رفتن به نوشته‌ها

Keto Chili (همچنین GAPS Legal)


فهرست مطالب[Hide][Show]

این دستور العمل فلفل چیلی فوق العاده هضم کننده که از دانه های کم نشاسته با دقت تهیه شده استفاده می کند ، غذای مناسبی برای معده های حساس یا کربوهیدرات های محدود کننده است.

لوبیا یک عنصر ضروری در فلفل چیلی است. و به نظر من هرچه لوبیا بیشتر باشد بهتر است!

متأسفانه ، محتوای نشاسته در لوبیا ، حبوبات معمولی که برای این غذا انتخاب شده است ، برای افرادی که از رژیم کتو یا پروتکل بهبود روده مانند GAPS پیروی می کنند بسیار زیاد است.

شوهرم از نشاسته اجتناب می کند زیرا آن را به خوبی هضم نمی کند. اما او واقعاً عاشق چیلی است! بنابراین ، من به این دستور “Keto Chili” رسیدم ، که به هیچ وجه مشکل گوارشی به او نمی دهد!

این غذا برای کسانی که از GAPS استفاده می کنند نیز قانونی است.

جایگزین اصلی که هضم این دستور غذا را آسان می کند ، استفاده از لوبیا دریایی است که شبیه لوبیا سفید کوچک است.

لوبیا دریایی یکی از معدود حبوبات است که در رژیم کم نشاسته مجاز است. (1)

با این حال ، طعم ، احساس و بافت آنها تقریبا شبیه به لوبیا قرمز نشاسته دار است!

لوبیا دریایی با چیلی

اگرچه لوبیا سفید نسبت به سایر انواع حبوبات مقدار کمتری نشاسته دارد ، اما هنوز حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مغذی است.

بنابراین ، لوبیا دریایی قبل از پخت نیاز به خیساندن دارد تا بار اسید فیتیک را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

علاوه بر این ، من ترجیح می دهم از لوبیا دریایی جوانه زده استفاده کنم. وقت گذاشتن برای خیساندن لوبیا دریایی ، که جوانه می زند ، هضم را بیشتر تقویت می کند.

توجه داشته باشید که استفاده از لوبیا جوانه زده لازم نیست که این غذا GAPS و Keto قانونی باشد. این فقط یک احتیاط اضافی است که من برای اطمینان از بهترین ظرف ممکن انجام می دهم.

اگر قبلاً نتوانسته اید فلفل قرمز بدون مشکلات گوارشی بخورید ، پیشنهاد می کنم این حساسیت حتی توسط حساس ترین معده نیز به خوبی تحمل شود!

یک دستور العمل فلفل دلمه ای آسان برای هضم که از لوبیای کم نشاسته برای یک غذای مناسب برای معده های حساس یا کربوهیدرات های محدود کننده استفاده می کند.

زمان پخت 1 ساعت 10 دقایق
کل زمان 9 ساعت ها 20 دقایق

جهت ها

  1. حبوبات را در یک کاسه شیشه ای متوسط ​​قرار دهید و با آب صاف شده بپوشانید. 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب به آن اضافه کنید و بگذارید یک شب یا حداکثر 24 ساعت بماند.

  2. لوبیا قرمز را آبکش کرده ، خوب بشویید و در یک قابلمه بزرگ قرار دهید. آن را با آب تازه بپوشانید و سپس بگذارید روی اجاق بجوشد. روی حرارت را بپوشانید و کم کنید. به مدت 1 ساعت یا تا زمانی که لوبیا قرمز نرم شود بجوشانید.

  3. وقتی لوبیا قرمز نرم شد ، آب را تخلیه کنید ، دوباره آنها را با آب تازه بشویید/آبکشی کنید و کنار بگذارید.

  4. گوشت چرخ کرده را سرخ کنید تا در یک ماهیتابه بزرگ آماده شود. چربی را تخلیه نکنید. این برای شما مفید است و شفای شدید مخاط روده است.

  5. لوبیا دریایی پخته و گوجه فرنگی آبکش شده را اضافه کنید. روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا داغ شود.

  6. برای طعم دادن ، پودر فلفل قرمز و نمک دریا را مخلوط کنید.

  7. پس از خنک شدن ، آن را در یخچال قرار دهید و تا چهار روز به عنوان باقی مانده میل کنید.

ارزش غذایی

Keto Chili (GAPS نیز قانونی است!)

مقدار در هر وعده (1 فنجان)

کالری 270
کالری از چربی 135

٪ ارزش روزانه*

چاق 15 گرم23٪

چربی اشباع شده 6 گرم30٪

چربی اشباع نشده 2 گرم

چربی اشباع نشده 7 گرم

کلسترول 75 میلی گرم25٪

سدیم 112 میلی گرم

پتاسیم 323 میلی گرم

کربوهیدرات ها 7 گرم

فیبر 1 گرم

پروتئین 25 گرم50٪

اهن 2.3 میلی گرم13٪

*درصد ارزش روزانه بر اساس رژیم غذایی 2000 کالری است.

مرجع

(1) منوی غذای رژیمی GAPS


منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *