پانل رژیم غذایی ایالات متحده یک محقق دیگر با صنعت الکل اضافه می کند


مدت کوتاهی پس از اخراج دو دانشمند هاروارد به دلیل تضاد منافع مالی، سازمان ملی که کمیته‌ای را برای ارزیابی شواهد در مورد نوشیدن و سلامت تشکیل می‌دهد، چهار عضو هیئت‌مدیره جدید، از جمله یکی دیگر از اساتید دانشگاه هاروارد را انتخاب کرده است که او نیز دارای روابط مالی با صنعت الکل است.

کار این کمیته، تحت نظارت آکادمی های ملی علوم، مهندسی و پزشکی، برای به روز رسانی دستورالعمل های رژیم غذایی دولت فدرال، که به آمریکایی ها در مورد تغذیه و رژیم غذایی توصیه می کند، از جمله اینکه چقدر باید یا نباید بنوشند، استفاده خواهد شد.

دانشمندان در دانشگاه‌های سراسر آمریکای شمالی اثرات سلامتی الکل را مطالعه می‌کنند و بسیاری از آنها بودجه صنعت را نمی‌پذیرند. به گفته منتقدان، آکادمی های ملی در عوض دو همکار دانشگاه هاروارد را انتخاب کردند که آنها نیز تحقیقاتی را منتشر کرده اند که قویاً نشان می دهد که نوشیدن در حد اعتدال برای شما مفید است.

چگونه می‌توانند پس از حذف دو نفر دیگر به دلیل تأمین مالی الکل، فردی را با سابقه تأمین مالی الکل منصوب کنند؟» دکتر مایکل بی سیگل، استاد بهداشت عمومی و پزشکی جامعه در دانشکده پزشکی دانشگاه تافتس گفت. دکتر سیگل یکی از منتقدان قدیمی تحقیق در زمینه الکل است که توسط صنعت تامین مالی شده است.

بسیاری از 12 عضو موقت دیگر کمیته متخصصان آمار زیستی و تجزیه و تحلیل داده ها هستند که تحقیقات آنها عمدتاً بر روی الکل و سلامت متمرکز نیست. (یکی تأثیر الکل را بر سلامت دوران بارداری مورد مطالعه قرار می دهد.) به گفته دکتر سیگل، به این ترتیب، محققان هاروارد احتمالاً بر این کمیته تأثیر خواهند گذاشت.

در حالی که غیرقابل انکار است که نوشیدن زیاد مشروبات الکلی برای سلامتی مضر است، برخی از مطالعات فواید قلبی عروقی را در نوشیدن متوسط ​​نشان داده اند. اما در سال‌های اخیر، منتقدان روش‌شناسی مورد استفاده در برخی از این مطالعات را مورد تردید قرار داده‌اند، که بسیاری از آنها توسط دانشمندانی انجام شده است که از گروه‌هایی که توسط صنعت الکل حمایت مالی می‌شوند، حمایت مالی دریافت کرده‌اند.

فدراسیون جهانی قلب سال گذشته گزارشی منتشر کرد که می‌گوید حتی مقادیر کم الکل می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، جراحات و بیماری‌های قلبی از جمله بیماری‌های عروق کرونر، سکته مغزی و نارسایی قلبی را افزایش دهد.

در سال 2020، زمانی که دستورالعمل های غذایی ایالات متحده آخرین بار به روز شد، دولت توصیه مشاوران علمی خود را برای توصیه به مصرف کمتر الکل رد کرد. دستورالعمل ها اکنون مصرف روزانه یک نوشیدنی را برای زنان و دو نوشیدنی را برای مردان توصیه می کنند.

قبلاً اتفاق نظر وجود داشت که نوشیدن متوسط ​​​​الکل فوایدی برای سلامتی دارد. تیم استاکول، دانشمند مؤسسه تحقیقاتی استفاده از مواد در کانادا، گفت: اکنون دیگر اتفاق نظر وجود ندارد – یک بحث وجود دارد.

او افزود: “اما اگر اختلاف نظر وجود دارد، از هر طرف یک متخصص بخواهید.” چندین سازمان و افراد آقای استاکول را برای عضویت در کمیته پیشنهاد کرده بودند، اما او گفت که هرگز با او تماس گرفته نشد.

مقامات بهداشتی کانادا سال گذشته دستورالعمل‌های خود را برای مصرف الکل اصلاح کردند و گفتند که هیچ سطحی از نوشیدن الکل سالم نیست و از مردم خواستند تا آنجا که می‌توانند از مصرف خود کم کنند.

دکتر استاکول در مورد این صنعت گفت: “من فکر می کنم آنها نگران هستند که دستورالعمل های رژیم غذایی ایالات متحده از رهبری کانادا پیروی کند.”

در میان چهار نامزد جدید، دکتر Luc Djousse، دانشیار دانشکده بهداشت عمومی TH Chan هاروارد است که اثرات مصرف متوسط ​​الکل را بر بیماری های قلبی عروقی مطالعه کرده است.

در حالی که او از مؤسسه ملی بهداشت برای کار خود کمک هزینه دریافت کرده است، همچنین توسط بنیاد تحقیقات پزشکی نوشیدنی الکلی، یک گروه صنعتی، تأمین مالی شده است. او اخیراً یکی از سخنرانان برجسته در سمپوزیوم آبجو و سلامت بود که توسط سازندگان آبجو برگزار شد.

دکتر Djousse همچنین عضو انجمن علمی بین‌المللی تحقیقات الکل است، سازمانی که زمانی با صنعت الکل مرتبط بود و نامه‌ای را امضا کرد که از طرف سازمان نوشته شده بود که در یک مجله پزشکی منتشر شد. این گروه می گوید که دیگر از صنعت الکل پولی دریافت نمی کند.

