رفتن به نوشته‌ها

5 نکته ضروری در مورد تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم که باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که این لزوماً نیست کار آسانی نیست!
برخی از پدران چندین ماه تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات برخی از رفتارهای معمول در زندگی تغییر می کند و موارد اضافی و حذف برخی مشاغل بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

“هنگامی که متوجه شدیم کاری برای انجام دادن وجود دارد و آن را انجام می دهیم ما نمی دانیم و این می تواند مانع بچه دار شدن ما شود ، ما در حال حل آن هستیمکاردانشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
سپس او دوقلو باردار شد.

تغییراتی که تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را افزایش دهند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات معجزه می کنند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب آنها شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزوم ها (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (فنجان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند راهی عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، خربزه ، انواع توت ها ، انار و انگور.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین دی نام ویتامین آفتاب مشهور است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی د- قرار گرفتن در معرض نور کم آفتاب زمستانی. اندازه رژیم غذایی معمول ما آنها حاوی ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن نیستند گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D خود را با بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. به این ترتیب می توانید نقشه راه را بدست آورید چگونه همه ویتامین های بدن خود را بهتر انجام دهیم.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتید ماهی های چرب آب سرد هستند ما منابع مشابه دیگری داریم.) روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است کپسول توضیح داده شده است. شیر ، محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. برخی از منوها و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته ، ماهی های چرب طبیعی مانند قزل آلا ، ساردین و شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت بالا باشید خوب نگاه کن.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید دسته ای زیبا از نقل و انتقالات را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس باز می گردد ، همین کورتیزول! هنگامی که بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری را برای تولید استروژن در اختیار بدن قرار می دهد پومونا

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید هستند. همه و شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید به مقاله به زبان مراجعه کنید یک سایت وجود دارد ، نگاه کنید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آرام باشید و کارهایی را که دوست دارید و از آنها لذت می برید انجام دهید برگشت. یوگا کار کن. ورزش کردن. گوش دادن به موسیقی. کتاب در حال خواندن است مراقب ظروف خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، پیش بروید شما یک فرصت طلایی برای استفاده از این مکمل را از دست داده اید. ما عادت کرده ایم به مشتریان توصیه می شود این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان ها متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم او هست !! خوب این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های غذایی زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای رنگدانه است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است مدتی است که هورمون های بدن خود را کنترل کرده اید و در واقع خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت ببرید. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون داری؟

زنا با استفاده از مکمل های ویتامین در زمان لقاح آنها کمتر از سایرین در معرض ابتلا به پره اکلامپسی هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید عمل کنید. بنابراین اگر قصد دارید در این تابستان باردار شوید ، آن را بررسی کنید از فردا این ویتامین ها را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم :

مکمل های قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص مصرف کنیدبا تغذیه خود مشورت کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
ما نصف هستیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص دنبال کرده و به محل مراجعه کنید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به ویژه ، در صورت وجود یک عامل جراحی ، یک مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد ، حتماً با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد مراقبت های تغذیه ای منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی باشه

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *