جول به تسویه حساب 462 میلیون دلاری با نیویورک، کالیفرنیا و سایر ایالات می رسد


فروش محصولات جول با طعم هایی مانند انبه و کرم بروله، در سال 2019 افزایش یافت، زمانی که داده های فدرال نشان داد که 27.5 درصد از دانش آموزان دبیرستانی از سیگار الکترونیکی استفاده می کنند و بیش از نیمی از آنها Juul را به عنوان برند انتخابی خود نام می برند. با افزایش فشار بر Juul، شرکت شروع به عرضه کمتر خود به عنوان یک روند ساز و بیشتر به عنوان شرکتی کرد که به بزرگسالان کمک می کند تا از سیگارهای سنتی دور شوند.

اگرچه به نظر می رسد که بحران مصرف سیگار در میان نوجوانان نسبت به اوج خود در سال 2019 کاهش یافته است، کارشناسان بهداشت عمومی ابراز نگرانی کرده اند که حدود 2.5 میلیون نوجوان همچنان به استفاده از سیگار الکترونیکی با نرخ بسیار بالاتر از بزرگسالان ادامه می دهند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، به طور کلی، حدود 4.5 درصد از بزرگسالان از سیگارهای الکترونیکی استفاده می کنند. یک نظرسنجی سالانه که معمولاً در مدارس راهنمایی و دبیرستان انجام می شود نشان داد که در سال 2022، 2.5 میلیون دانش آموز راهنمایی و دبیرستان یا حدود 9 درصد، گزارش کرده اند که در 30 روز گذشته از سیگار الکترونیکی استفاده کرده اند. در آن نظرسنجی، حدود 14 درصد از دانش‌آموزان دبیرستانی سیگار کشیدن را گزارش کردند – تقریباً نیمی از میزان در نظرسنجی که در اوج بحران در سال 2019 انجام شد.

در حالی که کاهش اخیر به عنوان یک پیروزی در نظر گرفته شده است، برخی از مخالفان استفاده از سیگار الکترونیکی با داده‌هایی که نشان می‌دهد فراوانی مصرف سیگار در میان تقریباً نیمی از دانش‌آموزان دبیرستانی که گزارش داده‌اند سیگار کشیدن را گزارش کرده‌اند، دچار مشکل شده‌اند. یک ماه.

سال گذشته، Juul هزاران شکایت از سوی افراد و سایر شاکیان را حل و فصل کرد.

در ماه دسامبر، این شرکت موافقت کرد که 1.7 میلیارد دلار برای شکایت بیش از 5000 فرد، ناحیه مدرسه و دولت محلی بپردازد. در ماه سپتامبر، این شرکت دعاوی بیش از 30 ایالت را به مبلغ 438.5 میلیون دلار حل و فصل کرد.

در این ماه، Juul دعاوی 7.9 میلیون دلاری توسط ویرجینیای غربی را تسویه کرد.

در محاکمه مینه سوتا که چند هفته پیش آغاز شد، کیت الیسون، دادستان کل ایالت، با متهم کردن این شرکت به گیرکردن نوجوانان به سیگارهای الکترونیکی “تا آنها بتوانند پول در بیاورند” پرونده را آغاز کرد.

آقای الیسون گفت: «بعد از اینکه مینه‌سوتان‌ها نرخ سیگار کشیدن جوانان را به پایین‌ترین سطح در یک نسل کاهش دادند، آنها نسل جدیدی از بچه‌ها را طعمه، فریب و معتاد کردند».