رای مجلس به پایان دادن به اقدامات احتیاطی کووید در حالی که GOP از بیماری همه گیر در حملات سیاسی استفاده می کند


واشنگتن – جمهوری‌خواهان روز سه‌شنبه قانونی را در مجلس نمایندگان به تصویب رساندند که دستورات واکسن را لغو می‌کند و همه‌گیری را تمام‌شده اعلام می‌کند، با غلبه بر مخالفان دموکرات در تلاشی گسترده‌تر برای استفاده از واکنش فدرال به شیوع ویروس کرونا علیه رئیس‌جمهور بایدن و حزبش، و به یک جنگ فرهنگی بر سر آن دامن می‌زند. یک چالش بزرگ بهداشت عمومی

آرای عمدتاً خط حزبی برای جلوگیری از الزام دولت به کارکنان مراقبت های بهداشتی برای تزریق واکسن کرونا و پایان دادن به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام شده در آغاز همه گیری، شروع فعالیت های قانونگذاری این هفته توسط جمهوری خواهان بود. عملاً هیچ شانسی برای ارائه قوانین جدید وجود ندارد، زیرا این اقدامات نمی تواند از طریق سنا تحت کنترل دموکرات ها یا به میز آقای بایدن، جایی که او مطمئناً آنها را وتو می کند، راه پیدا کند.

اما آنها لبه اصلی تلاش جمهوری‌خواهان برای استفاده از اکثریت خود برای نشان دادن آقای بایدن و دموکرات‌ها به عنوان بوروکرات‌هایی بودند که اقدامات همه‌گیر را برای مدت طولانی در جای خود نگه داشتند و اقتصاد را ویران کردند و در برخی موارد زندگی مردم را به قیمت تمام کردند. با محدودیت های بهداشتی و تزریق واکسنی که آنها نمی خواستند. این موضوعی است که به نارضایتی والدینی که از تعطیلی مدارس خشمگین بودند و عصبانیت آمریکایی‌هایی که از اینکه چگونه بیماری همه‌گیر زندگی آن‌ها را بی‌ثبات کرد خشمگین بودند، و موضوعی است که در حال شکل‌گیری انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواهان در سال 2024 است.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه جورجیا، یکی از متحدان نزدیک کوین مک کارتی، رئیس‌جمهور جورجیا، که به دلیل نقض خط‌مشی اطلاعات نادرست ویروس کرونا در توییتر ممنوع شد، گفت: «آمریکایی‌ها از کووید-19 بهبود نیافته‌اند.» کمیته فرعی برای بررسی منشأ و پاسخ به ویروس. نه فقط از لحاظ فیزیکی، بلکه از نظر مالی و احساسی.

دموکرات ها با معرفی جمهوری خواهان به عنوان افراط گراهایی که بدون برنامه ریزی مناسب برای لغو اقدامات بهداشت عمومی عجله دارند، به شدت از این تلاش عقب می اندازند.

این قانونگذاری جدی نیست. جیم مک گاورن، نماینده دموکرات ماساچوست، گفت: این یک موضع گیری سیاسی است. “همه ما می خواهیم به جلو برویم، اما می خواهیم مسئولانه این کار را انجام دهیم.”

با این حال، به نشانه این که کاخ سفید قدرت این موضوع را درک می کند، مقامات دوشنبه شب گفتند که آقای بایدن قصد دارد اجازه دهد وضعیت اضطراری بهداشت عمومی کرونا در ماه مه منقضی شود و این نشان می دهد که دولت معتقد است همه گیری به یک وضعیت جدید و کمتر منتقل شده است. فاز وخیم و هفت دموکرات از خطوط حزبی عبور کردند تا از پایان دادن به واکسن برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی حمایت کنند، که منعکس کننده جذابیت موضوع فراتر از پایگاه حزب جمهوری‌خواه است. این لایحه با 227-203 تصویب شد، در حالی که اقدام برای پایان دادن به اورژانس بهداشت عمومی با 220-210 در خطوط حزب تصویب شد.

توماس ماسی، نماینده جمهوریخواه کنتاکی، روز سه شنبه گفت: «کاخ سفید در مورد این موضوع عقب نشینی کامل دارد. این به این دلیل است که او اعتماد مردم آمریکا را در مورد این موضوع از دست داده است.»

