آنچه زامبی ها می توانند در مورد رژیم غذایی کتوژنیک برای لاغری به شما یاد بدهند

خستگی ناشی از سرطان می تواند در اوایل، توسط رژیم کتوژنیک تشدید شود و بسیاری از افراد این خستگی را یکی از بدترین عوارض جانبی مزمن در درمان سرطان می سه اخطار نشانه‌ها در مورد مرگ در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی نباید خورد شما 1402 دانند. غذایی هایی که می خوریم، بسیار مهم هستند. این یافته های جدید علمی اعتبار روش هایی که در آنها از مواد مغذی برای جلوگیری و درمان سرطان استفاده می شود را بیشتر می کند. جالب است بدانید که استفاده زیاد از قند در محصولات غذایی می تواند جامعه ای از زامبی ها را ایجاد کند که برای درمان آنها باید از همان روش های ترک اعتیاد استفاده کرد. این نسبت معمولا به صورت ۶۰% چربی، ۳۵% پروتئین و ۵% کربوهیدارت می باشد. این تحقیق در ژورنال دانشگاهی Nature Communications منتشر شده است. تحقیقات جدیدی که در ژورنال Clinical Investigation منتشر شده است شواهد تجربی را ارائه داده است که رابطه بین مصرف قند و سرطان را توضیح می دهند. یک مطالعه علمی منتشر شده در ژورنال پزشکی Science تأیید کرد که افزایش مصرف قند باعث پیشرفت سرطان یا انکوژنز می شود. این کشف شواهدی از همبستگی مثبت بین مصرف قند و سرطان را نشان می دهد.

بعد از رژیم کتوژنیک چه کنیم

فردی که فشار خون بالا داشته باشد، از کنترل مثبت فشار خون که ناشی از رژیم کتو است، استفاده خواهد کرد.در مطالعات بیماران چاق، افرادی که رژیم کتوژنیک داشتند کاهش شدید فشار خون خود را نسبت به رژیم های کم چرب تجربه کردند. یک بررسی بزرگ از مطالعات نشان داد که افرادی که مقادیر زیادی گوشت فرآوری شده مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که بسیار کم یا هیچ یک از این نوع از مواد غذایی را مصرف نمی کنند، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ 20 تا 50 درصد افزایش یافته می یابد. دستورالعمل های فعلی USDA میزان مصرف فیبر را 23 تا ۳۳ گرم در روز توصیه می کند. در مایو کلینیک بر پایهٔ همین پژوهش، اصطلاح «رژیم کتوژنیک» را ابداع کرد تا اشارهای به تولید سطوح بالای اجسام کتونی در خون در اثر مصرف فراوان چربی و مصرف اندک کربوهیدرات داشته باشد. در طی ۵۰ سال گذشته مصرف قند در جهان سه برابر شده است و چاقی یک مشکل جهانی محسوب می شود که هم بر روی جوامع توسعه یافته و هم در حال توسعه تأثیر گذاشته است. درست است که وقتی نظریه واربورگ منتشر شد تبلیغات زیادی روی آن انجام شده و حتی جایزه نوبل را برای او به همراه داشت؛ اما بعدها مورد سوء استفاده قرار گرفت.

رژیم کتوژنیک چیست نی نی سایت

راهنمای جامع رژیم کتوژنیک کاهش مصرف قندهای تصفیه شده که در محصولات تجاری مانند انواع غذاهای آماده، کیک، کلوچه و اقلامی از این دست وجود دارند؛ یکی از اقداماتی است که می تواند جلوی این فاجعه را بگیرد. تحقیقات ما نشان می دهد که چگونه مصرف قند منجر به بیش فعال در سلول های سرطانی شده و چرخه رشد و نمو سرطان را به راه می اندازد. به همین علت رژیم کتو می تواند منجر به ناراحتی گوارشی و یبوست شود. عوارض جانبی رژیم کتوژنیک شامل کمبود انرژی، اختلال در قوه ذهنی، افزایش گرسنگی، اختلال خواب، تهوع، ناراحتی های گوارشی و کاهش عملکرد در هنگام ورزش می باشد. در حالی که متخصصان انجمن سرطان کانادا به صراحت اظهار دارند که خوردن قند باعث نمی شود سلول های سرطانی سریعتر رشد کنند؛ منابع معتبر دیگر مخالفند و درست برعکس آن را ادعا می کنند. زمان بقا مدتی است که افراد بعد از تشخیص سرطان زنده میمانند. هنگامی که سطح این هورمون کاهش پیدا می کند؛ مغز دیگر وزن اضافی را تشخیص نمی دهد و مکانیسم تنظیم کننده خود را متوقف می کند. بنابراین می توان تومور را آسان تر با شیمی درمانی و پرتودرمانی مورد هدف قرار داد. این کار باعث رشد سریع تومور می شود. ​C᠎on​tent was gen erat​ed wi th GSA C᠎on᠎tent G᠎en er​at​or ​DEMO.

برنامه کتوژنیک

یک مطالعه علمی نتیجه گرفته است که رژیم کتوژنیک به نظر می رسد درمان کمکی امیدوار کننده و قدرتمندی برای طیف وسیعی از سرطان ها باشد. اگرچه رژیم کتو به عنوان روشی برای کاهش وزن مورد ستایش قرار می گیرد، اما کاهش وزن ممکن است برای کسی که مبتلا به سرطان است مضر باشد. این روند منجر به فعال شدن مسیرهای سیگنالینگ انکوژنیک می شود. دانشمندان چگونگی کارکرد اثر واربورگ را در این پژوهش توضیح داده اند. وب سایت ScienceDaily به تازگی مطلبی در مورد یک پروژه تحقیقاتی که چگونگی تحریک رشد سرطان با قند را توضیح داده، منتشر کرده است. دکتر لوستیگ در کتاب خود توضیح می دهد که وقتی انسولین زیادی در خون وجود دارد؛ هورمون لپتین مسدود می شود. قند باعث التهاب می شود، التهاب درد به وجود می آورد و می تواند منجر به دیابت، سرطان و بیماری های قلبی شود. حقیقت پنهان درباره قند، چاقی و بیماری است که به وجود می آورد. زیرا وقتی سطح انسولین افزایش یابد، تخمدان از حد معمولی خود بزرگتر شده و کیستهایی در اطرافش به وجود میآیند.

راهنمای رژیم کتوژنیک

از زمانهای قدیم، افراد از این رژیم غذایی برای درمان بیماریهایی مانند دیابت و صرع استفاده میکردند، اما تحقیقات جدید

تاثیر پیرویکردن از رژیم کتوژنیک را بر بیماریهایی مانند سرطان، سندرم تخمدان پلیکیستیک و پرتو درمانی مورد بررسی قرار میدهد. رژیم کتوژنیک معمولاً همزمان با داروهای ضد صرع آغاز میشود و اگر موفق باشد، داروها را کمکم قطع میکنند. آغاز رژیم ممکن است در کلینیکهای سرپایی انجام شود و بیمار در بیمارستان بستری نشود. کاشکسی سرطان، یک سندرم متشکل از کاهش وزن غیر عمدی و از دست دادن عضلات می باشد که علت اصلی ۲۰٪ مرگ و میر ناشی از سرطان است. همانطور که بنزین اکتان بیشتر، ممکن است منجر به عملکرد بهتر ماشین ها شود، بدن ما نیز هنگامی که سوخت مناسبی دریافت کند، کارآمدتر عمل می کند. اگر کودک شما اشتهای خود رااز دست داده است توجه کنیدکه تهیه غذای مورد علاقه آن میتوانددر افزایش میل بهخوردن کمک کند، اما ازغذاهای سرخ شده و چرب کمتر استفاده کنید. رژیم کتوژنیک که در آن مصرف قند و کربوهیدرات به شدت کاهش پیدا کرده و بیشتر روی چربی ها و پروتئین های سالم تمرکز دارد، حتی در معالجه تهاجمی ترین سرطان ها نیز بسیار مفید است.

کتوژنیک به چه معناست

این یافته ها ممکن است تأثیرات گسترده ای بر روی رژیم های غذایی متناسب برای بیماران سرطانی داشته باشد. وزن با این روش به سرعت کاهش می یابد. اگر به طور مرتب در طول روز غذاهای قندی و نوشیدنی های شیرین بخورید؛ کم کم سیستم ایمنی بدنتان ضعیف می شود و دیگر نمی تواند از شما در برابر ابتلا به بیماری ها محافظت کند. به عبارت دیگر اگر قند کمتری در دسترس باشد؛ سلول های سرطانی به سمت ساختاری که پیش از ابتلا به سرطان داشتند باز می گردند و سرطان معکوس می شود. دکتر لوستیگ اعتیاد به قند را یک سندرم متابولیک می نامد که چاقی از علائم آن به حساب می آید. در موردی مشابه، یک پسر ۱۷ ساله پس از گرفتن رژیم کتو دچار بثورات و علائم آرتریت شده و در طول درمان مشخص شد که او بیش از یکسال از رژیم غذایی بسیار کمکربوهیدرات پیروی کرده است. یک پروژه تحقیقاتی ۹ ساله مشترک منجر به دستیابی موفقیتی اساسی در تحقیقات سرطان شده است. بدین ترتیب، به دلیل ارتباط سطح پایین ویتامین D با برخی از سرطان ها، همه افراد مبتلا به سرطان باید برای انجام آزمایش خون برای تعیین سطح ویتامین D خود اقدام کرده و در صورت پایین تر بودن سطح ویتامین D از محدوده طبیعی (یا در حد کم) با متخصص سرطان صحبت کنند.

از آنجایی که رژیم کتوژنیک یک ابزار قوی در کاهش وزن است، می تواند با مبارزه با چاقی، ریسک سرطان را هم پایین بیاورد.البته این رژیم معایبی هم دارد و نباید خودسرانه و به مدت طولانی استفاده شود. وقتی شما تحت رژیم کتوژنیک هستید برخی از فرایندهای طبیعی متابولیسمی تغییر کرده و قند خونتان پایین می آید. به همین دلیل وقتی برخی افراد شروع به ترک قند می کنند؛ رفتارشان دچار تغییر می شود. از آنجا که محصولات لبنی در برخی رژیم های کتوژنیک محدود هستند، کمبود ویتامین D می تواند نگران کننده باشد. بیشتر سلولهای سرطانی از قند خون و کربوهیدرات ها برای رشد و تغذیه خود استفاده می کنند. اثر به اصطلاح واربورگ به معنی چگونگی تولید سلول های سرطانی از طریق گلیکولیز هوازی است. این در حالی است که در واقع باید مشکل اساسی عدم تعادل هورمونی که ناشی از مصرف زیاد قند است را برطرف کنند. به عنوان مثال ۵ روز رعایت رژیم کتوژنیک و ۲ روز مصرف کبوهیدرات به میزان زیاد. لپتین هورمونی است که میزان چربی ذخیره شده در بدن را تنظیم می کند.

اما وقتی فردی رژیم کتوژنیک را ترک می کند و مقدار زیادی از وزن اصلی خود را به دست می آورد ، غالباً به جای بازیابی عضلات از دست رفته و لاغر ، چربی بدن او بازیابی می شود. این بازه ی زمانی وقت مناسبی برای داشتن رژیم کتوژنیک نیست ، زیرا کمبودهای تغذیه ای و کاهش وزن ممکن است میزان شیردهی و رشد نوزاد را کاهش دهد. 1سوال از خدمتتون داشتم توی این رژیم اون5%که آزادیم برای خوردن کربوهیدارت میشه بجاش 1 قاشق عسل خورد؟ به این ترتیب فرد آنقدر غذا می خورد که اصطلاحا می ترکد. این اثر پدیده ای است که سلول های سرطانی را وادار می کند به سرعت قندها را تجزیه کرده و رشد تومور را تحریک می کند. اسکن های PET برای تشخیص سلول های گرسنه تومور از گلوکز استفاده می کنند. حتی اگر قبلاً هم نقش قند در شکل گیری سرطان مورد بحث قرار گرفته باشد؛ باز هم یافته های واربورگ در زمینه تشخیص سرطان به کار می آید.

همچنین در اروپا، انکولوژیست ها (پزشکان متخصص در زمینه تشخیص و درمان انواع سرطان) از پروتکل درمانی سیستمیک چند مرحله ای سرطان (SCMT) استفاده می کنند. چند نوع مختلف از رژیم غذایی کتوژنیک وجود دارد. سازمان استاندارد تبلیغات ایرلند اعلام کرد که خانم Daly در ارائه ی این نظریهی علمی به عنوان یک حقیقت پزشکی در اشتباه است، زیرا شواهد کافی برای اثبات این نظریه وجود ندارد. خانم Daly معتقد است که ASAI، به طور ناعادلانه صلاحیت او را نادیده گرفته است. کروکومین ماده ای فعال در زردچوبه است که در غلظتهای بالا میتواند در درمان سرطان پستان مفید باشد.در مورد استفاده از آن و برای پیشگیری از سرطان لطفا مصاحبه ی دکتر ویلیام لاوالی را ببینید. مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد، خطر ابتلا به سرطان در افرادی که مقادیر بیشتری میوه و سبزیجات مصرف می کنند، کمتر است. با اینکه مطالعات حاکی از آن است که رژیم غذایی پر از میوه و سبزیجات و عدم مصرف گوشت های فرآوری شده، خطر ابتلا به بسیاری از سرطان ها را کم می کند، اما اطلاعات کمی در مورد چگونگی تاثیر عناصر خاص موجود در رژیم های غذایی بر روی سرطان، وجود دارد.