رفتن به نوشته‌ها

8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر بینایی خادیمیان


139 2290064 - 8 میان وعده جشن کم کالری

8 میان وعده جشن کم کالری

شکی نیست که رسیدن به اهداف تناسب اندام ، علاوه بر پیروی از رژیم غذایی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری نیز می باشد. انتخاب مجموعه میان وعده ها ، به ویژه در تعطیلات ، با توجه به میزان حجم و تعادل باید با رژیم غذایی یکسان باشد ، در حالی که در انتخاب میان وعده ها باید اصل تنوع را در نظر گرفت.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید میان وعده ای پرکالری اما کم کالری داشته باشید ، استفاده از پاپ کورن پیشنهاد خوبی است. این میان وعده حاوی فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام ها:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و نیاز به خوردن تنقلات سالم دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد.

سیب پخته:

سیب یکی از سالم ترین تنقلات است و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها پخت آن است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

استفاده از این میان وعده راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه منجمد تنها حاوی 90 کالری است و 60 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک روی نان گندم کامل یا سس سیب میل کنید. این میان وعده حاوی 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

مغز تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چای خوری مغز تخمه آفتابگردان را با یک فنجان ماست میل کنید. آجیل حاوی 19 کالری است و یک میان وعده کامل حاوی کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده است. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر در مورد میزان سدیم بدن خود دقت کنید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها چربی های اشباع نشده یا مفید برای بدن هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.

عصبانیت:

انگور حاوی مقدار زیادی آب است و یک وعده پر از انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K ، منگنز و مقداری فیبر است.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *