رفتن به نوشته‌ها

30 تنقلات مغذی مخصوص کودکان + راهنمای میان وعده سالم


این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود.

اگر به دنبال ایده های مفید میان وعده برای کودکان هستید ، به مکان مناسب آمده اید. ما اسنک های مورد علاقه خود را که به راحتی بسته بندی می شوند برای جعبه ناهار مدرسه یا در حال حرکت جمع آوری کرده ایم! به علاوه ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودک و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به تنقلات سالم را دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای کودکان.  بسته بندی آسان میان وعده برای ناهار مدرسه و نحوه وادار کردن بچه ها به خوردن غذای سالم.

“مامان ، من گرسنه ام!” با بزرگ شدن دو بچه ، احساس می کنم غذا و تنقلات را به صورت شبانه روزی می خورم. من یک غذای تمیز می خورم و سپس به غذای بعدی می روم. به یاد دارم این چیزی است که مادرم همیشه می گفت.

و اگر اشتهای آنها امروز آینده را پیش بینی می کند ، ممکن است به معنای واقعی کلمه ما را در سنین پیش از نوجوانی/نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری مربوط است؟

پسران از Clif Bar میان وعده می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: یک راهنمای گام به گام

  1. میوه ها و سبزیجات اول: به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات اشتباه نمی کنید. همه اشکال شمارش می شود – تازه ، یخ زده ، کنسرو شده ، خشک شده و آبدار ، زیرا همه آنها منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هدف خود اضافه کردن میوه یا سبزیجات در هر وعده غذایی است.
  2. مراقب قندهای اضافی باشید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه مناسب تنقلات شیرین است. AAP توصیه می کند که شکر افزوده شده را با حداقل 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) برای کودکان 2 سال به بالا و تقریباً صفر اضافه شده برای بچه گربه های زیر 2 سال نگه دارید. آه ، گفتن آن آسان تر از انجام دادن آن است ، درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از میان وعده های خوشمزه مانند نان ، پنیر ، غذاهای سرخ کرده ، چیپس ، کراکر ، غذاهای منجمد و فست فودها یافت می شود که آن را بسیار خوشمزه و قابل قبول می کند. اما منابع نمک را دنبال کنید زیرا نمک موجود در وعده های غذایی کودکان می تواند به سطح ناسالم برسد. میزان توصیه شده موسسه پزشکی برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز و برای کودکان 4 تا 8 سال کمتر از 1900 میلی گرم سدیم است. به خاطر داشته باشید که 1 قاشق چایخوری نمک غذایی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است!
  4. میان وعده هایی را با هدف انتخاب کنید. همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که راههای زیادی برای پر کردن میوه و سبزیجات وجود دارد ، میان وعده ها با مقداری شکر و نمک جای خود را در وعده های غذایی کودکان دارند.

بگذارید آن را با صدای بلندتر به افراد پشت بگویم. وقتی بچه ها فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و به طور بالقوه نمک نیاز دارند. میزان تعریق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای کت های سنگین در نظر بگیرید. دریافت الکترولیت از غذا – یک میان وعده شور و برخی محصولات حاوی پتاسیم و سدیم – دو الکترولیت گوگردی است که در عرق از بین می روند.

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و طبیعی از تغذیه سالم هستند. تعادل را در نظر بگیرید و میان وعده ها را با هدف انتخاب کنید – در یک روز گرم و آفتابی وقتی بچه های شما در بیرون بازی می کنند ، به آنها چیزی شور بدهید تا به تجدید الکترولیت ها کمک کند.

و وقتی در حال دویدن و بازی هستند ، به انرژی احتیاج دارند ، بنابراین یک میان وعده حاوی کربوهیدراتهای سالم بخورید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان را برای تأمین زمان بازی خود فراهم کند. این میله های انرژی زا طعم عالی و 10-12 گرم جو دوسر ارگانیک غلات کامل ، به علاوه شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم دهنده های مصنوعی را ارائه می دهند.

چگونه می توانید فرزندان خود را به خوردن تنقلات مغذی تر وادار کنید؟

در انبار با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. فروشگاه خود را سازماندهی کنید. نگه داشتن میان وعده های مغذی بیشتر در جلو و مرکز در سطح چشم کودکان بسیار مهم است ، به ویژه اگر یک سیاست انبار باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر آنها چیپس و کوکی می بینند ، مایل خواهند بود ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از چشم و در قفسه ای بالاتر از دسترس کودکان دور نگه دارید. من از مخلوطی از جعبه های سفید و سفید در انبار خانه خود استفاده می کنم. جعبه های میان وعده مورد علاقه خود و قوطی های سفید با درپوش برای چیپس ، آب نبات ، شیرینی و غیره در بالای انبار یا در کمد آشپزخانه متفاوت نگهداری می شوند. یخچال مخصوص کودکان برای تغذیه سالم
  2. در یخچال یا مینی کولر خود قسمت کودکان ایجاد کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای سازماندهی اسموتی های ماست ، چوب پنیر ، تکه های میوه و ساندویچ های آماده استفاده کنید.
  3. تنقلات را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید بچه ها غذای سالم بخورند ، باید راحت باشد. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده درست کنید ، مسیر جلو را مخلوط کنید ، میوه و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ هایی را که از قبل آماده شده و آماده استفاده هستند بخورید. اقلام را در کیسه های کوچک نگهداری کنید تا بسته های اسنک را به راحتی حمل کنید.جعبه ناهار بچه ها با تنقلات
  4. به آنها بیاموزید که در خوردن میان وعده هدفمند باشندبه خوردن میان وعده قهوه ای یک مهارت زندگی است. با رعایت برخی از دستورالعمل های میان وعده ما ، کودکان خود را در مورد عادات سالم میان وعده آموزش دهید.
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید.
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید.
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، وقتی غلات کامل فعال هستند (مانند آنچه در CLIF Kid Zbar وجود دارد) می تواند انرژی لازم را برای تغذیه بدن و تخیلات آنها هنگام بازی فراهم کند. در حالی که پروتئین و چربی های خوب که گرسنگی را از بین می برد (مانند آنچه در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein وجود دارد) می تواند شکم غوغایی را بین وعده های غذایی در حال حرکت برآورده کند.
    4. به کودکان درباره ایجاد یک میان وعده متعادل آموزش دهید. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و/یا پروتئین برای حفظ قدرت و انرژی پایدار. کودک خندان در حال خوردن نوار Clif
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در زمان میان وعده تشویق کنید ، یک پارافیت یا موز سالم برای موز درست کنید که بچه ها می توانند روی آن مواد مخصوص خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه کیک یا آب میوه مشارکت دهید. یک فعالیت/کاردستی در زمان میان وعده تنظیم کنید که آنها را مجبور کند با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در زمان میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذای خود لذت بیشتری ببرند.
  6. با مثال هدایت شودبه کودکان اغلب هنگام غذا خوردن از دستورات والدین خود پیروی می کنند. وقتی برای میان وعده عصرانه خود برنامه ریزی می کنید ، به جای خوردن یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا یک برش هویج و نخود انتخاب کنید. تغییرات کوچک در وعده غذایی میان والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که به احتمال زیاد از آنها تقلید می کند.

منوی اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • ماست + میوه های تازه

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره یا ماست آجیل (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان کنسرو میوه
  • میوه خشک شده: کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • آب میوه یا بستنی
  • آب سیب
  • برش های موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای تنقلات بچه ها

میان وعده های گیاهی که بچه ها می خورند

  • سبز + نخود (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، چوب خیار ، چوب فلفل دلمه ای)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکامول
  • Crudet + ماست پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های پروتئینی بالا برای کودکان

  • ترکیب مسیر
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (quesadilla ، PB&J ، بوقلمون و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • زیپ پروتئینی بچه کلیف

غلات کامل برای تنقلات کودکان

میان وعده های سالم غلات کامل برای کودکان

  • پنکیک خانگی
  • غلات غنی شده
  • Cliff Kid Cactus و Stuffed Cactus
  • کراکر یا چیپس پیتا + هموس

دستور العمل های آسان میان وعده برای کودکان

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

ورود کودکان به آشپزخانه راهی عالی برای آشنایی آنها با غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. تهیه مافین ، کیک موز و پاپ فعالیت های سرگرم کننده ای است که می توانید با هم انجام دهید و غذای سالم را تشویق کنید. با این دستور العمل های سرگرم کننده و میان وعده دوستانه برای بچه ها ، ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید.

توپ موز ترد | یک غذای ساده منجمد دوستدار بچه ها

جویدن میوه خربزه ترش خانگی | دستور خرس های صمغی همه میوه ها

کوکی های هیولا بدون گلوتن | بدون شیرینی آرد جو دوسر با کره بادام زمینی

آب آووکادو سبز

کیک ها

آبنبات چوبی میوه و سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه بچه ها (شامل à la carte): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای حمایت از مادران شلوغ در حال حرکت

و برای ایده های بیشتر میان وعده ، بایگانی میان وعده ما را بررسی کنید.

اشتراک گذاری یعنی مراقبت!

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *