فعالان “آزادی پزشکی” هدف جدیدی را هدف قرار می دهند: دستورات واکسن دوران کودکی


برای بیش از 40 سال، می سی سی پی یکی از سخت ترین الزامات واکسیناسیون مدارس در کشور را داشت و نرخ بالای ایمن سازی دوران کودکی آن مایه افتخار بوده است. اما در ماه ژوئیه، پس از اینکه یک قاضی فدرال در کنار یک گروه «آزادی پزشکی» قرار گرفت، ایالت شروع به معافیت کودکان از واکسیناسیون در صورت استناد به مخالفت‌های مذهبی کرد.

امروز، 2100 دانش آموز مدرسه ای می سی سی پی به دلایل مذهبی به طور رسمی از واکسیناسیون معاف هستند. پانصد نفر دیگر معاف هستند زیرا سلامت آنها مانع واکسیناسیون می شود. دکتر دانیل پی ادنی، افسر بهداشت ایالتی، هشدار می دهد که اگر تعداد کل معافیت ها به بیش از 3000 افزایش یابد، می سی سی پی بار دیگر با خطر بیماری های کشنده ای روبرو خواهد شد که اکنون فقط یک خاطره است.

دکتر دنی در مصاحبه ای گفت: “در 40 سال گذشته، هدف اصلی ما محافظت از کودکانی بوده است که در معرض بالاترین خطر ابتلا به سرخک، اوریون، سرخجه، فلج اطفال قرار دارند، و این کودکانی هستند که بیماری های مزمن دارند که آنها را بیشتر می کند.” آسیب پذیر.” او این حکم را “قرصی بسیار تلخ برای قورت دادن من” خواند.

می سی سی پی یک مورد مجزا نیست. گروه‌های آزادی‌پزشکی و مذهبی که به دلیل موفقیت خود در براندازی دستورات کروناویروس تقویت شده‌اند، هدف جدیدی را هدف قرار می‌دهند: دستورات واکسن در دوران کودکی که مدت‌ها اساس دفاع کشور در برابر بیماری‌های عفونی محسوب می‌شد.

تا زمان حکمرانی می سی سی پی، ایالت یکی از تنها شش ایالتی بود که به دلایل مذهبی یا فلسفی از معافیت دانش آموزان از واکسیناسیون خودداری کرد. چالش های حقوقی مشابهی در پنج ایالت باقی مانده مطرح شده است: کالیفرنیا، کانکتیکات، مین، نیویورک و ویرجینیای غربی. هدف نهایی، به گفته مدافعان پشت این دعاوی، لغو کامل دستورات واکسن، از طریق ارائه این موضوع به دادگاه عالی است که به طور فزاینده ای با استدلال های آزادی مذهبی موافق است.

هیچ دین اصلی، از جمله کاتولیک رومی، که به شدت مخالف سقط جنین است، با واکسیناسیون مخالفت نکرده است. اما شاکیان این پرونده ها می گویند ایرادات مذهبی آنها تا حدی ناشی از استفاده از بافت جنین در ساخت واکسن است. چند واکسن دوران کودکی، از جمله واکسن هایی که از آبله مرغان و سرخجه محافظت می کنند، با سلول های به دست آمده از جنین های سقط شده در اوایل دهه 1960 ساخته شدند. این سلول ها امروزه در آزمایشگاه ها به رشد خود ادامه می دهند.

بر اساس گزارشی که ماه گذشته توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها منتشر شد، فشار قانونی در حالی صورت می گیرد که معافیت های واکسن دوران کودکی در ایالات متحده به بالاترین حد خود رسیده است. CDC گفت که سه درصد از کودکانی که سال گذشته وارد مهدکودک شدند، از معافیت دریافت کردند که این نسبت در سال تحصیلی 12-2011 1.6 درصد بود.

آیداهو با 12.1 درصد بالاترین میزان معافیت ها را داشت، در حالی که ویرجینیای غربی با کمتر از یک دهم درصد کمترین میزان معافیت ها را داشت. نرخ می سی سی پی تقریباً به همان اندازه پایین بود، یعنی دو دهم درصد. در آن زمان، می‌سی‌سی‌پی مانند همه ایالت‌ها، به دلایل پزشکی معافیت‌ها را مجاز می‌دانست، اما هنوز به والدین اجازه نمی‌داد که به دلایل مذهبی از این کار انصراف دهند.

اکثریت گسترده آمریکایی ها همچنان به ارزش واکسن های دوران کودکی اعتقاد دارند. اما در نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو که در ماه مارس انجام شد، 28 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که والدین باید بتوانند فرزندان خود را واکسینه نکنند که 12 درصد نسبت به چهار سال قبل افزایش یافته است.

در کالیفرنیا، گروهی از والدین با حمایت مدافعان ایمان و آزادی، یک گروه غیرانتفاعی وقف آزادی مذهبی، در ماه اکتبر به دادگاه فدرال شکایت کردند تا معافیت «فلسفی» ایالت را که پس از شیوع سرخک در سال 2015 حذف شده بود، بازگردانند. یک قاضی فدرال اخیراً اجازه داد پرونده مشابهی در مین پیش برود که در سال 2021 به معافیت مذهبی پایان داد.

کانکتیکات، که در سال 2021 معافیت مذهبی خود را نیز حذف کرد، با چالش های قانونی با حمایت We the Patriots USA، گروهی مستقر در آیداهو مواجه شده است. در ماه اوت، یک دادگاه تجدیدنظر فدرال تقسیم شده، اعتراض قانون اساسی به قانون ایالتی را رد کرد و روز جمعه، یک قاضی فدرال شکایت دوم را رد کرد. برایان فستا، یکی از بنیانگذاران ما میهن پرستان، در مصاحبه ای گفت که گروهش از دادگاه عالی درخواست خواهند کرد تا این سوال را بررسی کند.

آقای فستا گفت: «ما به دنبال یک حکم گسترده‌تر از دادگاه عالی هستیم که بگوید همه کودکان در ایالات متحده باید از واکسیناسیون دوران کودکی معاف شوند. مسئله.”

کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند که اگر نرخ واکسیناسیون بسیار کمتر از 95 درصد شود، این بیماری ها چیزی بیش از یک خاطره خواهند بود.

دکتر پل آفیت، مدیر مرکز آموزش واکسن در بیمارستان کودکان فیلادلفیا، گفت: “این یک بازی خطرناک است که ما انجام می دهیم.” «اگر دستورات واکسن مدارس را حذف کنیم، سرخک اولین بیماری قابل پیشگیری با واکسن خواهد بود که عود می‌کند و به شدت باز خواهد گشت. چرا می خواهیم دوباره کودکان را در معرض آسیب قرار دهیم؟»

پرونده می سی سی پی دریچه ای به نیروهای سیاسی شکل دهنده این روندها ارائه می دهد. شاکیان این پرونده شامل اعضایی از والدین می سی سی پی برای حقوق واکسن بودند، گروهی که در سال 2012 توسط مری جو پری تأسیس شد، که در مصاحبه ای گفت که راه او برای حمایت از پسر کوچکش که اکنون 20 ساله است، پس از واکسیناسیون معمول دچار تشنج شد.

تشنج پس از واکسیناسیون یک اتفاق نادر است. یک مطالعه در مقیاس بزرگ روی بیش از 265000 کودک، 383 نفر را شناسایی کرد که تشنج های مرتبط با واکسن داشتند، یا کمتر از دو دهم درصد. تقریباً همه کودکانی که تشنج بعد از واکسیناسیون دارند به طور کامل بهبود می یابند.

خانم پری گفت که در حالی که پسرش مشکلات مداومی نداشت، این تجربه وحشتناک بود. او گفت که پزشک اطفال پسرش بارها از اداره بهداشت دولتی درخواست معافیت پزشکی کرده است اما رد شده است. (دکتر ادنی گفت که رویه فعلی می سی سی پی این بود که در صورت درخواست پزشک معافیت پزشکی اعطا می کرد.)

خانم پری گفت: «احساس می‌کردم که این یک کابوس است، مثل اینکه توسط دولت خودم وحشت زده شده‌ام.

می سی سی پی از معافیت مذهبی برخوردار بود تا اینکه دادگاه عالی ایالت در سال 1979 آن را لغو کرد، با این استدلال که حمایت از دانش آموزان مدرسه ای می سی سی پی “در برابر وحشت فلج شدن و مرگ” ناشی از فلج اطفال و سایر بیماری های عفونی جایگزین ادعاهای مذهبی شده است. در نتیجه این ایالت نرخ بالای واکسیناسیون دوران کودکی داشته است.

دکتر آنیتا اس. هندرسون، متخصص اطفال در هاتسبورگ و رئیس سابق بخش ایالتی آکادمی اطفال آمریکا، گفت: «برای سال‌ها، این یکی از معدود کارهایی بود که می‌سی‌سی‌پی به خوبی انجام داده است. حدود 99 درصد از مهدکودک‌های ما کاملاً واکسینه شده‌اند و می‌سی‌سی‌پی بیش از 30 سال است که موردی از سرخک را ندیده است.»

خانم پری و اعضای گروهش سال ها تلاش کردند تا قانون را تغییر دهند. آن‌ها با تابلوها و کالسکه‌های خالی در اطراف ساختمان کنگره راهپیمایی کردند و روزهای لابی‌گری برگزار کردند تا مجلس قانون‌گذاری تحت کنترل جمهوری‌خواهان می‌سی‌سی‌پی را وادار کنند تا معافیت «باور شخصی» را به قوانین ایالت اضافه کند. اما این قانون هرگز تصویب نشد.

در سال 2016، خانم پری با دل بیگتری، یک تهیه‌کننده تلویزیونی سابق که در یک مستند با اندرو ویکفیلد، پزشک بریتانیایی که پشت این نظریه بی‌اعتبار است که واکسن‌ها با اوتیسم مرتبط هستند، همکاری کرده بود، ملاقات کرد. فیلم آنها، “Vaxxed”، صنعت دارو را هدف گرفت و در گروه خانم پری موفق شد. آقای بیگتری بعداً به می سی سی پی سفر کرد تا از طرف قانون شهادت دهد که سازمان از گسترش معافیت های واکسن حمایت می کند.

آقای بیگتری در مصاحبه ای گفت موفقیت این فیلم باعث شد تا شبکه اقدام رضایت آگاهانه را تأسیس کند. این گروه که در تگزاس مستقر است و با نام اختصاری ICAN شناخته می‌شود، می‌گوید که مأموریت آن این است که به مردم «اختیار انتخاب‌های سلامتی شما و فرزندانتان» بدهد و به «اجبار پزشکی» پایان دهد. این سازمان بودجه دادخواست می سی سی پی را تامین کرد و پرونده های مالیاتی نشان می دهد که میلیون ها دلار برای کارهای حقوقی هزینه می کند.

آقای بیگتری می گوید کار او غیر حزبی است. اما در 6 ژانویه 2021، او در یک راهپیمایی “آزادی پزشکی” نه چندان دور از جمعیت طرفدار ترامپ که به ساختمان کنگره ایالات متحده یورش بردند، سخنرانی کرد.

او در این مصاحبه گفت: «من در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها اگر اجازه بدهند، روی صحنه می‌ایستم» و افزود: «من دستورات نمی‌خواهم. این یک کشور آزاد است. هر کس باید بتواند هر انتخابی را که می خواهد انجام دهد.»

اما کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که هدف از واکسیناسیون محافظت از کل جوامع است و اینکه واکسیناسیون را به یک انتخاب شخصی تبدیل می کند، افراد آسیب پذیر، از جمله کسانی که به دلایل پزشکی نمی توانند واکسینه شوند، در معرض خطر قرار می دهد. سال گذشته، شیوع سرخک در اوهایو 85 کودک را مبتلا کرد که تقریباً همه آنها واکسینه نشده بودند. هیچ کس فوت نکرد، اما 36 کودک در بیمارستان بستری شدند.

ایالت ها از مدت ها قبل دارای اختیار قانونی برای الزام واکسیناسیون به عنوان شرط ثبت نام در مدرسه بوده اند. در سال 1905، دادگاه عالی در مورد Jacobson علیه ماساچوست حکم داد که یک ایالت حق دارد با الزام شهروندان به واکسینه شدن در برابر آبله یا پرداخت جریمه، «از خود در برابر یک بیماری همه گیر محافظت کند».

وندی ای. پارمت، کارشناس حقوق بهداشت عمومی، گفت: اما همه گیری ویروس کرونا، و به ویژه ورود قاضی امی کونی بارت به دیوان عالی، “تغییر چشمگیری” در فقه بهداشت عمومی – به ویژه در مواردی که مربوط به آزادی مذهبی است، ایجاد کرد. در دانشگاه نورث ایسترن

پرونده می سی سی پی سال گذشته تشکیل شد و دکتر دنی، افسر بهداشت ایالتی، یکی از متهمان بود. خانم پری شاکی نبود. فرزندانش بزرگ شده اند اما او برخی از اعضای خود را با آرون سیری، وکیل نیویورکی که بسیاری از کارهای حقوقی ICAN را انجام می دهد، مرتبط کرد.

طی جلسه دادرسی در ماه آوریل در دادگاه منطقه فدرال در گلفپورت، پل پرکینز، کشیش باپتیست، شهادت داد که الزامات واکسیناسیون ایالتی او را از ثبت نام دختر خود در آکادمی مسیحی که او اداره می کند، بازداشته است. جیانا استنلی، دکتر فیزیوتراپی، و برندی رنفرو، گزارشگر دادگاه، شهادت دادند که با وجود اینکه آنها و همسرانشان در می سی سی پی کار می کردند و خانه ایالتی را در نظر می گرفتند، از مرز به آلاباما نقل مکان کرده بودند تا فرزندان واکسینه نشده آنها بتوانند به مدرسه بروند. .

دکتر استنلی در سوگند نامه ای نوشت: “من برای شفا به خدا اعتماد کردم” و افزود که او و فرزندانش از “پزشکان، داروها (چه بدون نسخه و چه با نسخه) و واکسن ها پرهیز کردند.

این پرونده دکتر ادنی و هیئت بهداشت ایالت می سی سی پی را با دادستان کل ایالت، لین فیچ، جمهوری خواه که استدلال می کرد که قانون آزادی مذهبی موجود، ایالت را ملزم به ارائه معافیت های مذهبی می کند، در تضاد قرار داد.

در جلسه ماه آوریل، قاضی، هلیل سلیمان اوزردن، منصوب رئیس جمهور جورج دبلیو بوش، به ایالت دستور داد تا درخواست های معافیت های مذهبی را بپذیرد و اواسط ژوئیه مهلتی برای دکتر ادنی تعیین کرد تا روندی را برای پیشنهاد ارائه کند. آنها

آقای سیری “آزادی دوباره پیروز می شود.” در توییتر نوشت.

قاضی حکم خود را در ماه اوت نهایی کرد و دریافت که الزامات واکسیناسیون می سی سی پی حقوق شاکیان را که به گفته او “صادقانه اعتقادات مذهبی در مورد واکسیناسیون داشتند” را نقض کرده است. دکتر ادنی گفت که تصمیم گرفت درخواست تجدید نظر نکند. او گفت که بیم آن دارد که پرونده به دادگاه عالی برسد و الزامات واکسیناسیون ایالت به طور کامل لغو شود.

در عوض، او گفت، ایالت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که والدینی که به دنبال معافیت هستند، اعتقادات “عمیق” دارند، از جمله با ملزم کردن آنها به تماشای یک فیلم آموزشی درباره “میلیون ها جانی که با واکسیناسیون نجات یافته اند و همچنان نجات می یابند”.

آقای Bigtree از این کت و شلوار به عنوان یک “مورد تاریخی و تاریخی” استقبال کرد. در پی پیروزی، گروه او حمایت خود را از چالش های قانونی مشابه در سایر ایالت ها به صدا درآورد.

خانم پری گفت والدین می سی سی پی برای حقوق واکسن در حال کار برای انتخاب نامزدهایی هستند که طرفدار آزادی پزشکی هستند. او گفت که حکم دادگاه را اوج یک دهه تلاش سخت خود، همراه با فضای سیاسی جدید می داند.

او گفت: «ما سال‌ها والدین زیادی داشتیم که می‌خواستند شکایت کنند، و زمان مناسبی نبود. کووید به نوعی زمینه را در قوه قضاییه برای تحقق آن فراهم کرد.