در Reversal، پانل متخصص غربالگری سرطان سینه را در 40 سالگی توصیه می کند


با استناد به افزایش نرخ سرطان سینه در زنان جوان، یک هیئت متخصص در روز سه‌شنبه توصیه کردند که غربالگری ماموگرافی منظم را در سن 40 سالگی شروع کنند و دستورالعمل‌های طولانی مدت و بحث برانگیز را که اکثر زنان تا 50 سالگی صبر می‌کنند، معکوس کند.

این هیئت، گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده، پیش نویس توصیه ای را که سال گذشته علنی شده بود، نهایی کرد. این گروه توصیه های تاثیرگذاری در مورد سلامت پیشگیرانه صادر می کند و توصیه های آن معمولاً به طور گسترده در ایالات متحده پذیرفته می شود.

در سال 2009، گروه ضربت سن شروع ماموگرافی های معمول را از 40 به 50 سال افزایش داد و بحث های گسترده ای را برانگیخت. در آن زمان، محققان نگران بودند که غربالگری زودهنگام بیشتر ضرر داشته باشد تا فایده، و منجر به درمان غیرضروری در زنان جوان‌تر شود، از جمله یافته‌های هشداردهنده‌ای که منجر به روش‌های تهاجمی اما در نهایت غیرضروری می‌شود.

دکتر جان وانگ، نایب رئیس کارگروه، گفت: اما اکنون نرخ سرطان سینه در میان زنان 40 ساله در حال افزایش است و بین سال‌های 2015 تا 2019 سالانه 2 درصد افزایش می‌یابد. این هیئت همچنان به توصیه غربالگری هر دو سال یکبار برای زنانی که در معرض متوسط ​​خطر ابتلا به سرطان سینه هستند، ادامه می دهد، اگرچه بسیاری از بیماران و ارائه دهندگان غربالگری سالانه را ترجیح می دهند.

دکتر وونگ، یکی از مراقبت‌های اولیه، گفت: شواهد واضحی وجود دارد که نشان می‌دهد شروع غربالگری یک سال در میان در سن 40 سالگی فواید کافی دارد که ما باید آن را به همه زنان در این کشور توصیه کنیم تا به آنها کمک کنیم عمر طولانی‌تری داشته باشند و کیفیت زندگی بهتری داشته باشند. پزشک در مرکز پزشکی تافتس که مدیر تحقیقات اثربخشی مقایسه ای مؤسسه علوم ترجمه بالینی تافتس است.

این توصیه ها مورد انتقاد شدید برخی از حامیان سلامت زنان، از جمله رزا دلاورو، نماینده دموکرات کانکتیکات، و نماینده دبی واسرمن شولتز، نماینده دموکرات فلوریدا قرار گرفته است که می گویند این توصیه به اندازه کافی دور از دسترس نیست.

در نامه‌ای به کارگروه در ماه ژوئن، آنها گفتند که این رهنمودها همچنان به “کمبود علم، ایجاد شکاف پوشش، ایجاد عدم اطمینان برای زنان و ارائه دهندگان آنها، و تشدید نابرابری‌های بهداشتی ادامه می‌دهد.”

کارگروه با بررسی مجدد موضوعی که به شدت مورد بحث قرار گرفت، همچنین گفت که شواهد کافی برای تایید اسکن های اضافی، مانند سونوگرافی یا تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، برای زنان با بافت سینه متراکم وجود ندارد.

این بدان معناست که بیمه‌گران مجبور نیستند پوشش کامل غربالگری اضافی را برای این زنان، که سرطان آن‌ها تنها با ماموگرافی نادیده گرفته می‌شود و در ابتدا در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان سینه هستند، ارائه دهند. حدود نیمی از زنان 40 ساله و بالاتر در این دسته قرار می گیرند.

در سال‌های اخیر، بیشتر ارائه‌دهندگان ماموگرافی طبق قانون ملزم شده‌اند که در صورت داشتن بافت سینه متراکم به زنان اطلاع دهند و به آنها بگویند که ماموگرافی ممکن است ابزار غربالگری ناکافی برای آنها باشد.

از ماه سپتامبر، تمام مراکز ماموگرافی در ایالات متحده ملزم به ارائه این اطلاعات به بیماران خواهند بود.

پزشکان اغلب اسکن های اضافی یا «تکمیلی» را برای این بیماران تجویز می کنند. اما این بیماران اغلب متوجه می شوند که باید تمام یا برخی از هزینه ها را خودشان بپردازند، حتی زمانی که آزمایش های اضافی به عنوان بخشی از مراقبت های پیشگیرانه انجام می شود، که طبق قانون باید بدون هزینه ارائه شود.

Medicare، برنامه بهداشتی دولت برای افراد مسن آمریکایی، اسکن های اضافی را پوشش نمی دهد. در بازار بیمه خصوصی، بسته به قوانین ایالتی، نوع طرح و طرح طرح و سایر عوامل، پوشش ها پراکنده است.

کارگروه استانداردهایی را تعیین می کند که چه خدمات مراقبت های پیشگیرانه باید تحت پوشش قانون توسط بیمه های سلامت بدون هیچ هزینه ای برای بیماران باشد.

رابرت ترینهام، سخنگوی AHIP، انجمنی که شرکت های بیمه سلامت را نمایندگی می کند، گفت که تصمیم هیئت برای تایید نکردن اسکن های اضافی پیامدهای مهمی برای بیماران دارد.

او گفت: «این به معنای پوشش این است که هیچ الزامی برای پوشش این غربالگری‌های خاص برای زنان با سینه‌های متراکم با هزینه‌های صفر دلاری وجود ندارد.»

آقای Traynham گفت، در حالی که برخی از کارفرمایان ممکن است تصمیم بگیرند که برنامه های بیمه سلامت خود را انجام دهند، اما طبق قانون الزامی نیست.

کاتلین کاستلو، یک بازنشسته در کالیفرنیای جنوبی که در سال 2017 در سن 59 سالگی به سرطان سینه مبتلا شد، گفت که متقاعد شده است که ماموگرافی برای سال‌ها سرطان او را از دست داده است.

او هر سال تحت غربالگری قرار می‌گرفت و هر سال نامه‌ای دریافت می‌کرد که می‌گفت عاری از سرطان است. نامه‌ها همچنین به او می‌گفتند که او بافت سینه متراکمی دارد و غربالگری اضافی در دسترس است اما تحت پوشش بیمه نیست.

شش ماه پس از یک ماموگرافی کاملاً شفاف در سال 2016، او به پزشک خود گفت که سینه سمت راستش سفت شده است. دکتر دستور ماموگرافی و سونوگرافی داد.

خانم کاستلو در مصاحبه ای گفت: “در 30 ثانیه، سونوگرافی سرطان را پیدا کرد.”

خانم کاستلو اضافه کرد: اندازه این جرم چهار سانتی‌متر بود: «برای من سخت است که بپذیرم ظرف شش ماه از غیرقابل تشخیص به چهار سانتی‌متر رسیده است».

اما دکتر وانگ، از گروه ضربت، گفت که هیچ شواهد علمی برای اثبات این موضوع وجود ندارد که تصویربرداری تکمیلی، چه با MRI یا سونوگرافی، پیشرفت سرطان سینه را کاهش داده و عمر زنان با بافت سینه متراکم را افزایش دهد.

از سوی دیگر، شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد غربالگری‌های تکمیلی ممکن است منجر به یافته‌های مثبت کاذب مکرر و بیوپسی شود که به استرس و روش‌های تهاجمی غیرضروری کمک می‌کند.

دکتر وونگ گفت: “این غم انگیز است.” ما به اندازه زنان ناامید هستیم. آنها سزاوار این هستند که بدانند آیا غربالگری های تکمیلی مفید خواهد بود یا خیر.

اما سازمان‌های پزشکی مانند کالج رادیولوژی آمریکا غربالگری تکمیلی را برای زنان با بافت سینه متراکم تأیید می‌کنند. دکتر Stamatia Destounis، رئیس کمیسیون تصویربرداری پستان کالج، گفت: تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد سونوگرافی همراه با ماموگرافی سرطان های اضافی را در بیماران با بافت متراکم تشخیص می دهد.

دکتر Destounis گفت: برای زنان با سینه های متراکم که در معرض متوسط ​​​​خطر ابتلا به سرطان سینه هستند، تحقیقات اخیر نشان می دهد که MRI بهترین اسکن مکمل است، “با تشخیص سرطان بسیار بهتر و ارزش های پیش بینی مثبت مطلوب تر.”

کالج همچنین غربالگری سالانه را برای زنان در معرض خطر متوسط ​​سرطان توصیه می کند، به جای غربالگری هر دو سال یکبار طبق توصیه پانل. گروه رادیولوژیست ها توصیه می کنند که همه زنان باید قبل از 25 سالگی از نظر خطر ابتلا به سرطان سینه ارزیابی شوند تا زنان در معرض خطر حتی قبل از 40 سالگی غربالگری را آغاز کنند.

دکتر Destounis خاطرنشان کرد: شواهد رو به رشد نشان می دهد که زنان سیاه پوست، یهودی و سایر اقلیت ها به سرطان سینه مبتلا می شوند و قبل از 50 سالگی بیشتر از سایر زنان در اثر آن می میرند.

وی افزود: مردان ترنس که ماستکتومی نکرده اند باید به غربالگری سرطان سینه ادامه دهند و زنان ترنس که استفاده از هورمون آنها را بیشتر از مردان معمولی در معرض خطر سرطان سینه قرار می دهد، باید غربالگری را با پزشک خود در میان بگذارند.

دکتر Destounis گفت، در حالی که توصیه پانل برای شروع غربالگری در سن 40 سالگی “یک پیشرفت” است، توصیه های نهایی “به اندازه کافی برای نجات جان زنان پیش نمی روند.”