رفتن به نوشته‌ها

4 نکته برای کاهش وزن هنگام تعطیلات – آموزش بوپر برای کاهش وزن و مربیگری زندگی



من بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات خود نیز لذت ببرید! برای کسانی که تعطیلات خود را از الان تا پایان سال برنامه ریزی کرده اند ، این فرصت شماست که یک دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما می خواهید از آن لذت ببرید و ناامید و 5 رقمی دورتر از هدفتان به خانه نیایید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را می سازند و از آنها پیروی می کنند ، وقتی به خانه می روند بدون اینکه پوندی به دست آورند یا حتی چند پوند از دست بدهند ، شگفت زده می شوند. پیش از این ، آنها به تعطیلات خود به عنوان فرار از زندگی و کار و زمان عقب نشینی از فعالیت های پیش پا افتاده زندگی روزمره نزدیک می شدند. این فرار اغلب شامل لذت بردن “مستحق” و استرس زدایی با غذا بود.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

دیدن تعطیلات به عنوان زمانی برای تجدید و برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه ای بسیار متفاوت را برای شما رقم می زند تا زمانی که فکر می کردید تعطیلات شما زمانی برای از دست دادن و خوردن و نوشیدن با او بود. بالا به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات ممکن است به معنای دور شدن از کار نباشد ، به اندازه فرصتی برای دیدن نقطه ای دیگر از جهان ، به هم خوردن روتین خود یا به اشتراک گذاشتن وقت با دوستان و خانواده. ممکن است بخواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. ممکن است در ساحل نشسته و رمان های بیهوده بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، بسیار مهم است که به هدف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمانی که در اختیار دارید بررسی کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی از روز گذشته خود شروع کرده باشید ، چه می کنید؟ به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را می اندازید و روی تخت می افتید. احساس خستگی کنید اما واقعاً خوب است. شما پرخوری نکرده اید ، در واقع غذای فوق العاده سالم مصرف کرده اید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید ورزش کرده اید و صادقانه می توان گفت که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما بیش از حد مشروب نمی خوردید یا غذا نمی خوردید یا به خود فشار نمی آوردید تا یک وعده یا قاشق دیگر مصرف کنید. در عوض ، شما تصمیم می گیرید کمی بیشتر قدم بزنید ، در اقیانوس آرام بروید ، زیر آبشار بنشینید یا در اطراف آتش سوزی با نوه های خود آواز بخوانید ، لزوماً غذای کوچک نخورید.

این می تواند تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه دستیابی به آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولینبا یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. می خواهید چه نتیجه ای را ببینید؟

ثانیاًبرنامه ای تهیه کنید که عمداً بتوانید هر روز در تعطیلات آن را تمرین کنید. در اینجا شش مورد ضروری برای تنظیم برنامه تعطیلات وجود دارد:

شش اصل اساسی برنامه:

  • پایه شماره 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا با خانواده زندگی می کنید و خودتان آشپزی می کنید؟ به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع غذایی برای شما مشترک است. غذاهای کامل را انتخاب کنید که از آنها لذت خواهید برد. به خاطرات غذایی خود پایبند باشید و تا جایی که می توانید تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل از آن چه می خواهید بخورید. اگر خواسته شما استثنائات است. فقط برای آنها برنامه ریزی کنید.

  • ضروری شماره 3: مرور کنید که چه نوع اعتقادات و افکاری را باید تمرین کنید تا با اعتماد به نفس فعالیتهایی غیر از غذا خوردن داشته باشید که شما را درگیر زندگی در اطرافتان می کند ، نه اینکه به خوردن پرخوری بپردازید.

نمونه هایی از باورهای ناتوان کننده:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید تمام غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا در تعطیلات سعی می کنم خودم را کنترل کنم؟

قرار است تعطیلات با لذت و رها شدن پر شود

فایده این است که در تعطیلات خودم را از هر چیزی محروم کنم؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدتی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

من نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که هنگام مراقبت از خودم آرامش داشته باشم

فعالیتهای جدید را امتحان خواهم کرد

من برای سوخت غذا می خورم

من با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذای واقعی را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری پیدا می کنم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

غذاهای سالم و کامل را انتخاب کنید

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت غذا می خورم نه برای سرگرمی

  • پایه شماره 5: یک استراتژی برای هر مانع ایجاد کنید. به دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه پای خوردن شرکت نخواهید کرد. اگر او نظر خواهر شما را جرقه زد ، می توانید برنامه ریزی کنید تا چند دکمه به او فشار دهید. امسال چه پاسخی خواهید داد؟ اگر در هتلی اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه بسته بندی کنید. با خانواده خود بمانید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد پخت دارید. میوه تازه؛ سالاد؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • ضروری شماره 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و غذای محور نیستند تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. حاضر باشید به دیگران اجازه دهید در مورد شما بیشتر بدانند. به دریا بپرید ، حتی اگر مردد هستید. به کارهایی که در دوران کودکی از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید و سرگرم کننده سبک باشید.

سومهر روز مرور کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر خواهرتان است که شما را تحریک می کند ، از مدل استفاده کنید و ایده هایی را ارائه دهید که واقعاً می توانید در مورد او فکر کنید که عاشقانه ، خنده دار و واقعی هستند. اگر بتوانید نگاه خود را به یک شخص یا مکان گسترش دهید ، ممکن است در کنار احساسات منفی احساسات بهتری را نیز بیابید. اجازه دهید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی محبت آمیز برای ناقص بودن همه ایجاد کنید ، از جمله شما.

چهارمینارزیابی پرواز چگونه کار می کردید؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م effectiveثر بودند و برخی دیگر مثر نبودند؟ برنده های خود را جشن بگیرید و ببینید در مورد جایی که از دست رفته اید چه چیزهایی می توانید یاد بگیرید.

اگر از آموزش عمدی برای طراحی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید تازه ، سالم و قوی به خانه بیایید.

شما باید زندگی کنید و از تجربیات خود درس بگیرید. اگر در دهه 50 و 60 سالگی با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کردید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد و می توانید تخریب خود را پشت سر بگذارید.

تمرین عمدی این کار را می کند. وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید ، توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی کارآمد نیز تقویت کرده و گسترش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات می تواند تنها یک شروع باشد. حفظ یک شیوه زندگی سالم در دهه 60 و 70 با داشتن جسم قوی و ذهن سالم و با لذت و هدف در دست انجام است.

پت پیبری بیکر دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه مربیگری وزن و زندگی است. او به زنان بالای 50 سال که در پرخوری بیشتر زندگی خود مشکل داشته اند ، مربیگری می کند. به آنها بیاموزید که چگونه وزن کم کنند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارید ، یاد بگیرید که امروز زندگی خود را دوست داشته باشید و از آینده خود هیجان زده شوید. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *