بسیاری از ایالت ها در تلاش هستند تا درمان های جنسیتی را برای بزرگسالان نیز محدود کنند


میسوری در این ماه اولین ایالت در این کشور شد که به‌شدت درمان‌های جنسیتی را برای افراد در هر سنی محدود کرد، پس از یک سری اقدامات آرام‌تر در سراسر کشور که دسترسی بزرگسالان ترنس به مراقبت‌های پزشکی را از بین برد.

سال گذشته، فلوریدا به شش ایالت دیگر پیوست تا Medicaid را از پوشش برخی از مراقبت‌های جنسیتی برای افراد تراجنسیتی در هر سنی ممنوع کند. به گفته موسسه ویلیامز، یک مرکز تحقیقاتی در دانشکده حقوق UCLA، این ممنوعیت ها بر روی 38000 ذینفع از برنامه بیمه عمومی تأثیر می گذارد.

و حداقل در پنج ایالت، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه لایحه‌هایی را پیشنهاد کرده‌اند که مراقبت جنسیتی برای خردسالان و همچنین بزرگسالان جوان را لغو می‌کند. برخی سعی دارند آن را برای افراد زیر 21 سال ممنوع کنند و برخی دیگر برای افراد زیر 26 سال.

سیاست جدید فراگیر میسوری رویکرد متفاوتی داشت. اندرو بیلی، دادستان کل ایالت، با استناد به قوانین حمایت از مصرف کننده به منظور تنظیم کلاهبرداری، یک قانون اضطراری صادر کرد که پزشکان را از ارائه درمان های جنسیتی به بیماران – در هر سنی – منع می کند، مگر اینکه آنها به تعداد زیادی از محدودیت های مهم، از جمله 18 ماه ارزیابی روانشناختی پایبند باشند. . این قانون همچنین می‌گوید که بیماران تا زمانی که مسائل مربوط به سلامت روان “حل نشده”، نباید تحت درمان جنسی قرار گیرند.

گیلیان برانستتر، یک استراتژیست ارتباطات در اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، که شعبه میسوری آن اعلام کرد قصد خود را برای طرح یک چالش قانونی برای این قانون اعلام کرده است، گفت که محدودیت‌های طاقت‌فرسا معادل یک «ممنوعیت عملی» است.

خانم برانستتر گفت: “وضعیت سیاسی در مورد مراقبت های بهداشتی ترنس ها همیشه به اینجا می رسید.”

این قانون افرادی را که در حال حاضر تحت درمان هستند، مستثنی می‌کند، تا زمانی که آنها و پزشکانشان «به سرعت» ارزیابی‌های روان‌شناختی و سایر محدودیت‌ها را رعایت کنند.

آرو رویستون، یک مرد ترنسجندر 35 ساله در سنت لوئیس، گفت که شوکه شده است. با سیاست جدید او گفت که به مدت هشت سال تستوسترون مصرف می‌کرده است پر کردن مجدد توسط پزشک تجویز شده است. او گفت که اگر دیگر نمی توانست به درمان ها دسترسی داشته باشد، “ویران می شد” و برای دریافت مراقبت به خارج از ایالت سفر می کرد.

آقای رویستون، مدیر برنامه در یک پیمانکار دفاعی ایالات متحده، گفت: “من فکر می کنم آنچه که من را بیشتر ناراحت می کند این است که من یک عضو فعال این جامعه هستم.” من روی برنامه های دفاعی برای محافظت از کشورم کار کرده ام. و ملت من نمی توانند از من محافظت کنند؟

سیاست جدید میسوری از 27 آوریل به اجرا در می آید و در فوریه 2024 منقضی می شود، زمانی که مجلس قانونگذاری ایالت دوباره به کار خود باز می گردد. (دو لایحه ای که مراقبت از خردسالان را ممنوع می کرد – و Medicaid را از پوشش آن برای همه سنین منع می کرد – در جلسه امسال پیش نرفتند.)

اگرچه دستور آقای بیلی برای همه سنین اعمال می شود، اما نظرات عمومی او بر کودکان متمرکز شده است، که بیانگر لفاظی سیاستمداران جمهوری خواه در سراسر کشور و میسوری است. آقای بیلی در توییتر گفت: “به عنوان دادستان کل، من همیشه برای محافظت از کودکان مبارزه خواهم کرد زیرا مداخلات انتقال جنسیت آزمایشی است.”

در ماه فوریه، دفتر او تحقیقاتی را در مورد یک کلینیک جنسیتی جوانان در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس پس از آن که یکی از کارمندان سابق شکایتی را مبنی بر اینکه بیماران در آنجا تحت درمان قرار می‌گیرند و غربالگری‌های روان‌شناختی کافی انجام نشده‌اند، ارائه کرد. (کلینیک گفت که از استانداردهای پذیرفته شده مراقبت پیروی می کند.)

وقتی از مادلین سیرن، سخنگوی آقای بیلی پرسیده شد که چرا دستور او شامل بزرگسالان می‌شود، گفت: «ما نگرانی‌های جدی در مورد نحوه رفتار با کودکان در سراسر ایالت داریم، اما معتقدیم که همه حق دارند از داروهای مبتنی بر شواهد و سلامت روان کافی برخوردار شوند. اهميت دادن.”

چهارده ایالت دیگر – آلاباما، آریزونا، آرکانزاس، جورجیا، آیداهو، ایندیانا، آیووا، کنتاکی، می سی سی پی، داکوتای جنوبی، تنسی، یوتا و ویرجینیای غربی و از روز چهارشنبه، داکوتای شمالی – قوانینی را تصویب کرده اند که مراقبت جنسیتی برای افراد زیر سن قانونی را محدود می کند.

اگرچه بحث هایی در میان متخصصان پزشکی در مورد اینکه کودکان از مراقبت های تایید کننده جنسیت بهره مند می شوند و چه زمانی باید شروع به درمان کنند وجود دارد، چندین گروه بزرگ پزشکی در ایالات متحده، از جمله آکادمی اطفال آمریکا، این ممنوعیت های قانونی را محکوم کرده اند.

برای بزرگسالان تراجنسیتی، بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مراقبت از گذار می تواند بهزیستی روانشناختی و کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

تری شیلینگ، رئیس پروژه اصول آمریکایی، یک گروه مدافع جناح راست که بر محدودیت حقوق تراجنسیتی فشار می آورد، در مصاحبه ای در اوایل سال جاری گفت که تمرکز بر خردسالان یک محاسبه سیاسی کوتاه مدت بوده است. او گفت که هدف بلندمدت سازمان او حذف کامل مراقبت های انتقالی است.

او گفت: “من به کل این موضوع مانند لوبوتومی یا اصلاح نژادی نگاه می کنم – این یک مد پزشکی بد است.”

آقای شیلینگ گفت که سیاست‌ها ممکن است شامل ممنوعیت‌های کامل برای افراد در هر سنی باشد، یا صورت‌حساب‌هایی برای آسان‌تر کردن شکایت افراد از ارائه‌دهندگان پزشکی در صورت پشیمانی از انتقال. او همچنین امکان طبقه‌بندی مراقبت‌های انتقالی را به‌عنوان «تقلب مصرف‌کننده» – همان رویکردی که آقای بیلی مطرح کرد – مطرح کرد، زیرا او معتقد است که تغییر جنسیت غیرممکن است.

طی سال‌های متمادی، هفت ایالت – آریزونا، فلوریدا، میسوری، نبراسکا، کارولینای جنوبی، تنسی و تگزاس – سیاست‌هایی را وضع کرده‌اند که مدیکید را از پوشش برخی از مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت منع کرده‌اند. (برنامه بیمه فدرال برای افراد کم درآمد تا حدی توسط ایالت ها تامین می شود که همچنین دارای محدوده وسیعی برای تعیین واجد شرایط بودن هستند.).

کریستی مالوری، مدیر حقوقی مؤسسه ویلیامز، گفت که ممنوعیت های Medicaid “در زمینه قانونی متزلزل” است. دادگاه‌های ویسکانسین و ویرجینیای غربی حکم داده‌اند که چنین ممنوعیت‌هایی ناقض قانون مراقبت مقرون به صرفه است که تبعیض جنسیتی را ممنوع می‌کند و همچنین سایر قوانین فدرال.

اما برخی از قانون‌گذاران لوایح گسترده‌تری را ارائه می‌کنند که مراقبت‌های مرتبط با جنسیت را در مراکز بهداشتی دولتی یا تحت مدیریت دولتی، یا در مراکزی که بودجه دولتی را می‌پذیرند، ممنوع می‌کند.

برای مثال، در اوکلاهاما، لایحه‌ای که امسال توسط سناتور ایالتی ناتان دام ارائه شد، بازپرداخت Medicaid – برای هر روش یا درمان – را از هر مرکز بهداشتی که مراقبت جنسیتی ارائه می‌دهد یا با ارائه‌دهنده‌ای که آن را ارائه می‌دهد، منع می‌کند.

آقای دهم در مصاحبه ای در ژانویه گفت که تنها هدف او این بود که پول مالیات دهندگان را از پوشش رویه های انتقال بازدارد. او گفت: “اگر یک بزرگسال بخواهد این تصمیم را بگیرد و خودش هزینه آن را بپردازد، می تواند این کار را انجام دهد.” او همچنین اذعان کرد، با این حال، این سیاست می تواند برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را ترغیب کند که ارائه مراقبت به بزرگسالان را متوقف کنند.

در چند دهه گذشته، پزشکان به طور فزاینده‌ای موانعی مانند ارزیابی‌های روان‌شناختی را برای بزرگسالان برای دریافت درمان‌های هورمونی حذف کرده‌اند و تصمیم‌گیری را به خود بیماران منتقل کرده‌اند.

اریکا اندرسون، روانشناس بالینی و رئیس سابق انجمن حرفه ای ایالات متحده برای سلامت تراجنسیتی ها، می گوید: “توافق بسیار بسیار گسترده ای وجود دارد که مراقبت های تایید کننده جنسیت برای بزرگسالان مناسب و مفید است.”

دکتر اندرسون، یک زن تراجنسیتی، علناً نگرانی خود را در مورد افزایش تعداد نوجوانان، به ویژه آنهایی که مشکلات روانپزشکی پیچیده ای دارند، ابراز کرده است که به دنبال مراقبت های مرتبط با جنسیت هستند. او همچنین از سیاست‌های برخی کشورهای اروپایی، از جمله سوئد و بریتانیا، که اخیراً محدودیت‌هایی را برای کودکان ایجاد کرده‌اند، حمایت کرده است.

اما ماه گذشته، دکتر اندرسون به صدها پزشک بالینی پیوست و نامه‌ای را امضا کرد که تاکید می‌کرد مراقبت‌های تایید جنسیت برای بسیاری از کودکان تراجنسیتی مفید و مهم است و ممنوعیت‌های قانونی در ایالات متحده را محکوم کرد. او گفت که تلاش ها برای گسترش چنین محدودیت هایی برای بزرگسالان آسیب قابل توجهی خواهد داشت.

او گفت: «تفاوت بین مراقبت از جوانان و بزرگسالان شوم است. “این نشانه شومی از تجاوز مردمی است که فکر می کنند دولت باید در مورد زندگی شخصی مردم تصمیم بگیرد.”

حکومت میسوری نیز در میان برخی از محافظه کاران این ایالت با مخالفت روبرو شده است. جی اشکرافت، وزیر امور خارجه، جمهوری خواه که اخیراً اعلام کرد برای فرمانداری نامزد شده است، به رادیو عمومی سنت لوئیس گفت که اگرچه از ممنوعیت های کودکان حمایت می کند، اما معتقد نیست که ایالت باید مراقبت از بزرگسالان را محدود کند.

آقای اشکرافت با اشاره به درمان های جنسیتی برای بزرگسالان گفت: “فکر نمی کنم مردم این کار را انجام دهند.” اما بین آنچه که من فکر می‌کنم و جایی که فکر می‌کنم دولت باید در آن نقش داشته باشد، تفاوت وجود دارد.»

مگی آستور گزارش کمک کرد