رفتن به نوشته‌ها

7 مزیت اصلی زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


7 مزیت برتر تورمریک

** لطفاً برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، روحیه و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که دارای شکایات خفیف حافظه هستند ، هنگام مصرف کورکومین ، ماده فعال زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه داشته اند. علاوه بر این ، آنها بهبود روحیه را نشان دادند و اسکن توموگرافی گسیل پوزیترون (PET) کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و وظایف احساسی) را نشان داد.

کورکومین همچنین در یک مطالعه بالینی با پروزاک (داروی ضد افسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شده است. محققان با فهمیدن اینکه کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی برای افسردگی م effectiveثر باشد ، شگفت زده شدند. * لطفاً توجه داشته باشید: هیچ کس نباید بدون مشورت اولیه با پزشک داروهای تجویز شده خود را برای درمان طبیعی رها کند.

2. کاهش وزن

کورکومین در مورد زردچوبه مورد تحقیق قرار گرفته و مشخص شده است که مصرف توده بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. پوکی استخوان

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه به طور قابل توجهی م thanثرتر از دارونما است ، زیرا گروه زردچوبه ناراحتی کمتری در زانو گزارش داده است.

4. مسائل گوارشی


مطالعات نشان داده است که چگونه افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته ، ناراحتی شکمی را کاهش داده اند.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنول استخراج شده از زردچوبه ، در دو دهه گذشته به عنوان یک عامل آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و ضد سرطانی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. مطالعات همچنین اثربخشی آن را در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نشان می دهد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو ، بولدر به این نتیجه رسیدند که مکمل کورکومین باعث بهبود سلامت شریان ها ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو می شود!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان به فواید کورکومین بر سیستم ایمنی بدن دست یافتند. این می تواند نشانگرهای التهابی را پایین بیاورد و فعال سازی سلولهای T ، سلولهای B ، نوتروفیلها ، سلولهای کشنده طبیعی و سلولهای دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام خوردن زردچوبه ، بسیاری به کورکومین جدا شده روی می آورند که متأسفانه فاقد بسیاری از خواص درمانی زردچوبه است. در حقیقت ، زردچوبه در کل شکل غذایی خود قوی تر از کورکومین جدا شده است که تقریباً 300 ماده مفید دیگر دارد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون کورکومین دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد. بنابراین اگر می خواهید از تمام قدرت زردچوبه استفاده کنید ، به دنبال محصولی باشید که حاوی تمام مواد غذایی آن با پیپرین (فلفل سیاه) باشد. اساس تغذیه سالم “Curcumin SAP” یک انتخاب خوب است. موجود در داروخانه من ، (در زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی Fullscript ما خریداری کنید.

با ما همراه باشید و 20 درصد در فروش سالانه روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

منتقد:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

در ستون فقرات

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه به میزان 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *