سناتور الیزابت وارن در گزارش جدید از مشوق های فروش Medigap انتقاد می کند


از رگولاتورهای فدرال و ایالتی خواسته شده است که نظارت خود را بر نمایندگان بیمه و کارگزارانی که بیمه نامه های Medigap را می فروشند، افزایش دهند، پوشش خصوصی تکمیلی متعلق به میلیون ها نفر با Medicare سنتی که هزینه ها را از جیب خود پرداخت می کند.

بر اساس گزارشی که سناتور الیزابت وارن، نماینده دموکرات ماساچوست روز چهارشنبه منتشر کرد، این کارگزاران برای ثبت نام مشتریان در طرح های ارائه شده توسط شرکت های خاص، مرخصی های با حقوق و پاداش های نقدی دریافت کردند.

خانم وارن در بیانیه‌ای گفت: «شرکت‌های بیمه غول‌پیکر حق کلاهبرداری از میلیون‌ها سالمند در Medigap را دارند و به نمایندگان تعطیلات مجلل ارائه می‌دهند تا ذینفعان ناآگاه را به سمت برنامه‌های گران‌تر هدایت کنند». «قانون‌گذاران باید اقدام کنند تا مطمئن شوند که سالمندان پشمالو نمی‌شوند.»

این گزارش نشان داد که حداقل 32 بیمه گر Medigap با برنامه های پاداش، مستقیم یا از طریق اشخاص ثالث مرتبط بودند. این مشوق‌ها قانونی هستند، اما می‌توانند دلایل مالی برای نمایندگان ایجاد کنند تا سیاست‌ها یا طرح‌های گران‌تری را از یک بیمه‌گر منفرد توصیه کنند.

این گزارش می‌گوید: «سالمندان می‌توانند هزینه بالایی برای این پاداش‌های نماینده بپردازند: ثبت نام برای طرح اشتباه ممکن است صدها یا هزاران دلار بیشتر در سال هزینه داشته باشد، چه در حق بیمه‌های بالاتر، چه هزینه‌های پزشکی از جیب بالاتر یا هر دو. .

تقریباً نیمی از کسانی که در مدیکر سنتی ثبت نام کرده اند، یعنی حدود 14 میلیون نفر، سیاست های مدیگاپ را دارند. طرح های تکمیلی که توسط طیف گسترده ای از شرکت های بیمه فروخته می شوند، از نظر قیمت و مزایایی که ارائه می دهند متفاوت هستند. آنها برای پر کردن شکاف های پوشش Medicare ایجاد شده از طریق فرانشیزهای برنامه و بیمه مشترک در نظر گرفته شده اند. برخی از طرح‌ها بلافاصله شروع به پرداخت هر گونه هزینه از جیب خود می‌کنند، در حالی که برخی دیگر حق بیمه کمتری دریافت می‌کنند و بیماران را ملزم می‌کنند حداقل برخی از صورت‌حساب‌های اقامت در بیمارستان یا مراجعه به پزشک را بپردازند.

دموکرات‌های سنا قبلاً در مورد تاکتیک‌های بازاریابی بیش از حد تهاجمی که برای ثبت نام افراد در برنامه‌های Medicare Advantage استفاده می‌شود، ابراز نگرانی کرده بودند، که اکنون تقریباً نیمی از پوشش افراد 65 سال و بالاتر را تشکیل می‌دهد. آمریکایی‌های مسن‌تر از ارتباطات بازاریابی غرق شده‌اند، که به نظر می‌رسد برخی از آنها از سوی آژانس‌های فدرال می‌آیند و از آنها می‌خواهند برای پوشش خصوصی ثبت‌نام کنند. Medicare همچنین قوانین مربوط به نحوه بازاریابی این طرح ها را تشدید کرده است.

گزارش وارن نمونه‌های متعددی از تعطیلات مجلل و سایر مزایایی را که کارگزاران با عملکرد بالا دریافت می‌کنند، شرح می‌دهد. در یکی از طرح‌هایی که به سنت توماس در جزایر ویرجین ایالات متحده ارائه می‌کند، می‌گوید: «سفر پاداش فروش یک عمر را به دست آورید». “مزایای مکمل سیگنا را بفروشید تا یک سفر پنج روزه و چهار شبه کسب کنید.”

کارگزارانی که تعداد زیادی از سیاست‌های Aetna را در سال 2020 فروختند، این فرصت را داشتند که «قفل جادوی شهر طلایی»، سانفرانسیسکو را باز کنند، اما به شرطی که درصد بالایی از مشتریان را نیز حفظ کنند. (این سفر هرگز به دلیل همه‌گیری انجام نشد.) به کارگزارانی که طرح‌های Mutual of Omaha را می‌فروختند پاداش‌های نقدی دریافت کردند.

سیگنا از اظهار نظر خودداری کرد. ایتنا گفت که «گستره وسیعی از طرح‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای خاص ذینفعان مدیکر ارائه کرده است و انتظار ما این است که نمایندگان طرح‌هایی را بفروشند که به بهترین شکل این نیازها را برآورده می‌کنند». Mutual of Omaha گفت که بیمه‌گر «انواع مشوق‌های منطبق با استانداردهای صنعتی را به منظور تشویق کارگزاران مستقل به بررسی راه‌حل‌های ما ارائه می‌کند».

خانم وارن در نامه‌ای به مقامات مراکز خدمات مدیکر و مدیکر و انجمن ملی کمیسیون‌های بیمه، که نماینده تنظیم‌کننده‌های ایالتی است، این اقدامات را «سوءاستفاده از اعتمادی که سالمندان به مدیکر دارند» توصیف کرد. او از رگولاتورها خواست تا اقداماتی را برای ممنوعیت استفاده از آنها انجام دهند.

یک مسابقه از سیگنا ارائه شده است: «مزایای تکمیلی سیگنا را برای کسب یک سفر پنج روزه و چهار شبه بفروشید».

مقامات مدیکر گفتند که “متعهد هستند تا اطمینان حاصل کنند که افرادی که گزینه های پوشش مدیکر را بررسی می کنند، آرامش خاطر داشته باشند و اطلاعات صادقانه، شفاف و دقیق در مورد گزینه های پوشش سلامت دریافت کنند.” انجمن ملی کمیسیونرهای بیمه گفت که در حال بررسی نامه سناتور وارن است.

گرچن جاکوبسون، معاون برنامه مدیکر در صندوق مشترک المنافع، یک گروه غیرانتفاعی، گفت، برخلاف فروش سیاست‌های اوباماکر، کارگزاران و نمایندگانی که طرح‌های مدیکر را ارائه می‌دهند، هیچ تعهدی برای ارائه هر خط‌مشی یا اطلاع دادن به مشتریان در مورد نحوه انتخاب طرح‌ها برای مشتریان ندارند. که تحقیقات مراقبت های بهداشتی را تامین می کند. این هفته، این صندوق گزارشی را منتشر کرد که بر اساس گفتگو با کارگزاران و نمایندگان، انتخاب هایی را که مردم برای خرید این طرح ها انجام می دهند، منتشر کرد.

شخصی که امیدوار است حق بیمه خود را کاهش دهد ممکن است بخواهد طرحی با کسر بالا انتخاب کند، اما یک کارگزار معمولاً با هدایت مشتریان به سمت طرح‌های پرهزینه‌تر که پوشش سخاوتمندانه‌تری دارند، کمیسیون بالاتری به دست می‌آورد.

وقتی شخصی طرح مزیت Medicare Advantage را انتخاب می کند، کارگزاران تمایل بیشتری به کسب درآمد بیشتری دارند. افرادی که طرح مزیت مدیکر را انتخاب می‌کنند و سپس می‌خواهند به برنامه سنتی تغییر کنند، ممکن است مشکل داشته باشند. در اکثر ایالت ها، بیمه گذاران می توانند در صورت داشتن شرایط پزشکی که به طور بالقوه گران است، پوشش بیمه را رد کنند یا قیمت های بالاتری را از او دریافت کنند.

در حالی که دلارهای فدرال برای کمک به پرداخت مزیت مدیکر هزینه می شود، Medigap به طور خصوصی توسط مصرف کنندگان یا کارفرمایان پرداخت می شود و تا حد زیادی توسط تنظیم کننده های بیمه ایالتی به جای دولت فدرال نظارت می شود. مقامات فدرال نوع سیاست های Medigap موجود را استاندارد کرده اند و نقشی در نظارت آنها ایفا می کنند.

کیسی شوارتز، مشاور ارشد آموزش و سیاست فدرال مرکز حقوق مدیکر، که به مردم کمک می‌کند برنامه را هدایت کنند، گفت: افرادی که می‌خواهند مطمئن شوند گزینه‌های خود را می‌دانند باید با تنظیم‌کننده‌های بیمه ایالتی خود تماس بگیرند. خانم شوارتز گفت که ایالت ها همه طرح های Medigap فروخته شده و هزینه آنها را افشا می کنند و معمولاً می توان آنها را در وب سایت های تنظیم کننده پیدا کرد. او گفت: «پیدا کردن آن در برخی ایالت ها بسیار آسان نیست، اما وجود دارد.