رفتن به نوشته‌ها

5 مرحله برای استفاده از Grit برای پیشبرد اهداف کاهش وزن پس از 50 – آموزش بوپر برای کاهش وزن و مربیگری زندگی



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکاراو دوران حرفه ای خود را صرف تحقیق در مورد آنچه برای موفقیت کودکان و بزرگسالان لازم است ، کرده است. شما اسطوره های ما را در مورد استعداد یا استعداد و تلاش بررسی کردید. او علاقه زیادی به کار با دانش آموزان جوان دارد و به آنها می آموزد که چگونه استراتژی های خود را در جهت توسعه شن و ماسه به کار گیرند. کار او دانش آموزان با استعداد و کسانی که استعداد بالایی در نظر گرفته نمی شوند را هدف قرار می دهد.

جسارت به این صورت تعریف می شود: اشتیاق و پشتکار برای رسیدن به اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوان نیستیم ، اما کشفیات او کاملاً در مورد ما صدق می کند. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. پشتکار دارید و می توانید در هر سنی مقداری اشتیاق را به دست آورید.

ممکن است ببینید استعداد دارید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

از سوی دیگر ، تلاش مداوم – که به صورت متمرکز و جهت دار اعمال می شود – همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

کلید Grit داشتن طرز فکر رشد است. یک ذهنیت رشد فرض می کند که مغز شما می تواند در هر سنی به رشد خود ادامه دهد. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به آنچه در گذشته به آن نرسیده اید برسید.

اگر مشترک این ضرب المثل هستید ، “شما نمی توانید ترفندهای جدیدی را به سگ قدیمی آموزش دهید.” من اینجا هستم تا به شما بگویم ، شما در اشتباه هستید ، می توانید.

برای موفقیت در Grit همانطور که در مورد کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم صدق می کند ، شما با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) شروع می کنید که می توانید آن را محقق کنید.

شما نیازی به مدرک ندارید که قبلاً این کار را انجام داده اید. حتی لازم نیست بدانید دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید. شما با کنجکاوی در حال زندگی می کنید و چشم به آینده خود دارید. تمایل به ایجاد اشتیاق به تداوم تلاش های شما کمک می کند.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان تصور می کنند که بیش از 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی به تلاش برای تحقق یک رویا برای آینده فکر می کنید. شما هم می توانید نظر دهید

من نه.

شرط می بندم نه تو

من می خواهم با بار کامل بیرون بروم! توانمند ، غنی شده و چیزی برای ارائه دارید.

حتی اگر استعداد طبیعی ندارم ، می توانم از Grit برای آموختن از تمرین و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این واقعیت دارد زیرا من تمام عمر این کار را انجام داده ام. روز به روز سر کار می آمدم. من 4 سال در دانشگاه تحصیل کردم. او روز به روز بزرگ شده و در حال حاضر 29 ساله است. من خودم مراقبت و بهداشت روانی را آموختم که اکنون روز به روز تمرین می کنم.

گریت مسیرهای عصبی جدیدی در مغز من ایجاد کرد. گریت شما را به طرف دیگر می برد.

جسارت محرومیت نیست ، اگرچه مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای برد طولانی مدت از چیزی محروم شوید.

من شما را دعوت می کنم به این فکر کنید که سرانجام متعهد به شیوه زندگی و برنامه غذایی باشید که برای بدن و ذهن شما انرژی ایجاد کند تا بتوانید یک زندگی فوق العاده داشته باشید.

اعتراف می کنم که با افزایش سن ، فکر می کردم دیگر به گریت احتیاج ندارم. آسان تر خواهد شد. شاید بخواهید نظر بدهید! قطعاً برخی از کارها آسان تر است. دیگران مانند همیشه چالش برانگیز هستند.

ایجاد عادات جدید با Grit هدیه ای است برای همه ما – در هر سنی.

چگونه می توانم گرانول ها را تهیه کرده و برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر جستجوی سلامتی و چالش های یادگیری مهارت های جدید کاهش وزن بخشی از عشق و علاقه شما به زندگی باشد ، چطور؟ برای بهبود زندگی خود در مراحل کوچک انگیزه داشته باشید و از این روند لذت ببرید اراده برای سلامت مغز شما مفید است. شکست رو به جلو ضروری است. ناتوانی در کامل بودن و همچنان اراده و پشتکار در جهت سلامتی و رفاه ، داشتن جسارت است.

اگر بر مشکلات زندگی خود غلبه کرده اید – و چه کسی نتوانسته است. شما بیش از آنچه می دانید ذره ذره دارید. خودتان را کوتاه نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم و هدف من این است شما هستید در مورد کاهش وزن ، کاهش وزن و کنار گذاشتن مبارزه احساسی و قضاوت هایی که ممکن است در مورد بدن و ذهن خود داشته باشید ، باید وارد مرز نهایی شوید. با بالا رفتن سن بدن (خدا را شکر جانشین چیزی نیست که من الان می خواهم) من همچنان از هر یک از این ابزارها در زندگی خود استفاده می کنم.

شماره 1: با عادات سالم خود-از جمله کاهش وزن ، ورزش ، سلامتی و مراقبت از خود-به عنوان چالش هایی فراتر از مهارت های فعلی خود رفتار کنید.

تغییر عادات خود را به یک هدف بلند مدت تبدیل کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی. شما در حال یادگیری مهارت های جدید هستید.

شماره 2 لیستی از مهارت های فرعی که برای کاهش وزن برای آخرین بار باید به دست آورید ، ایجاد کنید.

برخی از مهارتهای فرعی که برای رشد به آنها نیاز دارید:

  • نحوه انتخاب یک برنامه غذایی و ایجاد یک پروتکل م worksثر.
  • چگونه خرید و آشپزی را ساده کنیم
  • نحوه استفاده از مجله غذایی
  • چگونه برنامه ریزی می کنید
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته
    • برنامه ریزی تعطیلات و مناسبت های خاص
  • چگونه احساسات خود را مدیریت کرده و از خوردن احساسی صرف نظر کنید.
  • نحوه ایجاد یک تمرین مراقبت از خود روزانه

شماره 3. برنامه ای را برای تمرین هر یک از مهارتهای فرعی با تمرکز 100٪ در یک بازه زمانی برنامه ریزی شده تهیه کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که به خود زمان دهید تا یاد بگیرید ، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید ، بنویسید یا آشپزی کنید – هر مهارت که در یک بازه زمانی خاص کار می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت خود از مربی یا همکلاسی خود که برای کمک به موفقیت شما کمک گرفته است ، کمک بخواهید.

شماره 4 GRIT را با طرحی که شامل موانع و استراتژی ها می شود توسعه دهید.

وقتی برنامه ای برای یادگیری مهارت فرعی جدید ایجاد می کنید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که در هنگام یادگیری مهارت جدید با آن روبرو خواهید شد. از آن لیست ، برای اطمینان از موفقیت یک استراتژی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما ممکن است این باشد که در یک سرویس تحویل غذا ثبت نام کنید و یا نحوه پخت یک دستور العمل ساده را بیاموزید. برای اجاق گاز آهسته و نحوه پخت یک پروتئین را بیاموزید.

مثال دیگر این است که وقتی صحبت از مدیریت احساسات می شود ، می توانید موقعیت هایی را پیش بینی و برنامه ریزی کنید که همیشه احساسات قوی را برانگیخته است. یا تمرین می کنید که برای برخی غذاها اصرار کنید.

شماره 5. زمانی را برای ارزیابی و تنظیم برنامه آموزشی خود در نظر بگیرید که مهارت های خود را در هر زمینه توسعه دهید.

یک گزارش تمرین ایجاد کنید تا بتوانید یادداشت هایی در مورد تمرین خود ایجاد کنید. فرم تمرکز را 100٪ انتخاب کنید. چه کار می کند چه کار نمی کند. چه چیزی باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و به نظر می رسد مانعی است که از آن آگاه نبودید.

تلاش هدفمند منجر به یادگیری واقعی می شود. می توانید از Grit برای تسلط بر این مهارت ها استفاده کنید و رسیدن به رویاهای شما اجتناب ناپذیر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. می توانید سهم خود را با مقیاس رتبه بندی آن در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

من چیزهای زیادی برای اشتراک گذاری در پادکست خود دارم ، برای کاهش وزن هرگز دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هر کجا که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *