بعد از اینکه پلیس سیاه پوستان غیرمسلح را می کشد، خواب بدتر می شود – اما فقط برای سیاه پوستان


مطالعات جدید روی خواب شامل داده‌های فدرال از سیستم نظارت بر عوامل خطر رفتاری و بررسی استفاده از زمان آمریکا بین سال‌های 2013 تا 2019 بود. محققان از این نظرسنجی‌های دارای مهر زمانی از حدود 190000 سیاه‌پوست و حدود 1846000 سفیدپوست استفاده کردند که به‌طور تصادفی فراخوانی شده بودند. با تلفن و از جمله موضوعات دیگر در مورد میزان خواب آنها پرسید.

سپس، با استفاده از داده های آماری از پایگاه داده خشونت پلیس نقشه برداری، محققان تشخیص دادند که آیا قتل یک سیاه پوست غیرمسلح توسط پلیس در ایالت پاسخ دهندگان نظرسنجی در سه ماه گذشته رخ داده است یا خیر. اگر آنها یکی را پیدا می کردند، مدت زمان خواب پاسخ دهنده را با افرادی که قبل از قتل با آنها تماس گرفته بودند مقایسه می کردند. آنها همچنین پاسخ‌ها را با پاسخ‌های افراد مورد بررسی در زمان مشابه، اما خارج از منطقه مقایسه کردند.

پاسخ‌های نظرسنجی بر اساس اینکه آیا کل مدت خواب پاسخ‌دهندگان به کمتر از هفت ساعت رسیده است، که «خواب کوتاه» در نظر گرفته می‌شود یا شش ساعت، «خواب بسیار کوتاه» در نظر گرفته می‌شود، طبقه‌بندی شد، زیرا این آستانه حتی بیشتر با پیامدهای سلامتی ضعیف مرتبط است.

پس از کنترل مجموعه ای از عوامل، مانند دمای فصلی و نرخ بیکاری، آنها دریافتند که سیاهپوستان 2.7 درصد بیشتر احتمال دارد که در سه ماه اول پس از اینکه یک افسر در کشتن یک سیاه پوست غیرمسلح نقش داشته کمتر از هفت ساعت خواب داشته باشند. فرد در وضعیت خود در مقایسه با قبل از قتل، و 6.5 درصد بیشتر احتمال دارد که کمتر از شش ساعت خوابیده باشد.

برای مقابله با سوگیری احتمالی، محققان به ارتباط بین خواب و رویدادهای دیگر، مانند قتل‌های پلیس سیاه‌پوستان مسلح یا سفیدپوستان غیرمسلح نگاه کردند، اما هیچ ارتباط معنی‌داری پیدا نکردند. آنها همچنین مدل های رگرسیون را برای نمونه هایی از پاسخ دهندگان سفیدپوست به کار بردند و دریافتند که ارتباط بین خواب و قتل پلیس از نظر آماری معنی دار نیست.

به منظور توضیح این واقعیت که قتل‌های پلیس احتمالاً بر مردم سراسر ایالت تأثیر می‌گذارد، آنها مطالعه دومی را طراحی کردند که این مطالعه به تأثیر قتل‌های بلندپایه در سطح ملی می‌پردازد. این مطالعه تغییرات در الگوهای خواب را در میان پاسخ دهندگان سیاه پوست قبل و بعد از قتل با تغییرات در میان پاسخ دهندگان سفیدپوست مقایسه کرد – اساساً تفاوت های مشاهده شده در پاسخ دهندگان سفیدپوست را از آنهایی که در سیاه پوستان مشاهده می شد کم کرد.

در اینجا، بزرگی یافته ها حتی بیشتر بود. در تجزیه و تحلیل در سطح ملی، محققان دریافتند که افراد سیاهپوست در مقایسه با سفیدپوستان مورد بررسی در طول ماه‌های پس از قتل، 4.6 درصد بیشتر کمتر از 7 ساعت خواب و 11.4 درصد بیشتر احتمال دارد که کمتر از شش ساعت خواب در ماه‌های پس از قتل داشته باشند. آن زمان.