«ساعت من فکر می‌کند مرده‌ام»


مرکز تماس او و سایرین به اپل در مورد این موضوع هشدار داده اند. در اواسط ژانویه، شرکت چهار نماینده را برای مشاهده خانم دامر و تیمش به مدت یک روز فرستاد. او گفت که آنها نمونه های زیادی برای نشان دادن دارند.

الکس کیرشنر در بیانیه ای مکتوب، یکی از سخنگویان اپل گفت: «ما آگاه بوده‌ایم که در برخی از سناریوهای خاص، این ویژگی‌ها خدمات اضطراری را در زمانی که کاربر تصادف شدید یا سقوط شدید را تجربه نکرده است، راه‌اندازی می‌کنند.» این شرکت خاطرنشان کرد که هنگامی که یک تصادف تشخیص داده می شود، ساعت وزوز می کند و هشداری با صدای بلند به کاربر ارسال می کند که در حال برقراری تماس با 911 است و 10 ثانیه برای لغو تماس فراهم می کند.

اپل همچنین گفت که به‌روزرسانی نرم‌افزار در اواخر سال گذشته برای «بهینه‌سازی» فناوری و کاهش تعداد تماس‌های نادرست انجام شده است. آقای کرشنر افزود: «تشخیص تصادف و تشخیص سقوط برای دریافت کمک از کاربران در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارند طراحی شده‌اند و قبلاً به نجات جان چندین نفر کمک کرده است».

اپل مجموعه ای از حوادثی را نگهداری می کند که در آن دو فناوری به کمک آمده اند. در یک مورد، اپل واچ پس از اینکه راننده ای در ایندیاناپولیس با تیر تلفن برخورد کرد و دستگاه برای کمک شماره گیری کرد، به مقامات هشدار داد. در مورد دیگر، ساعتی پس از سقوط مردی از نیوجرسی در حین پیاده روی از صخره ای شیب دار درخواست کمک کرد.

در کلرادو، ارسال کنندگان تماس در به یاد آوردن نمونه ای که در آن ساعت یک اسکی باز را در مضیقه نجات داده بود، مشکل داشتند. (خانم دامر اضافه کرد که تیم او «بسیار به ندرت» تماس‌های نادرست 911 را از دستگاه‌های شرکت‌های دیگر، مانند تلفن‌های اندرویدی دریافت کرده است.)

مشکل فراتر از اسکی بازان است. استیسی تورمن که برای Salesforce در لندن کار می‌کند و کلاس‌های اسپین را در آنجا تدریس می‌کند، گفت: «ساعت من مرتباً فکر می‌کند که تصادف کرده‌ام. او ممکن است با خیال راحت روی دوچرخه باشد، کلاسش را تشویق کند تا انرژی خود را افزایش دهد، یا وقتی اپل واچ او احساس خطر کند، دستانش را برای تبریک به آنها تکان دهد.

او گفت: “من می خواهم جشن بگیرم، اما ساعت من واقعا نمی خواهد که من جشن بگیرم.” اوه عالی، او فکر می کند، “حالا ساعت من فکر می کند من مرده ام.”