بایدن پل فردریش را برای رهبری دفتر جدید همه گیر کاخ سفید انتخاب کرد


پرزیدنت بایدن دکتر پل فردریکس، جراح رزمی نظامی و ژنرال بازنشسته نیروی هوایی را که به رهبری واکنش کووید-19 در پنتاگون کمک کرد، به عنوان ریاست دفتر جدید کاخ سفید که توسط کنگره برای آماده سازی و مدیریت تهدیدات بیولوژیکی آینده ایجاد شده است، انتخاب کرده است.

کاخ سفید این انتصاب را روز جمعه اعلام کرد و گفت که این انتصاب در 7 آگوست اجرایی خواهد شد. سپس این بر عهده دکتر فردریش است که دفتر جدید، دفتر سیاست آمادگی و واکنش به بیماری همه گیر را راه اندازی کند، اگرچه دولت آن را با نام اختصاری واشنگتن نامگذاری کرده است: OPPR.

این انتصاب پس از جست و جوی طولانی برای یافتن مدیری صورت می گیرد که از همان جایی که شروع شد به پایان رسید – در کاخ سفید، جایی که دکتر فردریش اخیراً به عنوان مدیر ارشد امنیت بهداشت جهانی و دفاع زیستی به کارکنان شورای امنیت ملی ملحق شد. قبل از آن، او به عنوان جراح ستاد مشترک در پنتاگون خدمت می کرد و به رئیس ستاد مشترک مشاوره پزشکی ارائه می کرد. انتخاب برنامه ریزی شده او هفته گذشته توسط واشنگتن پست گزارش شد.

همه گیری ویروس کرونا اغلب به عنوان بدترین بحران بهداشت عمومی در یک قرن توصیف شده است. اما کارشناسان موافقند که با توجه به الگوهای مهاجرت فعلی و نحوه تلاقی انسان با زندگی حیوانات، یک قرن – و حتی ممکن است یک دهه هم نباشد – تا فراگیری بیماری همه گیر بعدی نخواهد بود.

دوران “تزارها” کووید به پایان رسیده است. جفری دی. زینتز، اولین هماهنگ کننده پاسخ به ویروس کرونا در کاخ سفید آقای بایدن، اکنون رئیس دفتر کاخ سفید است. هماهنگ کننده دوم، دکتر Ashish K. Jha، به سمت خود به عنوان رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون بازگشته است.

کووید-19 روشن کرد که تهدید سلامت بیولوژیکی به مرزها احترام نمی گذارد – از جمله مرزهایی که سازمان های فدرال را از هم جدا می کند. انتصاب دکتر فردریکس نشانه تلاش دائمی تر و هماهنگ تر برای آماده سازی و پاسخ به همه گیری ها است – تلاشی که فراتر از دولت بایدن ادامه خواهد داشت و در کاخ سفید متمرکز خواهد شد.

در یک سخنرانی فوریه، دکتر فردریکس که در ماه ژوئن از ارتش بازنشسته شد، در مورد 37 سال فعالیت خود در نیروی هوایی منعکس کرد و کمی در مورد خود صحبت کرد. پدرش در پایان جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی خدمت می کرد و مادرش یک مبارز آزادی مجارستانی بود که والدینش توسط روس ها کشته شدند. همسرش زمانی که با هم آشنا شدند پزشک ارتش بود.

او همچنین به نقش ارتش در مبارزه با کووید-19 پرداخت، تلاشی که شامل کمک به توسعه و توزیع واکسن‌ها و ارائه حمایت پزشکی از بیمارستان‌های در حال مبارزه بود. او گفت: «سیستم بهداشتی ارتش تبدیل به عاملی شد که برای کمک به شرکای غیرنظامی ما وارد عمل شد، زیرا ما مجموعاً برای مقابله با آن همه‌گیری تلاش می‌کردیم.

موقعیت جدید دکتر فردریش به او اختیار نظارت بر آمادگی امنیت زیستی داخلی را می دهد. او باید روی توسعه واکسن های نسل بعدی کار کند، از منابع کافی در انبار استراتژیک ملی اطمینان حاصل کند و نظارت را برای نظارت بر تهدیدات بیولوژیکی جدید افزایش دهد.

او همچنین باید با کنگره برای تأمین بودجه برای تلاش‌های آمادگی همکاری کند. قانونگذاران دفتر جدید کاخ سفید را به عنوان بخشی از بسته هزینه های دولت که اواخر سال گذشته تصویب شد، ایجاد کردند.

آقای زینتز در بیانیه ای گفت: «زمانی که پرزیدنت بایدن روی کار آمد، ما یک بار در یک نسل یک بحران بهداشت عمومی و اقتصادی را به ارث بردیم، اما هیچ برنامه ای برای رهایی از آن نداریم. “این دفتر – تحت رهبری قوی و توانمند سرلشکر فردریش – مسئولیت را هدایت خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.”