چگونه زوج های متاهل در روابط بدون جنسیت حرکت می کنند


Times Insider توضیح می‌دهد که ما چه کسی هستیم و چه کار می‌کنیم و بینش‌هایی از پشت صحنه در مورد چگونگی جمع‌آوری روزنامه‌نگاری ما ارائه می‌دهد.

وقتی آماندا مونتی سال گذشته گزارشی درباره زوج‌های متاهلی که رابطه جنسی کمی داشتند یا اصلاً نداشتند شروع به گزارش دادن کرد، نمی‌دانست که مردم در مورد زندگی جنسی خود چقدر آینده خواهند داشت.

اما در کمال تعجب او، بسیاری از زوج ها مایل بودند – حتی سپاسگزار – در مورد آن صحبت کنند.

خانم مونتی در مورد مکالمات خود با بیش از 30 فرد متاهل که در میان 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی هستند که یک بار در ماه یا کمتر رابطه جنسی دارند، گفت: “تقریباً مانند یک شیر فشار آزاد بود.” بیشتر زوج‌هایی که با آنها صحبت کردم، گفتند وقتی با من صحبت می‌کردند، احساس آرامش می‌کردند، زیرا می‌توانستند آشکارا درباره زندگی جنسی خود بدون قضاوت صحبت کنند.»

این مقاله که این ماه در شماره Modern Love مجله نیویورک تایمز منتشر شد، مبتنی بر مکالمات تلفنی و ویدیویی با زوج‌هایی در هفت ایالت و همچنین کانادا، بریتانیا و ایتالیا است و خانم مونتی پنج ماه طول کشید تا گزارش.

او گفت: “غرض اصلی من این بود که عوامل زیادی وجود دارد که روی میل یک فرد تاثیر می گذارد.” “این یک مذاکره واقعاً پیچیده با خود و بدن و لحظه فرهنگی فعلی ما است.”

در یک مکالمه تلفنی از خانه خود در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، خانم مونتی در مورد اینکه چگونه به منابع کمک می کند تا در به اشتراک گذاشتن جزئیات صمیمی زندگی خصوصی خود احساس راحتی کنند و امیدوار است در ادامه گزارش خود به چه سوالاتی بپردازد، صحبت کرد. این گزیده های ویرایش شده است.

چگونه به ایده این مقاله رسیدید؟

پاییز گذشته کتابی درباره مادری و تمایلات جنسی منتشر کردم و یادداشت‌های زیادی از خوانندگانی دریافت کردم که با آن ارتباط داشتند و خود را در آن نشان می‌دادند، و دریافتند که مادری بر نحوه نگاه آنها به بدن، زندگی جنسی و روابطشان تأثیر می‌گذارد. نوشتن و انتشار این کتاب باعث شد بیشتر در مورد زندگی جنسی زنان کنجکاو شوم، به ویژه اینکه چگونه خواسته ها با افزایش سن و پدر و مادر شدن تغییر می کنند. آنچه ازدواج از زنان خواسته است و چگونه افرادی که در روابط طولانی مدت دگرجنس گرا هستند این تغییرات را امروز هدایت می کنند.

همچنین اخیراً تغییری در گفتگوهای عمومی پیرامون ازدواج سنتی ایجاد شده است. ما پوشش بسیار زیادی از چند همسری و سوالاتی در مورد تک همسری دیده‌ایم، اما پوشش کمتری درباره رابطه جنسی زناشویی و آنچه امروز به نظر می‌رسد. من می خواستم آن را کشف کنم.

آیا از مردم خواسته اید که از نام کامل خود استفاده کنند؟

من تلاش کردم، اما بیشتر مردم خواستند تا حدی ناشناس باشند. من فکر می کنم که این نشان می دهد که چقدر شرم و پنهان کاری در مورد این موضوع وجود دارد. بسیاری از زوج هایی که با آنها صحبت کردم گفتند این چیزی نیست که آنها با دیگران در مورد آن صحبت کنند. که مخصوصاً برای مردان صادق بود.

چگونه منابع را برای باز کردن پیدا کردید؟

من صریح در مورد زندگی ام نوشته ام، بنابراین فکر می کنم این به باز شدن برخی از منابع من کمک کرد. این زوج ها می دانستند که من آنجا هستم تا گوش کنم و برنامه از پیش تعیین شده ای نداشتند.

بزرگترین چالش گزارش شما چه بود؟

خیلی چیزها بود که می خواستم در مورد تاریخچه رابطه جنسی زناشویی بگویم. بسیاری از زنان هستند که با تجارب ضربه روحی و تجاوز در ازدواج خود برای من نامه نوشته اند. زوج هایی هم هستند که مستقیم یا تک همسر نیستند. برای من، امروز مطالعه‌ای درباره دگرجنس‌گرایی و ازدواج تک‌همسری بود و تمرکز روی آن مهم بود.

بزرگترین سورپرایز چی بود؟

من انتظار داشتم که بسیاری از مردان مستقیم را پیدا کنم که نسبت به زنانی که حس میل پایینی داشتند یا احساس می کردند که از میل خود جدا شده بودند، بی تاب بودند. اما متوجه شدم مردانی که با آنها صحبت کردم واقعا صبور، همدل و متفکر در مورد مسائل رضایت بودند. آنها کنجکاو بودند و سعی می کردند بهترین راه هایی را که می توانند از شرکای خود حمایت کنند، بیابند.

آیا از پاسخ خواننده شگفت زده شدید؟

قطعه قطعاً به شکلی که من انتظارش را نداشتم رونق گرفت. مردم در مورد ازدواج و رابطه جنسی نظراتی دارند و محبوبیت این قطعه نشان می دهد که مردم چقدر ناامید هستند تا در مورد این موضوعات صحبت کنند. آن‌ها می‌خواهند در مورد رابطه جنسی، میل، شراکت و آنچه امروز به نظر می‌رسد، گفتگوهای بازتری داشته باشند.

پس از گزارش این مقاله همچنان چه سوالاتی دارید؟

چیزی که در این مقاله فضایی برای بررسی نداشتم این است که چگونه باورهای فرهنگی در مورد میل، جنسیت و انتظارات ما از صمیمیت در روابط در فضای مجازی پخش می شود. راه هایی وجود دارد که فضاهای دیجیتال و رسانه های اجتماعی فضا را برای بازنمایی های متنوع تری از میل، تمایلات جنسی و مشارکت ایجاد کرده اند. اما همچنین بسیاری از حساب‌های طرفدار ازدواج، تأثیرگذاران و کارشناسان به اصطلاح صمیمیت وجود دارند که از ایده‌های واپس‌گرایانه درباره زنان متاهل حمایت می‌کنند.

در عصر فرهنگ سلامتی و صنعت بی‌نظم مربی‌گری روابط، ما همچنین شاهد بسیاری از روابط، صمیمیت و مربیان جنسی آنلاین هستیم که از نقش‌های جنسی نسبتاً سنتی، اغلب تحت پوشش سلامت یا ثبات روابط حمایت می‌کنند. چهره‌های دیگر با جدیت بیشتری به مردم کمک می‌کنند تا خواسته‌ها و تمایلات جنسی خود را بفهمند و بیان کنند.