رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن به چه معناست؟

رژیم های غذایی کتوژنیک بر مغز و ستون فقرات شما تاثیر می گذارد و همچنین اعصابی که آنها را با هم مرتبط می سه اخطار نشانه‌ها در مورد مرگ در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی نباید خورد شما 1402 کند. اگر شما به علت مشکلات سلامتی دیگری که دارید از معضل چاقی رنج می برید، احتمال دارد دچار دیابت ، فشار خون بالا یا بیماری قلبی نیز شده باشید. خوردن وعده های غذایی در کربوهیدرات های تصفیه شده، باعث تولید باکتری های روده شده و این واکنش سطح قند خون شما را با گذشت زمان بالا می برد، این فشار بر روی پوست شما به صورت آکنه بروز می کند. فاکتور ارثی ممکن است وجود داشته باشد، اما بیشتر جهش ها با گذشت زمان از طریق استرس اکسیداتیو بدست می آیند. با گذشت زمان میزان اکسیژن بدن را افزایش می دهد که در زمانی که سخت کار می کنید ، استفاده شود. سرطان زمانی شروع می شود که یک سری جهش در یک سلول عادی رخ می دهند. زمانی که شما کمتر از 50 گرم کربوهیدرات در روز مصرف میکنید ، بدن تان خالی از سوخت می شود ( قند ). معمولاً 3 تا 4 روز طول می کشد ، سپس بدن شما شروع به تجزیه پروتئین و چربی ها برای تولید انرژی می کند که همین مسئله باعث از دست دادن وزن می شود.

اگر قبل یا بعد از جراحی خوردن غذا به اندازه کافی سخت هستید ، ممکن است ارائه دهنده خدمات بهداشتی مکمل های خوراکی برای شما تجویز کند. آیا غصه خوردن آدم را چاق می کند؟ شنیدهام که فرآیند کتوزیس خطرناک است، آیا واقعیت دارد؟ ابتدا با پزشک خود صحبت کنید تا دریابید که آیا امتحان رژیم کتوژنیک برای شما بی خطر است یا نه. همچنین ممکن است که یک رژیم غذایی با پروتئین و چربی بالا ، شما را بیشتر راضی کند. این رژیم غذایی به تقویت دارو های ضد سرطان کمک زیادی می کند. این عوارض، عموماً کمتر و خفیفتر از عوارض داروهای ضد صرع یا جراحی است. او به بیمارانش توصیه میکرد که به مدت ۱۸ الی ۲۵ روز، پرهیز شدید از غذا داشته باشند تا این سم از خون پاک شود. در موش های مبتلا به سرطان متاستاتیک، مکمل کتون در طولانی شدن عمر آن ها موثر است (۵۰ تا ۶۸ درصد عمر طولانی تر بسته به اجسام خاص کتون مورد استفاده). اجسام کتون، تولید رادیکال های آزاد را کاهش و در عین حال ظرفیت آنتی اکسیدانی را در بدن افزایش می دهند.

نحوه خارج شدن از رژیم کتوژنیک

با این حال باید گفت که این تحقیقات ، پیش بالینی بوده اند و همچنان به تحقیقات بیشتری نیاز است. از آنجا که حفظ این رژیم چالش برانگیز و تحقیقات در مورد آن نسبتا جدید است، تمام اثرات طولانی مدت بالقوه آن شناخته شده نیست. سرطان یک بیماری واحد نیست بلکه مجموعه گسترده ای از بیماری هاست و رژیم کتو ممکن است برای یک نوع سرطان مفید باشد اما برای انواع دیگر مضر. رژیم های کتوژنیک شما را مجبور می کنند این سوخت را به سرعت بسوزانید، بنابراین لازم نیست آن را ذخیره کنید. این بدان معناست که بدن شما به انسولین کمتری نیاز دارد که خود آن را میسازد. این بدان معنی است که بدن شما نیاز دارد و انسولین را کمتر می کند. یک رژیم غذایی کتوژنیک ممکن است به شما کمک کند در 3 تا 6 ماه اول ، نسبت به دیگر رژیم های غذایی وزن بیشتری کم کنید. محققان (پروفسور تیزدال و بک) اثر استفاده از رژیم کتوژنیک بر تاخیر در بروز کاشکسی (کاهش شدید وزن) را در موش هایی که کارسینوم روده بزرگ داشتند، بررسی کردند. رژیم کتو و درمان های دارویی کاهش گلوکز به طور همزمان ، مانع از رشد بیشتر تومور در موش های مبتلا به سرطان ریه می شود.

این رژیم همچنین در کاهش دفعات تشنج در افراد مبتلا به صرعِ مقاوم به دارو، مفید بوده و برای نقش احتمالی در برخی بیماری ها، از بیماری پارکینسون گرفته تا اوتیسم، مورد مطالعه قرار می گیرد. رژیم های غذایی کتوژنیک کمک کرده اند تا تشنج های ناشی از این بیماری را از دهه 1920 کنترل کنند. سرطان دائما تغییر کرده و جهش های جدیدی را توسعه می دهد. یک مطالعه، تاثیر مکمل کتون را بر روی سلول های سرطانی رشد یافته در آزمایشگاه و موش های مبتلا به سرطان متاستاتیک بررسی کرده است. بیماران مبتلا به سرطان در رابطه با کاهش وزن حاصل از رژیم غذایی، نگران هستند. با اندازه گیری قد و وزن و قرار دادن آن در فرمول BMI عددی به دست می آید که میتواند به شما میزان سالم، نرمال بودن یا ناسالم بودن وزنتان را نشان دهد. رژیم های غذایی کتوژنیک که هر دو مقدار انسولین را اندازه گیری می کنند : مقدار انسولینی که شما نیاز دارید و مقدار انسولینی که بدن شما تولید می کند. هنگامی که میزان جذب کربوهیدرات به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بدن برای دریافت انرژی شروع به چربی سوزی می کند، فرآیندی که در آن بدن کتون را تولید می کند. A rticle has been creat​ed ​with the ​help of GSA Conte​nt G᠎enerat or  DEMO.

لیست غذاهای کتوژنیک

این مسئله ممکن است به این دلیل باشد که کالریبیشتری برای تبدیل چربی ها به انرژی نسبت به تبدیل کربوهیدرات به انرژی مصرف می کند. انسولین یک هورمون است که بدن شما را قادر می سازد که شکر را به عنوان سوخت مصرف و یا ذخیره کند. برای جلوگیری از رشد سلول های سرطانی، هورمون هایی را که برخی از سرطان ها را به وجود می آورند از بین می برد یا مسدود می کند. این رژیم ممکن است به خوبی دیگر رژیم ها برای دستیابی به بهترین عملکرد در تمرینات کار نکند. در دو دهه گذشته پیشرفت خوبی در برابر سرطان پانکراس حاصل شده است. در حقیقت، این جهش های جدید منجر به مقاومت در برابر شیمی درمانی و درمان های هدفمندی می شوند که قبلا موثر بوده اند. بنابراین، محدود کردن دسترسی سلول های سرطانی به قند (که در رژیم کتو این اتفاق می افتد) ممکن است روشی معتبر برای حساس کردن آن ها به شیمی درمانی باشد. مشخص شده است که دنبال کردن رژیم کتو منجر به کاهش وزن در کوتاه مدت می شود. رژیم کتوژنیک و تغییر لایف استایل نظیر ورزش و کاهش وزن می تواند آن را درمان کند.

بهترین غذاهای کتوژنیک

افراد اغلب از رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن استفاده می کنند، اما این رژیم می تواند بیماری های خاصی نظیر صرع را نیز کنترل کند. کنترل بیماریهای متابولیکی نظیر دیابت، ارتباط نزدیکی با پیشگیری از ابتلا به سرطانهای دستگاه گوارش دارد. رادیکال های آزاد، مولکول های ناپایداری هستند که می توانند توسط سلول های سرطان زا یا با فرآیندهای متابولیکی طبیعی در بدن تولید شوند. آنها دریافتند که بتا هیدروکسی بوتیرات (BHB)- یک مولکول انرژی جایگزین تولید شده در پاسخ به رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات- رشد تومور روده را سرکوب میکند. آن ها دریافتند که رژیم غذایی کتوژنیک، نسبت به انسولین در معکوس کردن کاهش وزن موثرتر است و تاثیر بیشتری در کاهش اندازه تومور دارد. علاوه بر این، تیزدال و همکارانش دریافتند که استفاده از رژیم کتوژنیک در بیماران مبتلا به سرطان که دچار کاشکسی هستند، باعث افزایش وزن می شود. همچنین ممکن است به افراد مبتلا به بیماری های قلبی، بیماری های خاص مغزی و حتی آکنه کمک کند، اما نیاز به تحقیق بیشتر در این مناطق وجود دارد.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان فارسی این سطوح پایین تر ممکن است به محافظت از شما در برابر انواع سرطان کمک کند یا حتی رشد سلول های سرطانی را کند کند. اما هنگامی که بدن شما چربی ها را برای انرژی می سوزاند، ترکیبی می سازد که آن را کتون می نامند. در طول رژیم کتوژنیک بدن مجبور می شود به جای استفاده از قند ، چربی های ذخیره شده را بشکند تا منبع انرژی جایگزین تولید کند. رعایت رژیم کتوژنیک و محرومیت سلول های سرطانی از قند خون و کربوهیدرات ها ، موجب آهسته تر شدن روند رشد ، کوچکتر شدن و حتی از بین رفتن سلولهای سرطانی می شود. بنابراین، آنها نمی توانند از کتونها برای سوخت، مانند سلولهای عادی استفاده کنند. با این حال، هیچ کس به دلیل رژیم کتو درمان را به تأخیر نمی اندازد. اما همه آن غذاها را انتخاب نمی کنند و بسیاری از غذاهای گیاهی بسیار فرآوری شده و پر از شکر استفاده می کنند . حتی اگر یک رژیم کم کربوهیدرات را انتخاب کنید، رژیم کتو با بسیاری از رژیم های کم کربوهیدراتی که از ۲۰ تا ۳۰ درصد کربوهیدرات تشکیل شده اند، متفاوت است. رژیم غذایی شما باید از ۷۵ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین، و تنها ۵ درصد کربوهیدارت تشکیل شده باشد.

یک رژیم غذایی استاندارد عمدتا از کربوهیدرات ها تشکیل شده و کالری زیادی دارد. به طور کلی، رژیم کتوژنیک 70 درصد کالری را به صورت چربی، با 20 درصد کالری از پروتئین و 10 درصد کالری از کربوهیدراتها تامین میکند. ابتدا با آشنایی با برچسب های مواد غذایی و بررسی گرم چربی، کربوهیدرات و فیبر برای تعیین چگونگی قرار گرفتن غذاهای مورد علاقه در رژیم غذایی شروع کنید. و اینکه اگه ممکنه یک نمونه از برنامه غذایی این رژیمها را بذارید. دانشمندان مطمئن نیستند چرا اما احتمال می دهند ، کتون هایی که بدن شما می سازد از سلول های مغز شما در برابر آسیب، محافظت می کنند. این ماده غذایی به دلیل وجود فراوان اسیدهای چرب اُمگا 3 و عدم وجود کربوهیدرات ها دقیقا همان چیزی است که بدن شما نیاز دارد! بنابراین می تواند ارتباط بین قدرت اثر واربورگ و پرخاشگری تومور را به این شکل توضیح داد. برای رشد سلول های سرطانی، این سلول ها باید عروق خونی جدیدی را برای حمایت از تومور ایجاد کنند، فرآیندی که به آن آنژیوژنز گفته می شود. رادیکال های آزاد در ایجاد جهش هایی که منجر به سرطان می شوند نقش دارند، اما این امر برای افرادی که مبتلا به سرطان هستند نیز مهم است.

خرید محصولات کتوژنیک در اصفهان

نکته مهم این است که اگر مبتلا به سرطان هستید، لازم است قبل از شروع هر نوع رژیم با پزشک متخصص سرطان، مشورت کنید. کسانی که مبتلا به دیابت نوع یک هستند در حالت عادی هموگلوبین خون آن ها کمتر از بقیه افراد است. در این حالت شما باید کالری مصرفی روزانۀ خود را افزایش دهید. در رژیم کتو ، حدود 5 تا 10 درصد کالری روزانه شما از کربوهیدرات ، 80 درصد از چربی و 10 تا 15 درصد باقیمانده از پروتئین تأمین می شود. هنگامی که بدن شما چربی های ذخیره شده خود را می سوزاند، می تواند برای کلیه های شما سخت باشد. رژیم های مختلفی در دنیا وجود دارند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. ممکن است به این دلیل باشد که سطح پایین انسولین ناشی از این رژیم ها، بدن شما را از ساخت کلسترول بیشتر منع می کند. شما کربوهیدرات هایی را که به راحتی قابل هضم هستند ، کاهش می دهید مانند شکر ، نوشابه ، شیرینی و نان سفید. نتایج جالب یک مطالعه گسترده؛زیرو بهتر است یا نوشابه معمولی؟ نتایج آزمایشگاهی نشان داد، مکمل های کتون، هم سلامت و هم رشد سلول های سرطانی را کاهش می دهند. Artic le was c re᠎ated by GS​A  Conten​t Ge nera tor  DEMO᠎.