رفتن به نوشته‌ها

8 گام ساده برای برنامه ریزی غذا برای سلامتی و کاهش وزن – آموزش بوپر برای کاهش وزن و مربیگری زندگی



کاهش وزن موفق و یک شیوه زندگی سالم برای کسانی است که آن را ساده می کنند!

من همیشه عادات غذایی سالم یا عادات زندگی را نداشتم. من مقداری پای گیلاس دوست داشتم و هرچه سریعتر غذا از جعبه یا بسته بیرون آمد و داخل مایکروویو قرار گرفت ، احساس رضایت بیشتری داشتم. علاقه و مهارت زیادی در پخت غذاهای مفصل نداشتم. مشکل این بود که من بیشتر و بیشتر هوس غذای ناخواسته و اضافه وزن می کردم. من شاهد افزایش وزن مادرم و ابتلا به دیابت نوع 2 بودم.

من آرزو داشتم که آن لگهای لاغر و شفاف یوگا را (اما هرگز قطع نکنم) ، مادر کامل در رسانه های اجتماعی و تلویزیون کنم.

من بهترین جمعیت برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را تولید می کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را که می توانستم تهیه کنم ، گرم کنم و بخورم ، برآورده می کرد.

مشکل اینجاست که فست فود سلامت من را خراب می کرد. فست فود می تواند سلامت شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند غذاهایی باشند که وزن را حفظ کرده و با هورمون ها و سیگنال های گرسنگی شما درگیر می شوند. این غذاها باعث التهاب می شوند و بیماری های مزمنی را که در سالمندی با آنها روبرو می شوید دعوت می کنند.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات زندگی غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم – ذهن شما قادر به تغییر است. بسیاری از مطالعات این را بارها و بارها ثابت کرده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و اجرای کلیه فعالیت های مرتبط با غذا به صورت خودکار و در نهایت ماهرانه از تغییرات شما در جهت تغذیه سالم ، کاهش وزن و احساس بهتر حمایت می کند. شما می توانید نحوه تبدیل یک فرآیند به یک مهارت با تکرار را بیاموزید.

اجازه دهید چند مرحله را با شما به اشتراک بگذارم که با تکرار ، تهیه و خوردن غذاهای سالم را به عادات و مهارتهای جدید تبدیل می کند تا از دستیابی به اهداف سلامتی اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانید انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کنید.

هنگامی که متعهد به سلامت هستید و هدف خود را در 6 ماه آینده تعیین می کنید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذای مورد علاقه خود را می خورند. این ممکن است یک مکاشفه بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و رعایت هرگونه برنامه کاهش وزن یا رژیم غذایی سالم ، باید غذاهایی را که دوست دارید کنار هم قرار دهید.

به طور کلی غذاهایی را که می خورید و دوست دارید و 100٪ غذاهای کامل در آن گروه از مواد غذایی قرار دارند را در نظر بگیرید. هیچ یک از آنها نمی تواند لیستی از مواد تشکیل دهنده ای را که نمی توانید تلفظ کنید ، شامل شود.

ما موافقیم که برای کاهش وزن ، بهترین غذای ناخواسته را تا حد ممکن حذف می کنیم. غذاهای پر قند و فرآوری شده از بین رفته اند. (غیر از موارد استثناء برنامه ریزی شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

من این را از راب ولف در کتاب Wired to Eat پذیرفتم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تغییر می دهند. ماتریس غذایی شما شامل همه غذاهای سالم است که دوست دارید بخورید. برای دریافت یک نسخه از برگه کاری ماتریس غذایی من ، به من [email protected] ایمیل بزنید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *