رفتن به نوشته‌ها

4 نکته ای که ای کاش قبل از بارداری می دانستم



1. دوکوزاهگزانوئیک اسید ، یک اسید چرب ضروری برای رشد مغز ، در اکثر مکمل های قبل از تولد وجود ندارد.

زمانی که من و شوهرم اقدام به باردار شدن کردیم ، فروشگاه غذای بهداشتی محلی برای همیشه بسته شد و فروش زیادی داشت. من 4 مارک مختلف مکمل های قبل از تولد تهیه کرده ام. من از مادران دیگر شنیده ام که برخی از دوران بارداری حالت تهوع را بدتر کرده اند ، بنابراین می خواستم چند مورد را امتحان کنم. اولین بارداری من (یک بار در روز) حاوی DHA بود. در هفته دوم مصرف بطری بعدی ، متوجه شدم که Simple Truth Prenatal اینطور نیست. من به بطری سومم ، Garden of Life Prenatal ، نگاه کردم و آن هم DHA نداشت.

چرا؟! زنان باردار روزانه حداقل 200 میلی گرم DHA برای رشد مغز و چشم نوزاد نیاز دارند. شما می توانید DHA را از ماهی های چرب دریافت کنید ، اما من می دانم که در سه ماهه اول بارداری ، 8 تا 12 اونس ماهی آزاد در هفته نمی خوردم. تصور گوشت و ماهی باعث شد که من استفراغ کنم.

مغز سریع ترین رشد را تجربه می کند و در سه ماهه سوم بارداری در دو سال اول پس از تولد پیچیده تر است ، به همین دلیل مکمل DHA است و بنابراین مهم در این مدت

EPA (اسید چرب دیگر) و DHA نه تنها از نوزاد بلکه از مادر نیز حمایت می کند. نشان داده شده است که مکمل این اسیدهای چرب ضروری به زایمان سالم و نتایج زایمان کمک می کند و از روحیه و رفاه پس از زایمان حمایت می کند.

به گفته انجمن بارداری آمریکا ، “اکثر زنان آمریکایی هنگام ورود به بارداری دچار کمبود EPA و به ویژه DHA می شوند و کاهش آنها در دوران بارداری افزایش می یابد ، زیرا جفت DHA را از بافت های مادر به جنین می رساند. تخلیه از 9 تا 12 طول می کشد. ماه ها بعد از تولد ، و همانطور که می توانید تصور کنید ، با بارداری چندقلو بدتر می شود. “

نوزادانی که مادران آنها در دوران بارداری میزان DHA بالاتری داشتند ، پیشرفت های اولیه در رشد بینایی و شناختی و عملکرد ایمنی سالم را نشان دادند.

با نگاهی به گذشته ، تصور ساده لوحانه ای وجود داشت که فرض کنیم یک مکمل قبل از تولد شامل همه چیزهایی است که من و کودک در حال رشد من به آن نیاز دارم.

در حال حاضر ، من روزانه 480 میلی گرم DHA (Nordic Naturals ، که توسط انجمن بارداری آمریکا توصیه شده است) علاوه بر دوران بارداری مصرف می کنم. من ترجیح می دهم همه آن را در یک قرص بخورم ، اما از آنجا که روغن ماهی یک مکمل سطحی است ، من از یک مارک شخص ثالث آزمایش شده مانند Nordic استفاده می کنم.

2. ممکن است در سه ماهه اول بارداری واقعا احساس گرسنگی کنید.

همه فیلم ها و مقالات نشان می دهد که زنان در سه ماهه اول بارداری از نمک ، نان تست و چیپس استفاده می کنند. شنیده اید که برخی از زنان در سه ماهه اول بارداری وزن کم می کنند. من نبودم. اشتباه نکنید ، من واقعا حالت تهوع داشتم ، اما تنها چیزی که کاهش دادم خوردن وعده های غذایی کامل بود.

Mmlhat؟ نه ، یک بوریتو کامل به من بده. حالت تهوع تقریباً هر دو ساعت شروع می شود و من نیاز غذا ، قانون من ساندویچ صبحانه Chickfila ، رول تخم مرغ ، پنیر کبابی ، پنیر و ماک (هر یک از غذاهای معمولی من) می خواستم.

این چیزی است که من را نگران می کند زیرا تمام عقل پزشکی متداول می گوید که شما واقعاً در سه ماهه اول بارداری به کالری اضافی احتیاج ندارید و واقعاً نیازی به افزایش وزن ندارید.

خوب ، من با BS تماس می گیرم. بدن من در حال رشد یک اندام جدید (جفت) بود ، بنابراین چگونه در جهان برای حمایت بیشتر از آن باید بیشتر غذا بخورم؟ من دائماً به مردم آموزش می دهم که به بدن آنها گوش دهند و شما به من می گفتید که بخورم.

من در سه ماهه اول بارداری وزن اضافه کردم ، اما افزایش وزن در سه ماهه دوم کاهش یافت (میزان گرسنگی نیز کاهش یافت) و من را در مسیر اصلی قرار داد. با این حال ، من شروع به زیر سوال بردن همه توصیه های رسمی برای نیازهای کالری و نمودارهای افزایش وزن کردم.

من 100٪ مطمئن هستم که تغذیه یک علم همه کاره نیست ، بنابراین این امر باید در مورد بارداری نیز صادق باشد. اجازه دهید بدن شما را راهنمایی کند نه نمودارها.

3. به جز زنده ماندن در 8-12 هفته برنامه ای برای انجام کارهای زیاد نداشته باشید.

برنامه غذایی را برنامه ریزی نکنید و فکر نکنید غذای سالم می خورید. از پروژه های اضافی یا رویدادهای سخنرانی خودداری کنید. فکر نکنید تمرینات عادی خود را ادامه خواهید داد. نه ، دیگر نمی توانید کشش انجام دهید.

شما فقط می خواهید بخوابید. هوس خوردن غذاهایی که دوست ندارید و بیزاری کامل از اکثر غذاهای سالم احساس خواهید کرد. نگران نباش ، تمام می شود. من خوش شانس بودم که فقط مجبور بودم برای مدت طولانی با این علائم کنار بیایم.

4. همه چیز عادی است

همه علائم فوق العاده عجیب و غریبی که در Google به دنبال آن هستید؟ طبیعی

صبح که از خواب بیدار می شوید در کف پا درد دارید؟ طبیعی

آیا حس بویایی شبیه ابرقهرمان دارید؟ مثل آن مردی که یک بلوک گاز پمپاژ می کند یا شوینده های شما با وجود اینکه در اتاق دیگری است؟ طبیعی

دو هفته متوالی اسهال؟ طبیعی سرگیجه؟ طبیعی تخلیه؟ این هم طبیعی است. اسپاسم های غیرقابل کنترل گوساله ، خارش کف دست ، بی قراری ، تپش قلب و بزرگ شدن پاهای شما؟ همه چیز عادی است.

لطفاً در مورد همه این موارد از پزشک خود بپرسید ، اما به احتمال زیاد مطمئن خواهید بود که همه این موارد واقعاً عجیب و غریب که باید مطمئن باشید اشتباه کرده اید ، فقط بخشی از بارداری است.

و به هر حال ، شما نیاز به خرید شورت جدید دارید. همه زنانی که به من گفتند واقعاً نیازی به خرید لباس بارداری ندارند ، دروغ می گفتند.

درباره نویسنده: مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. متعلق به کلینیک خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، سایر کارآفرینان آموخته اند که چگونه از طریق تغذیه بهره وری و عملکرد خود را افزایش دهند. او نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان است.

منابع:

  1. تعیین کمبود اسید چرب امگا 3 در نوزادان قبل از تولد با استفاده از کارآزمایی تصادفی مکمل DHA مادر در دوران بارداری
  2. محتوای DHA در شیر مادر عملکرد شناختی را در نمونه ای از 28 کشور پیش بینی می کند
منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *