موزیکال «چگونه در اوهایو برقصیم» برای افتتاحیه پاییزی برادوی برنامه ریزی می کند


«چگونه در اوهایو برقصیم»، یک موزیکال جدید و تکان دهنده درباره گروهی از جوانان اوتیستیک که برای یک رقص بهاری آماده می شوند، اواخر امسال در برادوی اکران می شود و گروهی متشکل از هفت بازیگر اوتیستیک نقش اصلی را بازی می کنند.

این موزیکال بر اساس یک مستند در سال 2015 از فیلمساز الکساندرا شیوا است که شرکت کنندگان در یک برنامه درمانی مهارت های اجتماعی برای افراد دارای طیف اوتیسم را دنبال می کرد. این موزیکال همچنین در یک برنامه درمانی تنظیم می شود و داستان بزرگسالان جوانی را روایت می کند که برای یک رقص آماده می شوند که امیدوارند بتواند به آنها کمک کند تا با برخی از چالش هایی که در تعاملات اجتماعی با آن روبرو هستند روبرو شوند.

این موزیکال سال گذشته در استیج سیراکوز در مرکز نیویورک اجرا شده بود. زمانی که موارد کووید در میان بازیگران و خدمه به وجود آمد، برنامه تولید کوتاه شد. مروری بر نمایش در روزنامه The Post-Standard، یک روزنامه سیراکیوز، با عنوان “موسیقی که تا آخر عمر درباره آن صحبت خواهید کرد” بود و آن را “مهیج، مبتکرانه، جشن” نامید.

انتخاب بازیگران هنوز کامل نشده است، اما شامل چند بازیگر خواهد بود دزموند ادواردز، آملیا فی، مدیسون کوپک، لیام پیرس، ایمانی راسل، کانر تاگ و اشلی وول اولین حضور خود در برادوی را داشتند. از جمله موارد دیگری که تاکنون در این صورتحساب وجود دارد، هیون برتون و دارلسیا سیرسی هستند.

«چگونه در اوهایو برقصیم» شامل کتاب و اشعار ربکا گریر ملوسیک و موسیقی جیکوب یاندورا است. کارگردانی آن را سامی کانولد و طراحی رقص آن را مایت ناتالیو بر عهده دارد. کارگردان و تهیه کننده مشهور هال پرینس در ابتدا به پروژه پیوست. او در سال 2019 درگذشت.

این موزیکال توسط شرکتی به نام P3 Productions، که توسط بن هولتزمن، سامی لوپز و فیونا هو رودین رهبری می‌شود، به همراه Level Forward، شرکت تولیدی که توسط ابیگیل دیزنی موسس شد، تولید می‌شود. بر اساس تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این مبلغ تا سقف 15.5 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.

پیش نمایش این نمایش از 15 نوامبر آغاز می شود و در 10 دسامبر در تئاتر Belasco افتتاح می شود.