آیا داروهای طولانی مدت برای سگ ها می تواند عمر حیوان خانگی شما را افزایش دهد؟


داروهای طول عمر برای سگ های سالم در نظر گرفته شده است که محاسبات ریسک و فایده را تغییر می دهد. Bev Klingensmith، یک پرورش دهنده گریت دین در آیووا که همچنین یک گریت دین و یک گلدن رتریور خودش را دارد، می گوید: «این یک چیز است اگر سگی در آستانه مرگ باشد و شما به او معالجه دیرشکستگی بدهید. “دادن داروی جدید به سگ جوان و سالمم کمی ترسناک به نظر می رسد.”

حتی داروهایی که به تمام وعده‌های خود عمل می‌کنند، سؤالات اخلاقی ایجاد می‌کنند. اگر حیوانات طولانی‌تر زندگی می‌کنند، آیا ما منابع و تعهدی برای ارائه زندگی ارزشمند داریم؟ دکتر آن کواین، دامپزشک و متخصص اخلاق دامپزشکی در دانشگاه سیدنی، در ایمیلی گفت. “اگر سگ های بیشتری را ببینیم که بیشتر از صاحبانشان زندگی می کنند چه؟”

او افزود که اصلاح شیوه‌های پرورشی که منجر به کوتاه‌کردن مشکلات سلامتی در بسیاری از سگ‌ها شده و گسترش دسترسی به مراقبت‌های اولیه دامپزشکی ممکن است راه بهتری برای بهبود زندگی سگ‌ها باشد. او گفت: «ما می‌توانیم بسیاری از «سال‌های سگ» را با اطمینان از دسترسی هر چه بیشتر سگ‌ها به این مراقبت نجات دهیم.

به گفته کارشناسان، در حالی که دانشمندان داده‌های بیشتری در مورد داروهای بالقوه طول عمر جمع‌آوری می‌کنند، گام‌هایی وجود دارد که صاحبان سگ اکنون می‌توانند برای تقویت پیری سالم‌تر انجام دهند، از جمله لاغر نگه داشتن سگ‌های خود و ارائه ورزش و تحریک ذهنی کافی.

خانم هالیووا اعتراف کرد که برای سگ های سالخورده نقطه نرمی دارد. او در حالی که روتوایلر سالخورده اش، دلا، چرت می زد، گفت: «آنها فقط یک تخت خوب برای خوابیدن می خواهند. خانم هالیووا گفت که دلا که مبتلا به لنفوم و زوال عقل است، در LOY-001 نیست زیرا ثبت نام او در مطالعات شرکت باعث تضاد منافع می شود، اما او خاطرنشان کرد که سگ خوشحال به نظر می رسد.

در نهایت، حتی اگر دانشمندان بتوانند دلشکستگی صاحب حیوان خانگی را به تعویق بیاندازند، بعید است که به طور کامل از آن جلوگیری کنند. خانم هالیوا در ایمیلی گفت: «اینها قطعاً داروهای جاودانگی یا رادیکال افزایش طول عمر نیستند. او افزود: “هیچ چیزی که ما در حال توسعه آن هستیم نمی تواند یک سگ را برای همیشه زنده کند.”