز شده باشید. افراد اغلب از رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن استفاده می کنند، اما این رژیم می تواند بیماری های خاصی نظیر صرع را نیز کنترل کند. در سال 1993، چارلی یک کودک 2 ساله بود که علی رغم بسیاری از معالجات پزشکی، دچار تشنج قطرهای غیرقابل کنترل روزانه شد. رژیم های غذایی کتوژنیک کمک کرده اند تا تشنج های ناشی از این بیماری را از دهه 1920 کنترل کنند. در دو دهه گذشته پیشرفت خوبی در برابر سرطان پانکراس حاصل شده است. یک مطالعه، تاثیر مکمل کتون را بر روی سلول های سرطانی رشد یافته در آزمایشگاه و موش های مبتلا به سرطان متاستاتیک بررسی کرده است. روی رژیم کتوژنیک استاندارد بیش از انواع دیگر تحقیق و بررسی انجام شده و این نوع بیشتر توصیه میشود. ᠎Th᠎is article w᠎as w ri​tt​en by G SA C᠎ontent  Gen erator  DEMO.

کاشکسی سرطان، سندرم کاهش وزن ناخواسته و تحلیل عضلانی، تصور میشود که عامل مستقیم 20 درصد مرگ و میر ناشی از سرطان باشد. بررسیها نشان میدهد که رژیم غذایی کتوژنیک میتواند تاثیر روشهای درمان سرطان را افزایش دهد.مطالعه انجام گرفته روی موشها حاکی از آن است که رژیم غذایی کتوژنیک به رفع عوارض جانبی نسل جدید داروهای سرطان کمک میکند. در هنگام خوردن میان وعده نیز زیاده روی ننمایید. زویکی می گوید: “هنگامی که افراد حالت تهوع زیادی دارند ، زنجبیل بهترین چیز است.” “شما می توانید زنجبیل را در فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید ، آن را برش دهید و بجوشانید و چای خود را درست کنید.” غذاهای نرم مانند سس سیب ، کراکر ، نان تست و موز نیز می توانند به حالت تهوع کمک کنند. شما کربوهیدرات هایی را که به راحتی قابل هضم هستند ، کاهش می دهید مانند شکر ، نوشابه ، شیرینی و نان سفید. پس از سالها محدود شدن به استفاده درمانی از رژیم کتوژنیک برای اشکال خاصی از بیماری صرع ، رژیم کتوژنیک (که معمولاً رژیم کتو نامیده می شود) به یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی در بین مردم آمریکا و دیگر کشور های جهان تبدیل شده است. ᠎Th​is a rt icle was done with G᠎SA Content Generator  DEMO!

دکتر برای رژیم کتوژنیک

بهطور شایع پس از ۲ سال، یا ۶ ماه بعد از قطع کاملِ تشنجها، میتوان اندکاندک ظرف دو تا سه ماه رژیم را قطع کرد. یک رژیم غذایی کتوژنیک ممکن است به شما کمک کند در 3 تا 6 ماه اول ، نسبت به دیگر رژیم های غذایی وزن بیشتری کم کنید. پس از ۲ تا ۳ ماه میتوانید در موقعیتهای خاص کربوهیدرات مصرف کنید، ولی دوباره باید به رژیمتان برگردید. مطالعه ای بر روی 30 کودک مبتلا به اوتیسم نشان داد که پس از یک رژیم غذایی کتوژنیک برای شش ماه، توانایی آنها در برقراری ارتباط با دیگران بهبود می یابد.16. رژیم کتوژنیک بار دیگر در اکتبر ۱۹۹۴ میلادی و پس از نمایش گزارشی در برنامهٔ تلویزیونی دِیتلاین دربارهٔ بیماری چارلی آبراهامز، فرزندِ تهیهکنندهٔ هالیوود جیم آبراهامز، مورد توجه عمومی رسانهای در سراسر آمریکا قرار گرفت. همچنین می توانید یک یا دو بار در روز، یک فنجان آب گوشت مصرف کنید. بنابراین شما کمتر می خورید، اما این مورد هنوز ثابت نشده است. صرع یکی است اما دیگر اختلالات عصبی نیز ممکن است به وسیله رژیم های کتوژنیک ، خوب شود از جمله بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون و اختلالات خواب.

