رفتن به نوشته‌ها

5 ایده ناهار سالم برای بنتو باکس بچه ها


اگر بچه دارید ، این بدان معناست که ناهارها را بسته بندی کنید … و برای تازه و سرگرم کننده نگه داشتن چیزها به الهام بی پایان نیاز دارید! بنابراین بیایید در مورد معنی بسته بندی یک ناهار سالم که بچه ها واقعاً می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده سالم برای جعبه ناهار بنتو برای بچه ها دارم که به تغییر روال ناهار شما کمک می کند.

از آنجا که من یک متخصص تغذیه هستم ، فکر کردم این حالت بسته بندی ناهار را از دست می دهم. منظورم این است که من می دانم بچه ها باید چه بخورند ، درست است؟ خوب … 10 سال بعد با جمع کردن ناهار سریع جلو بروید و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات می توانم مانند پدر و مادر بعدی احساس سردرگمی یا سرخوردگی کنم! آن وقت است که من باید کلاه متخصص تغذیه ام را بر سر بگذارم و راهکارهایی برای حل این هفته ها ارائه کنم. بنابراین ، من یکبار دیگر با نانوایی Silver Hills (نان غلات محبوب پاپ آپ!) همکاری کردم تا به ناکارآمدی ظاهر ناهار بچه های سالم کمک کنم.

چگونه یک ناهار متعادل برای کودکان درست کنیم

متخصصان تغذیه در مورد خوردن وعده های غذایی متعادل بسیار صحبت می کنند … اما این از نظر غذا به چه معناست
آن را روی بشقاب خود بگذارید – یا در جعبه ناهار؟

من همیشه دوست داشتم از “روش بشقاب” به عنوان یک چک کردن آسان هنگام غذا خوردن استفاده کنم ، که با دستورالعمل های راهنمای غذای کانادا مطابقت دارد. من روش بشقاب را دوست دارم زیرا بصری است ، بنابراین حدس و گمان را از دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ انرژی در بین وعده ها بیرون می کشد.

اگر 100 the مواقع آن را دریافت نمی کنید ، مشکلی نیست ، وعده غذایی را که از 50 fruits میوه و سبزیجات ، 25 foods غذاهای پروتئینی و 25 gra غلات کامل تشکیل شده است ، انتخاب کنید. می بینم؟ بسیار آسان.

اکنون ، به عنوان والدین گیاهخوار ، کل حالت بدون آجیل کمی عادت کرد-مخصوصاً به این دلیل که من به آجیل برای مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی بسیار اعتماد دارم. با این حال ، همچنین به من کمک کرد تا با آنچه در جعبه ناهارم می گذارم خلاق باشم. هنگام تهیه ناهار بدون آجیل مطابق روش ظرف ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک تا دو غذای غنی از پروتئین گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این ممکن است کره دانه بر روی نان تست ، نخود برشته شده ترد به عنوان میان وعده ، سیخ توفو یا ساندویچ های ماهی هوموس باشد.
  • یک تا دو غذای غلات کامل ، مانند نانوایی سیلور هیلز ، نان سبوس دار ، برنج قهوه ای یا کراکر غلات کاملبه میزان سرو غذا بستگی به اشتهای شما دارد. سرو نان غلات جوانه زده به شما سایر نان های ساندویچ غلات کامل را تقویت می کند ، زیرا پروتئین و فیبر گیاهی را به فرزند شما می رساند که به مدت طولانی تری احساس سیری می کند.
  • دو تا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را که قبلاً امتحان نکرده اند ، مانند کلم ، جیکاما یا گل کلم بنفش ، انتخاب کنند. برای میوه ها و سبزیجات قهوه ای مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را در آب لیمو قرار دهید تا قهوه ای شدن آن به تأخیر بیفتد.
  • آب را به عنوان یک نوشیدنی پر کنید. حتی برای کودکان ، آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم به همراه صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکاتی برای تهیه ناهار سالم مدرسه

من از شما اطلاعی ندارم ، اما زمان زیادی برای بسته بندی ناهار ندارم. بنابراین دوست دارم تا آنجا که ممکن است مسائل را ساده نگه دارم. بنابراین ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در تهیه ناهارهای سالم کمک می کند ، به طوری که بچه های گیاهخوار شما آنها را بخورند و تمام وقت آزاد شما را نگیرد!

  • سرگرم کننده کنید: با شکل و شمایل بازی کنید.
    • برای برش ساندویچ به قلب از یک دستگاه برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا فقط بین مستطیل ها ، مثلث ها و مربع ها برای ساندویچ های خود جابجا شوید.
    • ساندویچ را به سیخ ، بسته بندی یا بشقاب اسنک تبدیل کنید. پر کردن یکسان ، شکل متفاوت!
    • میوه ها و سبزیجات را به شکل های سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ با یک توپ هندوانه برش دهید
      هر از گاهی اوضاع را متزلزل می کند
  • کودکان را درگیر کنید: آنها بیشتر ناهار خود را می خورند!
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را بریده یا غذای کامل خود را (بسته به سن) آماده کنند
      مناسب)
    • از آنها بخواهید آخر هفته با شما بپزند تا شیرینی و کیک داشته باشند
      هفته
    • اگر ناهار به خانه می آید ، دلیل آن را بدون قضاوت بپرسید … و نظر آنها را جلب کنید
      چگونه آنها از ناهار خود بیشتر لذت می بردند
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه ها در مورد خواسته های خود برای ناهار آخر هفته صحبت کنید
    قبل از اینکه به خرید مواد غذایی بروید و “منوی” یخچال را باز کنید تا همه در مورد آنچه روشن است روشن شوند
    بسته بندی کردن
  • غذای باقیمانده را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را تغییر داده و تنوع بیشتری را ایجاد کند
  • هر چند وقت یکبار ، یک شگفتی اضافه کنید! چه برچسب ، یک کوکی کوچک ، یا یک یادداشت ، یک فایل
    عنصر غافلگیری بچه ها را مشغول ناهار می کند.

5 ایده جعبه ناهار سالم برای کودکان

آیا نیاز به تعویض آن دارید؟ در اینجا چند ایده ناهار سرگرم کننده و آسان برای به روزرسانی برنامه روزانه شما آورده شده است

  • مهمانی پیتزا: ساندویچ کبابی با سس پیتزا ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی وگان. با انگور ، برش های فلفل زرد و ذرت بوداده سرو می شود
  • ساندویچ سیخ: سیخ سیب + نان تست دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی ، کلم بروکلی سرو می شود
  • ماهی تن قرمز: ساندویچ های هوموس ماهی تن. با زغال اخته ، خیار ، هویج مارپیچ سرو می شود
  • بشقاب میان وعده: نخود و تورتیلا با غلات کامل به صورت مثلث بریده می شوند. با مینی پرتقال ، نخود فرنگی ، برش کلم سرو می شود
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + شیرینی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. با کیوی ، هویج رنگین کمان ، مخلوطی امن برای مدرسه سرو می شود

به ایده های دوستانه تر برای بچه ها نیاز دارید؟

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *