۳ راز ساده برای از بین بردن چربی شکم که نمی دانستید



به گزارش همشهری آنلاین، مربیان ورزشی تاکید دارند که دویدن رایج ترین فعالیتی است که افراد هنگام تلاش برای از بین بردن چربی های شکم انجام می دهند. بسته به قد، وزن و سرعت خود، می توانید در هر مایل حدود ۱۰۰ کالری بسوزانید. در این مقاله سه راز مهم برای آب کردن چربی های شکم از طریق دویدن معرفی شده است.

بسیاری از دوندگان دوست دارند بین دویدن ثابت و دویدن متغیر به تناوب کار کنند، که راهی عالی برای آنها برای کار روی سرعت و قدرت و همچنین بهبود مهارت هایشان است.

برای بسیاری، آهسته دویدن راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر از یک «دویدن با سرعت» کم تحرک است.

مربیان ورزشی توصیه می کنند که با یک دقیقه دویدن با شدت کم شروع کنید، سپس به مدت ۱۰ تا ۳۰ ثانیه دویدن را انجام دهید و برای ۳ تا ۵ دور تکرار کنید.

فعالیت های گوناگون

بسیاری از دوندگان انواع دیگری از تمرینات هوازی را در برنامه خود قرار می دهند تا به آنها کمک کند تا عضلات دیگر را هدف قرار دهند و از تمرین بیش از حد اجتناب کنند.

برای اهداف شما، تمرینات متقاطع راهی عالی برای از بین بردن یکنواختی، فشار دادن بدن به کار سخت تر و سوزاندن چربی بیشتر از دویدن معمولی است.

کارشناسان در اینجا توصیه می کنند که از روال دوچرخه سواری و شنا هر روز استفاده کنید تا ماهیچه های دیگر را اضافه کنید و کالری سوزی را افزایش دهید.

تمرینات عضلانی انجام دهید

اگرچه این به طور خاص به دویدن مربوط نمی شود، اما به طور غیرمستقیم برای اهداف شما مهم است: بسیاری از دوندگان کار خود را با تمرینات قدرتی تکمیل می کنند، به ویژه آنهایی که روی قسمت پایین تنه تمرکز دارند.

این نه تنها به جلوگیری از آسیب و تعادل عضلات کمک می کند، بلکه به آنها کمک می کند تا عملکرد دویدن را بهبود بخشند و عضلات کمر را بسازند.

به خاطر داشته باشید که اضافه کردن یک روز چالش پا به شما کمک می کند کالری و چربی بیشتری بسوزانید، به خصوص در ناحیه شکم.