رفتن به نوشته‌ها

5 قدم برای برنامه ریزی غذا مانند یک قهرمان!



شکست در برنامه ریزی (غذا) ، برنامه شکست خوردن!

پخت غذا در خانه برای ایجاد تغییرات موثر و سالم در رژیم غذایی شما ضروری است. با این حال ، برنامه ریزی وعده های غذایی که از قبل آماده می کنید برای موفقیت بسیار مهم است.

در اینجا 5 مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا منوی خود را سازماندهی کنید ، وقتی به فروشگاه می روید و برنامه ریزی وعده های غذایی خود را مانند رئیس انجام می دهید ، احساس آمادگی کنید!

مرحله 1: برنامه منو!

تصمیم بگیرید که این هفته برای غذا یا میان وعده چه می خورید و آنها را در یک تقویم خالی برنامه ریزی کنید.

می توانید از هر الگوی تقویم استفاده کنید اما اگر می خواهید تقویم برنامه ریزی وعده غذایی ما را داشته باشید می توانید آن را به ایمیل خود در اینجا ارسال کنید!

تقویم غذا
این تقویم را اینجا چاپ کنید.

اندازه وعده های هر دستور غذا را بررسی کنید و در نظر بگیرید که آیا برای شما یا خانواده شما باقی مانده است یا خیر. در صورت تمایل می توانید دستور غذا را دو برابر کنید ، یا اگر حجم سرو بیش از حد بزرگ است نصف کنید.

نوع حرفه ای: اگر خانواده شما واقعاً دستور تهیه را دوست دارند ، آن را به صورت خصوصی ضبط کنید کتاب دستور غذای خانواده با غذاهای مورد علاقه خانواده برای دستور العمل های سریع. با گذشت زمان ، در جستجوی دستور العمل ها صرفه جویی می کنید و نگران خوشایند افراد گزیننده نخواهید بود زیرا مجموعه ایده های بی عیب و نقص دارید.

هفته به هفته وعده های غذایی را برنامه ریزی می کنم ، سپس لیست را روی یخچالم آویزان می کنم تا بتوانم به راحتی به آن اشاره کنم.

گام 2: لیستی تهیه کنید ، دوبار آن را بررسی کنید!

یک لیست بزرگ از همه مواد لازم برای دستور غذا و مقدار مورد نیاز برای تهیه هر دستور ، بدون ترتیب خاصی بنویسید.

مطمئن شوید که هر یک از مواد بدبو را بنویسید تا چیزی را از دست ندهید!

ممکن است بیش از حد به نظر برسد ، اما هیچ چیز بدتر از از دست دادن ادویه یا غذای اصلی نیست زیرا فراموش کرده اید آن را بنویسید. باور کنید من بارها این درس را به سختی آموخته ام.

آیا برای برنامه ریزی غذا و کاهش وزن به حسابداری 1: 1 نیاز دارید؟
برای سایت مجازی ما درخواست دهید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

مرحله 3: ممیزی آشپزخانه!

هنگام بررسی انبار یا یخچال و فریزر ، لیست خود را مرور کنید.

اگر در حال حاضر یکی از مواد اولیه را در دست دارید ، دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای دستور غذا کافی دارید.

وقتی 100٪ مطمئن شدید که این ماده موجود است ، آن را از لیست اولیه خود حذف کنید!

مرحله چهارم: آن را جلا دهید

لیست خود را به ترتیب مسیر فروشگاهی که طی می کنید (مانند Produce، Deli، Aisles، Freezer و غیره) بازنویسی کنید.

آیا این حرف اغراق آمیز به نظر می رسد؟ میتوانست.

آیا در دراز مدت زمان بیشتری را برای شما ذخیره می کند؟ کاملا!

انجام این کار در تمام طول مغازه سرگرم کننده نیست فقط به یاد داشته باشید که هنگام ورود به گوجه فرنگی فراموش کرده اید که بخورید. جهت گیری سفر شما یک سرمایه گذاری صرفه جویی در زمان است و تجربه خرید شما را لذت بخش می کند.

اگر به دلیل COVID-19 به صورت آنلاین خرید می کنید ، باز هم توصیه می کنم لیست خود را با توجه به دسته بندی (گوشت ، ادویه جات و غیره) بازنویسی کنید.

می توانید این قسمت را به عنوان پادکست در اینجا گوش دهید!

مرحله پنجم: بررسی کنید ، بررسی کنید ، بررسی کنید!

هنگامی که یک ماده به سبد خرید شما رسید ، آن پسر بد را از لیست خود حذف کنید.

در مورد خوشایند صحبت کنید! من همیشه یک قلم در کیف و کنسول ماشینم به همین دلیل دقیق نگه می دارم.

نکته حرفه ای: قبل از پرداخت هزینه ، بررسی کنید که آیا هر مورد را بررسی کرده اید یا خیر. برخی از مواد در لیست گم می شوند!

نکات:

  • قبل از شروع برنامه ریزی غذا ، آنچه دارید را بررسی کنید. این می تواند به شما در استفاده از مواد غذایی قبل از خراب شدن کمک کند.
  • برخی از اجزا را بلند کنید. به عنوان مثال ، حداقل دو دستور العمل را انتخاب کنید (مانند کینوا کدو ، کلم پیچ ، مرغ پخته ، گردو لوبیا سیاه و کدو انچیلاداس). سپس حداقل یک ماده از آن دستور العمل ها (لوبیا سیاه) را انتخاب کرده و در دستور سوم (سس مرغ و لوبیا سیاه) استفاده کنید. بعد ، از یک ماده (کینوا) از هر دستور غذا برای چهارمین وعده (کاسه بودا از کینوا) استفاده کنید.
  • آیا می توانید اجزای سازنده را با چیزهایی که قبلاً دارید عوض کنید؟ یعنی اسفناج برای کلم پیچ ، لوبیا سیاه برای لوبیا چیتی ، کینوا برای برنج ، آب سبزیجات برای آب مرغ و غیره.
  • در ابتدای هفته غذاهایی را که از مواد فاسدشدنی استفاده می کنند برنامه ریزی کنید.
  • کالاهای منجمد یا کنسرو شده را به عنوان پشتیبان ذخیره کنید. کاملا مغذی است. همچنین می توانید اکثر غذاها را در صورت خراب شدن منجمد کنید – میوه ها ، سبزیجات ، سبزیجات ، لوبیا ، چیلی/سوپ.

اگر این روش برنامه ریزی وعده غذایی را مفید می دانید ، حتما موفقیت خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و atutrition.awareness را برای ما تگ کنید.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. به همه نظرات از آن من است

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در یک عمل خصوصی به نام آگاهی از تغذیه شریک است ، جایی که به رژیم گیران نا امید کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *