رفتن به نوشته‌ها

7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما اهمیت دارند


آیا بدن شما آماده زندگی پر از هیجان است؟

آیا از فعالیت های خارج از منزل ، ماجراجویی ها ، تفریح ​​با خانواده و دوستان خود لذت می برید و می توانید به راحتی کارهای روزانه خود را انجام دهید … در حالی که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید !؟

کی اینو نمیخواد! میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی هریک از این موارد را آسان کرده و می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت عمومی شما.

7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما اهمیت دارند …

  1. ماهیچه ها به بدن شما در مدیریت قند خون کمک می کنند. وقتی ورزش می کنید ، ماهیچه های شما گلوکز بیشتری مصرف می کنند که قند موجود در جریان خون شماست. با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند.

    علاوه بر این ، به بدن شما کمک می کند تا نحوه استفاده از انسولین را بهبود بخشد که می تواند به جلوگیری از مشکلات متابولیک و دیابت کمک کند.

  2. آنها قدرت شما را حفظ می کنند. ماهیچه ها به تمام فعالیت های شما کمک می کنند … از قدم زدن ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل!
    نکته این است که شما باید به طور منظم روی آن کار کنید تا بتوانید آن را قوی نگه دارید.

    آیا می دانستید که از سن 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن این میزان افزایش می یابد؟ بنابراین ، بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها در طول فعالیت خود ، بلکه به طور شبانه روزی. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی تنها 20 کالری می سوزاند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان ، همه چیز بیشتر می شود.
  4. این برای روحیه و عزت نفس شما مفید است.وقتی ماهیچه های قوی و متعادلی دارید ، معمولاً حالت بدنی بهتری دارید. وضعیت بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر همراه است!
  5. برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل شما را تقویت می کند می تواند به شما در حرکت بهتر و درد کمتر کمک کند. من می توانم برای این ضمانت کنم!

    از آنجا که من ماهیچه هایم را بسیار تمرین می دادم ، درد زانو به این شدت نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو سال ها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما کمک کند استخوان های خود را بسازید و با بالا رفتن سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما یک ماهیچه است! ورزش عضله قلب را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.
  7. کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید! برای اینکه بتوانید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی تمایل دارم ورزش را کنار بگذارم (بله ، گاهی اوقات برای من هم اتفاق می افتد!) ، من فقط به همه دلایلی که نمی خواهم فکر می کنم. به نظر می رسد همیشه تنبلی من را بیشتر می کند!

ترفند دیگر من این است که کفش ها و لباس هایم را بپوشم و با اجازه شروع کنم که اگر احساس نمی کنم ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع می کنم ، همیشه به راه خود ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و/یا نحوه ایجاد انگیزه برای حرکت به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید تمرینات کوتاه و م effectiveثری برای تمرین 5 تا 20 دقیقه ای خود داشته باشید (دیگر بهانه ای برای تمرین نکردن ندارید!) ، راهنمای Time Time Crunch Workout من را مطالعه کنید … برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.


عاشق زندگیت باش،


عروسک آنیتا

مربی تغذیه جامع
مشاور تأیید شده محل کار
پیری سرزندگی گروه FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

توجه داشته باشیداگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من ملحق شوید Aging with Vitality FaceBook مجموعةبه این مکان برای تبادل اطلاعات و استراتژی ها در مورد زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی پیدا می کنید همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است!

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *