آمریکایی ها در حال ثبت نام برای Obamacare در تعداد بی سابقه ای هستند


علیرغم هشدار اخیر رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ، نامزد پیشرو در رقابت برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 جمهوری خواه، مبنی بر اینکه به طور جدی به دنبال جایگزین هایی برای قانون مراقبت مقرون به صرفه است، آخرین افزایش ثبت نام در بازار گواهی است. به قدرت پایدار قانون

قوانینی که قبلاً در همه‌گیری کووید-19 تصویب شد، یارانه‌های فدرال را برای افرادی که طرح‌ها را خریداری می‌کنند، افزایش داد و هزینه‌ها را برای بسیاری از آمریکایی‌ها کاهش داد. دولت بایدن همچنین دوره ثبت نام را طولانی تر کرد و تبلیغات برای این برنامه و بودجه برای به اصطلاح ناوبری هایی را که به مردم کمک می کنند تا ثبت نام کنند، افزایش داد.

سینتیا کاکس، مدیر برنامه قانون مراقبت مقرون به صرفه در KFF، یک گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی در زمینه سیاست سلامت، گفت: «مردم بیشتر و بیشتری متوجه می شوند که می توانند وارد بازار شوند.

او افزود: «فقط به این دلیل که ACA برای مدتی وجود داشته است، به این معنا نیست که افرادی که باید در آن ثبت‌نام کنند، بدانند چگونه این کار را انجام دهند.»

در 15 دسامبر – آخرین مهلت ثبت نام برای پوشش که از 1 ژانویه آغاز می شود – نزدیک به 750,000 نفر یک طرح بازار را در HealthCare.gov انتخاب کردند. این بزرگترین کل یک روزه تاکنون بود.

دکتر بنجامین سامرز، اقتصاددان سلامت در هاروارد که در دولت بایدن خدمت می کرد، گفت که ارتقای سطح دسترسی به توضیح رکورد ثبت نام ها کمک کرد. او گفت: “من به طرز خوشایندی شگفت زده شدم.”

او اضافه کرد که با سال‌ها افزایش یارانه‌ها، «ممکن است این نرخ رشد طبیعی طی چند سال در یک محیط سیاست جدید باشد».

کودی کینزلی، مسئول ارشد بهداشت در کارولینای شمالی، گفت که ایالت او با استفاده از تلاش‌های خود برای گسترش Medicaid برای ثبت نام افراد برای برنامه‌های بازار، خلاقیت پیدا کرده است.

او در یک پیام متنی گفت: “ما یک کمپین آموزشی و اطلاع رسانی بسیار گسترده داشته ایم – با سازمان های مدنی، کلیساها، راهیان نور – که بر اساس توسعه برای آموزش مردم در مورد واجد شرایط بودن ایجاد شده است.”

او افزود: “به عنوان بخشی از آن، ما از مردم برای دریافت پوشش در بازار، در صورت عدم واجد شرایط بودن” برای Medicaid حمایت می کنیم.

دوره ثبت نام آزاد در Healthcare.gov تا اواسط ژانویه ادامه دارد و در ساعت 5 صبح به وقت شرقی در 17 ژانویه به پایان می رسد. افرادی که تا آن زمان ثبت نام می کنند، از ماه فوریه پوشش خواهند داشت.

مقامات دولت بایدن گفتند که ثبت نام‌شدگانی را که قبلاً از طریق HealthCare.gov تحت پوشش قرار گرفته‌اند تشویق می‌کنند تا به خرید برنامه‌ها ادامه دهند، در صورتی که گزینه جدید بهتر و مقرون به صرفه‌تر باشد.

بازارهای قانون مراقبت مقرون به صرفه به ویژه برای افرادی که پوشش Medicaid را در سال جاری از دست می دهند، پس از لغو یک سیاست فدرال که در اوایل ماه آوریل پوشش بیمه ای را تضمین می کرد، ارزشمند شده است.

خانم کاکس گفت که میلیون‌ها نفر از رول‌های Medicaid به افزایش ثبت‌نام در بازار و افزایش در دوره‌های معمولی خواب‌آلود خارج از ثبت‌نام آزاد کمک کرده است. (برخی رویدادهای زندگی، مانند از دست دادن ناگهانی سایر پوشش های بهداشتی، به برخی از آمریکایی ها اجازه می دهد تا برنامه های جدیدی را خارج از دوره ثبت نام آزاد دریافت کنند.)

به گفته مقامات بهداشت فدرال، از مارس تا سپتامبر ثبت نام در برنامه های بازار 1.6 میلیون نفر یا 1.5 میلیون بیشتر از مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.