مطالعات نشان می دهد که زنان باردار سیاه پوست بیشتر برای استفاده از مواد مخدر آزمایش می شوند


مطالعه جدیدی بر روی یک سیستم بهداشتی در پنسیلوانیا نشان می دهد که بیمارستان ها بدون توجه به سابقه مصرف مواد توسط مادر، بیشتر از زنان سفیدپوست به زنان سیاه پوستی که نوزادشان را به دنیا می آورند، آزمایش های دارویی می دهند.

این مطالعه نشان داد که چنین آزمایش‌های بیش از حدی بی‌جا بود: زنان سیاه‌پوست کمتر از زنان سفیدپوست برای آزمایش مواد مخدر مثبت بودند.

این مطالعه سوابق پزشکی الکترونیکی 37860 بیمار را که بین مارس 2018 تا ژوئن 2021 در یک سیستم مراقبت بهداشتی بزرگ در پنسیلوانیا به دنیا آوردند، تجزیه و تحلیل کرد. این مطالعه روز جمعه در مجله JAMA Health Forum منتشر شد.

این گزارش در بحبوحه یک گفتگوی ملی در مورد نابرابری‌های بهداشتی و نژادپرستی سیستماتیک در پزشکی ارائه شده است، موضوعی که با تلفات نامتناسب بیماری همه‌گیر کووید-19 در جوامع رنگین پوست آغاز شد و اخیراً بر نرخ بالای مرگ و میر مادران در میان زنان سیاه‌پوست و بومیان آمریکا تمرکز کرده است. .

نویسندگان مطالعه جدید از بیمارستان‌ها خواسته‌اند که شیوه‌های آزمایش داروی خود را برای رسیدگی به تعصبات نژادی بررسی کنند.

ماریان یارلنسکی، استادیار سیاست گذاری و مدیریت سلامت در دانشکده دانشگاه پیتسبورگ گفت: «هر پزشک معینی ممکن است به سوگیری فکر نکند، اما وقتی به این نوع داده ها نگاه می کنید، می بینید که توضیح دیگری وجود ندارد. بهداشت عمومی و نویسنده اول مقاله.

دکتر آلیسون استیوبه، استاد زنان و زایمان در دانشگاه کارولینای شمالی که در این تحقیق شرکت نداشت، گفت: یافته‌ها «نمونه‌ای واضح از مراقبت‌های متفاوت» است. “این مطالعه نمونه ای از این است که چگونه رفتار ارائه دهندگان باعث بی اعتمادی زنان سیاه پوست به سیستم مراقبت های بهداشتی می شود.”

پس از کنترل عوامل مختلف جمعیت شناختی و پزشکی، محققان احتمال آزمایش سم شناسی ادرار را برای گروه های مختلف محاسبه کردند. اگرچه تعداد بیشتری از زنان سیاه‌پوست مصرف قبلی مواد مخدر، عمدتاً شاهدانه را گزارش کرده بودند، اما این تفاوت به طور کامل نتایج را توضیح نمی‌داد: بیماران سیاه‌پوست بدون توجه به مصرف قبلی مواد مخدر، بالاترین احتمال را برای انجام آزمایش ادرار در هنگام زایمان داشتند.

در میان افرادی که در سال گذشته مصرف مواد را گزارش کردند، احتمال انجام آزمایش برای زنان سیاه‌پوست 76 درصد بود، در حالی که این میزان برای زنان سفیدپوست 68 درصد بود.

با این حال، احتمال مثبت شدن تست زنان سفیدپوست با سابقه مصرف مواد بیشتر بود: در مقایسه با 58 درصد از بیماران سیاه‌پوست با چنین سابقه‌ای، احتمال مثبت شدن آزمایش در حدود 66.7 درصد بود.

حتی در میان زنانی که سابقه مصرف مواد مخدر نداشتند، زنان سیاه‌پوست بیشتر مورد آزمایش قرار می‌گرفتند: حدود 7 درصد از بیماران سیاه‌پوست بدون سابقه مصرف مواد در مقایسه با 4.7 درصد از بیماران سفیدپوست بدون سابقه، احتمالاً آزمایش می‌شوند. مطالعه برآورد شده است.

بیمارستان ها از نظر مصرف دارو در بخش های زایمان و زایمان به منظور رعایت مقررات فدرال و ایالتی برای مراقبت ایمن از نوزادانی که تحت تأثیر مصرف مواد در دوران بارداری قرار گرفته اند، بررسی می کنند.

مشخص نیست چه چیزی منجر به آزمایش بیشتر مواد مخدر زنان سیاه پوست در سیستم بهداشت پنسیلوانیا شد. تمام بیمارانی که وارد بخش زایمان و زایمان می‌شدند به‌طور شفاهی از نظر مصرف مواد غربالگری شدند، با سؤالاتی که از آزمون غربالگری سریع شفاهی مؤسسه ملی سوء مصرف مواد اقتباس شده بود. این سیاست خواستار اجرای آزمایش‌های سم‌شناسی ادرار بر روی بیمارانی بود که نتیجه آزمایش غربالگری مثبت، سابقه مصرف مواد در سال قبل از زایمان، تعداد کمی از ویزیت‌های قبل از زایمان یا نتیجه بد تولد بدون توضیح پزشکی واضح وجود داشت.

اما سابقه مصرف مواد نمی تواند نتایج را به طور کامل توضیح دهد. و محققان هیچ تفاوت نژادی در تعداد ویزیت های مراقبت های دوران بارداری یا میزان مرده زایی پیدا نکردند.

این مطالعه علاوه بر محاسبه احتمالات، تعداد خام بیمارانی را که برای آزمایش دارو مورد آزمایش قرار گرفتند، گزارش کرد. در حالی که حدود 21 درصد از بیماران سیاه پوست سابقه مصرف مواد مخدر یا الکل را گزارش کرده بودند، 25 درصد تحت آزمایش ادرار قرار گرفتند. بیشتر زنان سیاه پوست مصرف حشیش را گزارش کرده بودند.

در مقابل، 9 درصد از زنان سفیدپوست سابقه مصرف مواد مخدر از جمله حشیش و مواد افیونی را گزارش کرده بودند، در حالی که 10 درصد از نظر مواد مخدر مورد آزمایش قرار گرفتند.

از مادران سیاه پوستی که آزمایش شدند، 40 درصد آزمایش سم شناسی ادرار مثبت داشتند، در حالی که 51 درصد از مادران سفیدپوست.