با این حال، تلاش جمهوری خواهان برای تمرکز بر واکنش به ویروس کرونا، که در روز چهارشنبه با رای‌گیری در مورد لایحه‌ای برای محدود کردن سیاست‌های کار از راه دور در دوران همه‌گیری ادامه خواهد یافت، با خطر قابل توجهی همراه است. این امر صدای برخی از اعضای راست‌گرای تندرو را که از تئوری‌های توطئه واکسن حمایت می‌کنند که جذابیت زیادی در پایگاه حزب دارد، اما بخش‌های وسیعی از آمریکایی‌ها را بیگانه می‌کند، تقویت کرده است.

رهبران سنتی جمهوری‌خواه مانند سناتور میچ مک‌کانل از کنتاکی، رهبر اقلیت، نگران هستند که توجه به این دیدگاه‌ها می‌تواند عمیق‌تر نام تجاری جمهوری‌خواه را افراطی کند.

در حال حاضر حدود 500 آمریکایی در روز بر اثر کووید جان خود را از دست می دهند که کاهش قابل توجهی نسبت به اوج این همه گیری است.

با این وجود، کاخ سفید دموکرات‌ها را تشویق کرد تا با لوایح جمهوری‌خواهان مخالفت کنند و در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که «پایان ناگهانی اعلامیه‌های اضطراری باعث ایجاد هرج و مرج و عدم اطمینان گسترده در سراسر سیستم مراقبت‌های بهداشتی – برای ایالت‌ها، بیمارستان‌ها و پزشکان خواهد شد. دفاتر، و مهمتر از همه، برای ده ها میلیون آمریکایی. کاخ سفید همچنین اعلام کرد که اعلام زودهنگام این بیماری همه گیر تأثیر منفی بر سیاست امنیت مرزی خواهد داشت.

این بحث در حالی آغاز شد که سیاست‌های ویروس کرونا در حال تأثیرگذاری بر خطوط اولیه رقابت‌های ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان است، جایی که به نظر می‌رسد رقابتی در جریان است که چه کسی می‌تواند خود را مخالف بزرگ‌تر اقدامات مقابله با کرونا معرفی کند.


چگونه خبرنگاران تایمز سیاست را پوشش می دهند ما به خبرنگاران خود متکی هستیم تا ناظران مستقل باشند. بنابراین، در حالی که کارکنان تایمز ممکن است رأی دهند، آنها مجاز به حمایت یا تبلیغات برای نامزدها یا اهداف سیاسی نیستند. این شامل شرکت در راهپیمایی ها یا راهپیمایی ها در حمایت از یک جنبش یا دادن پول یا جمع آوری پول برای هر نامزد سیاسی یا هدف انتخاباتی است.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که گفته می‌شود در حال ارزیابی نامزدی برای ریاست‌جمهوری است، تلاش کرده است از فشار تهاجمی خود علیه محدودیت‌های همه‌گیر استفاده کند – از جمله مخالفت با قرنطینه‌ها و دستورات ماسک و واکسن و به چالش کشیدن ایمنی واکسن‌ها و انگیزه‌های داروسازی. شرکت هایی که آنها را تولید کردند – برای تعریف هویت سیاسی او.

متحدان رئیس‌جمهور سابق دونالد جی. ترامپ مدت‌ها پیش به این نتیجه رسیدند که از نظر سیاسی غیرعاقلانه است که او علناً مدعی اعتبار برای دولتش در ردیابی سریع واکسن‌های کرونا شود، حتی اگر این تلاش با نام «عملیات Warp Speed» به طور گسترده به عنوان یکی از اقدامات دولت وی در نظر گرفته شود. بزرگترین موفقیت ها

در دسامبر 2021، آقای ترامپ از تشویق‌هایی که از طرف مخاطبان شدیداً طرفدار ترامپ دریافت کرد، پس از اینکه به آنها گفت که یک واکسن تقویت کننده ویروس کرونا گرفته است، متعجب شد.

از آن زمان این لاف از سخنرانی های او ناپدید شد و اکنون آقای ترامپ در تلاش است تا مزیت درک شده آقای دیسانتیس را با پایه ضد واکسن کمرنگ کند.

متحدان آقای ترامپ در نشانه‌ای از سمی بودن گفتگو درباره واکسن‌های کرونا در حزب جمهوری‌خواه، پرونده‌ای از «تحقیقات اپوزیسیون» در مورد آقای دیسانتیس می‌سازند که شامل ویدیوهایی از او در تمجید از واکسن در روزهای ابتدایی آن است. یکی از متحدان ترامپ که در این تلاش شرکت داشت، که برای بحث در مورد برنامه‌هایشان اصرار داشت نامش فاش نشود، گفت که این فیلم شامل تحویل برخی از اولین واکسن‌ها توسط آقای دیسانتیس و «اخبار B-Roll از DeSantis است که بر واکسیناسیون افراد مسن نظارت می‌کند».

برای تأکید بر این نکته، متحد ترامپ چندین عکس از آقای دیسانتیس که بالای سر زنی که در حال واکسن زدن ایستاده بود، پیامک کرد. این متحد با ارسال عکس دیگری از آقای دیسانتیس که یک زن مسن را روی ویلچر هل می‌دهد، اضافه کرد: «او شخصاً او را چرخاند تا ضربه‌ای بزند.

استیو بنن، استراتژیست سابق آقای ترامپ، که به بسیاری از جمهوری‌خواهان راست افراطی مجلس نمایندگان نزدیک است، گفت که به قانون‌گذاران توصیه کرده است که تحقیقات درباره واکسن‌های کرونا و شرکت‌های سازنده آن را دنبال کنند.

آقای بنن در متنی گفت: “واکس – ایجاد، تایید، اعمال اجباری، آسیب – یک موضوع اصلی برای اکثریت قریب به اتفاق MAGA است.” “شدت خشم در مورد این موضوع تقریباً بر همه چیز غلبه می کند.”

نظر آقای بنن با تونی فابریتزیو، برترین نظرسنجی حزب سوپر PAC آقای ترامپ موافق نیست.

آقای فابریزیو در مصاحبه ای گفت که محدودیت های ویروس کرونا به عنوان یک موضوع کمرنگ شده است زیرا دولت های فدرال و ایالتی آنها را حذف کرده اند.

آقای فابریزیو گفت: «این بیشتر از رای دهندگان، در کنفرانس جمهوری خواهان را ارضا می کند. و هر جمهوری‌خواه که از این سیاست‌ها حمایت می‌کند، خود را در پایان شکست مقدماتی جمهوری‌خواهان می‌بیند – خارج از بازی پایه، مطمئن نیستم که شما را تا این حد پیش ببرد.»

این امر مانع از جمهوری‌خواهانی مانند خانم گرین نشده است که با موفقیت آقای مک کارتی را تحت فشار قرار دادند تا لایحه دفاعی سال گذشته را گروگان بگیرد تا زمانی که دموکرات‌ها درخواستی را – که به شدت با مخالفت کاخ سفید و پنتاگون مواجه شد – مبنی بر پایان دادن به واکسن ویروس کرونا برای اعضای این شورا نپذیرفتند. نظامی

پس از مرگ اخیر مفسر سیاسی طرفدار ترامپ، لینیت هارداوی – معروف به “الماس” در گروه دونفره “الماس و ابریشم” – خانم گرین از جورجیا در توییتر خود خواستار “تحقیق فوری در مورد واکسن کووید و افزایش چشمگیر واکسن کووید” شد. مردم به طور ناگهانی می میرند!»

در مصاحبه ای در مورد تمایل خانم گرین به تحقیق درباره واکسن های کرونا، رئیس کمیته فرعی منتخب کروناویروس مجلس، برد ونستراپ، نماینده جمهوری خواه اوهایو و پزشک سابق پزشکی که مشتاقانه واکسن های کرونا را تبلیغ کرده است، گفت که پرسیدن سؤالات قانونی است. .

آقای ونستراپ گفت: «می دانید، مثل این است که ممکن است واکسن آنفولانزا بخورید و از پله ها بیفتید. واکسن آنفولانزا باعث نشد که شما از پله ها بیفتید، لزوما. اما شما می خواهید رویدادهای نامطلوب را گزارش کنید و به دنبال الگوها باشید.

در مصاحبه ای، خانم گرین گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با آقای ونستراپ است، حتی اگر او را “بسیار طرفدار واکسن” و خودش را “کاملاً مخالف” توصیف کرد.

خانم گرین گفت: «من تقریباً ضربان قلب پایه در این موضوع را دارم. “من درک می کنم که آنها چگونه فکر می کنند زیرا من دقیقاً به همان روش فکر می کنم.”