افزایش مصرف چربی نیز میتواند مشکل ساز باشد. براساس مطالعات آزمایشگاهی، به نظر می رسد حداقل برخی از سلول های سرطانی در استفاده از کتون ها به عنوان منبع انرژی، مشکل دارند. این سطوح پایین تر ممکن است به محافظت از شما در برابر انواع سرطان کمک کند یا حتی رشد سلول های سرطانی را کند کند. اگرچه رژیم کتوژنیک فوایدی را برای کیفیت زندگی نشان داد، اما نرخ انطباق نسبتاً پایین نشان میدهد که ممکن است سخت باشد که مردم را به رژیم غذایی بچسبانند. نتایج آزمایشگاهی نشان داد، مکمل های کتون، هم سلامت و هم رشد سلول های سرطانی را کاهش می دهند. برای رشد سلول های سرطانی، این سلول ها باید عروق خونی جدیدی را برای حمایت از تومور ایجاد کنند، فرآیندی که به آن آنژیوژنز گفته می شود. مطالعات انجام شده روی موش ها نشان می دهد، رژیم کتوژنیک موجب کاهش آنژیوژنز می شود. رژیم های غذایی کتوژنیک بر مغز و ستون فقرات شما تاثیر می گذارد و همچنین اعصابی که آنها را با هم مرتبط می کند.

بیوشیمیایی مغز، رفتار ما را هدایت می کند. رژیم های کتوژنیک شما را مجبور می کنند این سوخت را به سرعت بسوزانید، بنابراین لازم نیست آن را ذخیره کنید. در نهایت، لازم است والدین کودک و همهٔ کسانی که به نحوی از کودک مراقبت میکنند، آموزشهای لازم را در مورد جنبههای مختلف رژیم کتوژنیک گذرانده باشند تا بتوان تا حد امکان، این رژیم را با خطر کمتری اجرا کرد. در کل پایبندی به این رژیم در دراز مدت مشکل است و از طرف دیگر تحقیقات کاملی در خصوص اثرات بلند مدت (بالای ۲ سال) آن انجام نشده توصیه می شود این رژیم به صورت اصولی و تخصصی و تحت نظر برای مدتی تا رسیدن به وزن مناسب اجرا شود و سپس رژیم تثبیت گرفته و در نهایت سبک زندگی فرد جهت ماندگاری کاهش وزن اصلاح گردد. تحقیقات اخیر نشان داده اند که رژیم کتوژنیک می تواند مکمل روش های درمانی استاندارد سرطان، مانند شیمی درمانی و پرتودرمانی باشد. رژیم کتوژنیک در دستکم ۱۴ مدل حیوانی از دستهٔ جوندگان که مبتلا به تشنج بودهاند، مطالعه و بررسی شدهاست. اگر مبتلا به دیابت نوع 1 یا نوع 2 هستید، نباید سراغ این رژیم بروید، مگر اینکه تحت مراقبت پزشک باشید. بنابراین بسیار مهم است که برای هرگونه تغییر در رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

مقدار کربوهیدرات خالصی که مجازید در روز استفاده کنید باید بین ۲۰ – ۵۰ گرم باشد. رژیم کتوژنیک یا رژیم کتو، یک رژیم غذایی با میزان چربی بالا، کربوهیدرات کم و مقدار پروتئین خنثی است. رژیم های غذایی کتوژنیک که هر دو مقدار انسولین را اندازه گیری می کنند : مقدار انسولینی که شما نیاز دارید و مقدار انسولینی که بدن شما تولید می کند. ممکن است به این دلیل باشد که سطح پایین انسولین ناشی از این رژیم ها، بدن شما را از ساخت کلسترول بیشتر منع می کند. اما اتکینز با زیاد کردن تدریجی هیدرات کربن، چربیسوزی رو بعد از مدتی پایین میاره. اما دوباره ؛ باز هم مهم است که با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید برای آنچه که برای شما یا فرزندتان مناسب است ، تصمیم گیری کنید. نکته مهم این است که اگر مبتلا به سرطان هستید، لازم است قبل از شروع هر نوع رژیم با پزشک متخصص سرطان، مشورت کنید. با این وجود، تحقیقات بیشتری در این مورد لازم است.

