صورت‌حساب‌های بالاتر آمریکایی‌ها را به تأخیر در مراقبت‌های پزشکی سوق می‌دهد


حدود یک چهارم از پاسخ دهندگان در نظرسنجی گالوپ گفتند که سال گذشته مراقبت های خود را به دلیل شرایطی که آنها را “جدی” می دانستند، به تعویق انداختند. وقتی مارگارت بل، 71 ساله، چهار سال پیش متوجه شد که سرطانش بازگشته است، برای از سرگیری شیمی درمانی خود تردید کرد زیرا توانایی پرداخت آن را نداشت و قیمت های بالاتر این کار را سخت تر کرده است. او مرتباً از قرار ملاقات های نزدیک خانه اش در لنکستر، اس سی صرف نظر می کرد

دکتر کاشیاپ بی. پاتل، انکولوژیست خانم بل، گفت: “این بر دسترسی بیماران به مراقبت تاثیر می گذارد.” او به‌عنوان مدیر اجرایی Carolina Blood and Cancer Care Associates در Rock Hill، SC، اخیراً یک گروه غیرانتفاعی به نام No One Left Alone راه‌اندازی کرد تا به بیماران سرطانی مانند خانم بل کمک کند و آنها را با خیریه‌های محلی مرتبط کند. این سازمان هزینه های درمان او را تقبل می کند و دکتر پاتل به او اطمینان داده است که دفترش پول ویزیت او را پیدا خواهد کرد.

با بودجه محدود، خانم بل گفت: «برای من خیلی سخت بود. به دلیل قبض های بالای مواد غذایی، حضور خانواده اش برای شام می تواند مشکل ساز باشد، و او تصمیم می گیرد که کدام یک از نیازهای پزشکی او فوری ترین است. او دریافت پیس میکر را به تعویق انداخته است.

یک گزارش فدرال جدید نشان می‌دهد که صورت‌حساب‌های بهداشتی آمریکایی‌های کمتری برای جمع‌آوری ارسال می‌شود، اما بدهی‌های پزشکی همچنان بیش از نیمی از انواع بدهی‌های جمع‌آوری‌شده را تشکیل می‌دهد، که بیش از قبض‌های پرداخت نشده کارت اعتباری یا تلفن همراه است. این همچنان یک مسئله جدی است: طبق نظرسنجی اخیر، حدود یک پنجم کالیفرنیایی ها گفتند که حداقل 5000 دلار بدهی پزشکی دارند. کمی بیش از نیمی از کسانی که از آنها پرسیده شد گفتند که در سال گذشته از نوعی مراقبت صرف نظر کرده بودند و نیمی از آنهایی که گزارش دادند وضعیت آنها بدتر شده است.

دکتر Jay Bhatt، مدیر اجرایی مرکز Deloitte برای راه حل های بهداشتی، یک واحد تحقیقاتی در شرکت مشاوره، گفت: “این در مورد مبادلاتی است که مردم باید در مورد آنها فکر کنند و واقعا سخت است.” او همچنین بیماران را در مرکز بهداشت خانواده مسیحیان در خارج از شیکاگو می بیند. در نظرسنجی Deloitte در سال گذشته، 28 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که نسبت به سال قبل توانایی کمتری برای پرداخت هزینه های مراقبت دارند.

وی گفت که برخی از بیماران این کلینیک شغل و بیمه خود را از دست می دهند. دکتر بات گفت: «ما قبلاً این را دیده‌ایم، و اکنون به تعداد زیادی آن را خواهیم دید.

در هاموند، تامیکا اسمیت و همسرش، استیونسون لوید، با شرایط مالی سخت‌تر کنار می‌آیند و تلاش می‌کنند تا جایی که می‌توانند پس‌انداز کنند. او از کار افتاده است و از طریق مدیکر، برنامه بیمه فدرال تحت پوشش قرار می گیرد، در حالی که شوهرش که در یک کارخانه قطعات خودرو کار می کند، از طریق کارفرمای خود بیمه خصوصی دارد.