او چندین مقاله با دکتر کنت موکامال و دکتر اریک ریم، محققان دانشگاه هاروارد که نامزدی آنها در ماه گذشته حذف شد، نوشته است.

دکتر Djousse به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد. تاد داتز، افسر ارشد ارتباطات دانشکده بهداشت عمومی TH Chan نیز این کار را نکرد.

دانا کورسن، مدیر روابط رسانه ای در آکادمی های ملی، گفت که فهرست کمیته از طریق یک دوره نظر عمومی که روز پنجشنبه به پایان می رسد، موقتی است. اولین جلسه این کمیته قرار است روز بعد برگزار شود.

خانم کورسن مستقیماً به سؤالات مربوط به تأمین مالی دکتر Djousse توسط صنعت الکل پاسخ نداد. او در ایمیلی گفت: «همانند همه کمیته‌های مطالعاتی، اولین جلسه شامل بحث در مورد تبعیت از سیاست‌های ما برای تضاد منافع و افشای اطلاعات خواهد بود».

او از ارائه اسامی مقامات آکادمی ملی که مستقیماً در نامزدی شرکت داشتند خودداری کرد و درخواست مصاحبه با آنها را رد کرد.

دایان ریبه، که یکی از بنیانگذاران اتحاد سیاست الکل ایالات متحده است، گفت: «فقدان شفافیت این سوال را مطرح می کند که آیا آکادمی های ملی یک بار دیگر خود را پذیرفته شده است یا خیر.

دکتر Djousse چندین مقاله در مورد مصرف متوسط ​​الکل و فواید احتمالی آن با دکتر Mukamal نوشته است که یک کارآزمایی بالینی 100 میلیون دلاری را بر روی نوشیدن متوسط ​​​​الکل انجام داد که قرار بود سؤالات مربوط به فواید یا مضرات آن را حل کند.

در سال 2018، مؤسسه ملی بهداشت پس از آنکه نیویورک تایمز گزارش داد که دکتر مکمال و مقامات مؤسسه ملی سوء مصرف الکل و اعتیاد به الکل NIH، 68 میلیون دلار از تولیدکنندگان الکل و آبجو درخواست کرده اند تا این تحقیق را تضمین کنند، این آزمایش را لغو کرد. منافع و نقض سیاست فدرال.

“دکتر. دکتر سیگل در پست اخیر خود در وبلاگ نوشت. “داشتن او در پانل بهترین چیز بعدی برای حضور خود دکتر مکمال است.”

نامزد دیگر دانشگاه هاروارد دکتر کارلوس کامارگو، استاد طب اورژانس و اپیدمیولوژی است که مصرف متوسط ​​الکل را نیز مطالعه کرده و رئیس کمیته الکل برای دستورالعمل های غذایی USDA در سال 2005 بوده است.

او همچنین مقالات متعددی را با دکتر مکمال نوشته است که فوایدی در نوشیدن سبک یافته است. او با ارجاع یک خبرنگار به آکادمی ملی، درخواست اظهار نظر را رد کرد.

دو نامزد جدید دیگر، دکتر بروس ان. کالونژ، معاون بهداشت عمومی در دانشکده بهداشت عمومی کلرادو و افسر ارشد پزشکی اداره بهداشت عمومی و محیط زیست ایالت کلرادو هستند که به طور موقت به عنوان رئیس کمیته انتخاب شد. و لیندا اسنتسلار، استاد اپیدمیولوژی و مدیر مرکز تغذیه در کالج بهداشت عمومی دانشگاه آیووا، و سردبیر مجله آکادمی تغذیه و رژیم غذایی.

اعضای عمومی تا پایان روز پنجشنبه فرصت دارند تا در مورد نامزدها اظهار نظر کنند. خانم کورسن، از آکادمی‌های ملی، به سؤالاتی درباره نحوه بررسی نظرات عمومی که کمتر از 24 ساعت قبل از اولین جلسه کمیته ارائه می‌شوند، پاسخی نداد.

وظیفه این کمیته بررسی شواهد تجمعی در مورد رابطه بین نوشیدن الکل و طیف گسترده ای از مسائل بهداشتی از جمله چاقی، سرطان، بیماری قلبی، سلامت شناختی و مرگ و میر ناشی از همه علل است.

همچنین اثرات نوشیدن در دوران شیردهی، از جمله تأثیر بر کاهش وزن پس از زایمان، ترکیب و کمیت شیر ​​و رشد نوزاد را بررسی می‌کند.

اگرچه نوشیدن معتدل، به ویژه شراب قرمز، مدت‌هاست که از یک هاله سلامتی برخوردار بوده است، تحقیقات دقیق‌تر در سال‌های اخیر و نگرانی‌ها در مورد تأمین مالی صنعت، تردیدهایی را ایجاد کرده است.

حتی نوشیدن سبک نیز می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه و همچنین یک نوع رایج سرطان مری را در زنان افزایش دهد. نوشیدن زیاد مشروبات الکلی با خطر قابل توجهی بیشتر سرطان های دهان و گلو، سرطان جعبه صدا، سرطان کبد و به میزان کمتر سرطان روده بزرگ مرتبط است.

آکادمی های ملی هرگز در به روز رسانی دستورالعمل های رژیم غذایی مشارکت نداشته اند، اما کنگره 1.3 میلیون دلار برای انجام این کار اختصاص داده است. دکتر سیگل خواستار تحقیق در مورد تشکیل این پانل شده است که اکنون محققانی که با صنعت ارتباط دارند دو بار نامزد شده اند.