تحقیقات بیشتری در مورد مزایا و خطرات احتمالی پیروی از رژیم کتو در هنگام ابتلا به سرطان کبد لازم است. رژیم کتوژنیک یا “رژیم کتو” امروزه علاوه بر جنبه ی غذایی، به دلیل نقش احتمالی آن در پیشگیری و درمان سرطان، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. علاوه بر این، تیزدال و همکارانش دریافتند که استفاده از رژیم کتوژنیک در بیماران مبتلا به سرطان که دچار کاشکسی هستند، باعث افزایش وزن می شود. علاوه بر این، افزایش مصرف چربی به طور بالقوه می تواند مشکل ساز باشد. زیرا مصرف زیاد محصولات حیوانی اسید خون و ادرار را افزایش می دهد. از آنجا که محصولات لبنی در برخی رژیم های کتوژنیک محدود هستند، کمبود ویتامین D می تواند نگران کننده باشد. در افرادی که به اسهال مبتلا هستند، احتمال کم آبی بدن بیشتر است. در این رژیم مصرف کربوهیدرات به شدت کاهش داده شده و چربی جایگزین آن می شود. بنابراین، محدود کردن دسترسی سلول های سرطانی به قند (که در رژیم کتو این اتفاق می افتد) ممکن است روشی معتبر برای حساس کردن آن ها به شیمی درمانی باشد. طبق این نظریه، القاء کتوز به سلول های طبیعی کمک می کند تا با آسودگی بیشتری در متابولیزه شدن کتون ها سازگار شوند.

رژیم کتوژنیک و تغییر لایف استایل نظیر ورزش و کاهش وزن می تواند آن را درمان کند. هنگامی که رژیم کتو دارید و به طور منظم در حالت کتوز قرار دارید، بدن شما کتون تولید می کند، به ویژه BHB (ß-هیدروکسی بوتیرات)، که یک ماده شیمیایی ضد التهاب قوی است. هنگامی که میزان جذب کربوهیدرات به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بدن برای دریافت انرژی شروع به چربی سوزی می کند، فرآیندی که در آن بدن کتون را تولید می کند. خوردن برخی غذاهای پرکالری نیز می تواند به شما در تأمین انرژی مورد نیاز بدن کمک کند. بسته به اینکه رژیم کتو چگونه ممکن است خطر ابتلا به سرطان، درمان یا خطر عود آن را نیز تحت تاثیر قرار دهد، پاسخ ها ممکن است متفاوت باشند. رژیم کتوژنیک همچنین ممکن است به گونه ای عمل کند که از لحاظ تئوری خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را کاهش دهد.

وقتی بدن در این حالت قرار می گیرد چربی را برای دریافت انرژی می سوزاند و چربی ها در کبد به کتون ها تبدیل می شود که انرژی را برای مغز فراهم می کند. این رژیم همچنین در کاهش دفعات تشنج در افراد مبتلا به صرعِ مقاوم به دارو، مفید بوده و برای نقش احتمالی در برخی بیماری ها، از بیماری پارکینسون گرفته تا اوتیسم، مورد مطالعه قرار می گیرد. کاهش کربوهیدرات در رژیم غذایی کتو به کاهش سطح انسولین و درمان این بیماری کمک میکند؛ با این حال، برای اینکه پیروی از این رژیم به عنوان یک درمان به همه بیماران توصیه شود، باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد. به عنوان مثال، در رژیم غذایی کم چربی خطر عود برخی از انواع سرطان پستان کم تر است. از طرف دیگر، رژیم کتوژنیک ممکن است به برخی از افراد در کاهش وزن کمک کند. این مسئله ممکن است به این دلیل باشد که کالریبیشتری برای تبدیل چربی ها به انرژی نسبت به تبدیل کربوهیدرات به انرژی مصرف می کند. شروع یک رژیم غذایی کتوژنیک یا بازگشت به رژیم غذایی معمول بعد از آن، می تواند دشوار باشد.