بیمار اعلام شده مرده در یک کیسه بدن در حال تنفس برای هوا پیدا شد


روز یکشنبه، یکی از کارمندان مرکز مراقبت های ویژه آلزایمر گلن اوکس گفت که قادر به اظهار نظر نیست. مدیر اجرایی این مرکز، لیزا ایستمن، بلافاصله به ایمیلی که به دنبال اظهار نظر بود، پاسخ نداد.

خانم ایستمن بیانیه ای را برای ایستگاه تلویزیونی محلی KCCI ارسال کرد که در مورد این پرونده گزارش داد.

خانم ایستمن در بیانیه گفت: «ما عمیقاً به ساکنان خود اهمیت می دهیم و کاملاً متعهد به حمایت از مراقبت های پایان عمر آنها هستیم. همه کارکنان تحت آموزش های منظم قرار می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل از مراقبت های پایان عمر و مرگ ساکنان ما حمایت کنند.

بر اساس این گزارش، این مرکز با یافته های وزارت بهداشت مخالفت نکرد. از اول فوریه، تاریخ استناد، 30 روز فرصت دارد تا درخواست رسیدگی رسمی یا پرداخت جریمه کند.

این مرکز یک مرکز مسکونی 66 تختخوابی است که توسط Frontier Management مستقر در دالاس، یکی از بزرگترین مدیران ارشد مسکن در ایالات متحده اداره می شود.

طبق سوابق اداره بهداشت آیووا، این مرکز یا مدیر آن بیش از ده‌ها بار از زمان افتتاح در سال 2001 به دلیل تخلفاتی که شامل فقدان آموزش کارکنان متخصص در مراقبت از حافظه و عدم کنترل عفونت در طول همه‌گیری، زمانی که بیماران است، جریمه شده است. که آزمایش کووید-19 مثبت شد، با سایر ساکنان اتاق قرار گرفتند.

بی‌سابقه نیست که افراد را مرده اعلام کنند تا ساعاتی بعد زنده پیدا شوند.

به گفته اداره پلیس شهرستان سافولک، روز شنبه، یک زن 82 ساله در یک خانه سالمندان در پورت جفرسون، نیویورک کشته شد، اما مشخص شد که حدود سه ساعت بعد در خانه تشییع جنازه که او را در آنجا برده بودند، نفس می‌کشید. که در حال بررسی است. به گفته پلیس، زن ناشناس به بیمارستان منتقل شد.

به گفته پلیس، این پرونده به دفتر دادستان کل نیویورک ارجاع شده است. تماس با خانه سالمندان، مرکز توانبخشی و پرستاری واتر اج، و خانه های تشییع جنازه OB Davis در Miller Place، نیویورک، بلافاصله در روز یکشنبه بازگردانده نشد.