رفتن به نوشته‌ها

3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای حفظ سطح انرژی در این فصل ، این 3 ایده را برای صبحانه کدو سالم امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر سرد نیست. اما به عنوان هسته هزاره ، در DNA من است که هر زمان که درجه حرارت باشد ، میل به PSL دارم. زیر 80 درجه فارنهایت (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مسخره ام نکنید!)

اکثر اقلامی که با تم ادویه کدو تنبل خریداری شده اند پر از شکر هستند ، فیبر کمی دارند و پروتئین زیادی ندارند.

غلات کدو تنبل ، ادویه جات ترشی جات ، گرانول و میله های انرژی زا نیستند. مطمئناً طعم خوبی دارد اما یک کاسه مغز کدو با شیر بادام من را سیر می کند ، نمی دانم ، 27 دقیقه؟

سپس انبار را برای شکر بیشتر تمیز می کنم.

در عوض ، یکی از این سه دستور العمل صبحانه ادویه کدو تنبل سالم را در خانه امتحان کنید تا شکر کمتر ، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی دریافت کنید!

جو دوسر شکلاتی کدو تنبل (گیاهی ، بدون گلوتن)

در یک ظرف شیشه ای یا در بسته ، 1 پیمانه Phorm Chocolate Power Pro Vegan Protein Powder را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر ، 3/4-1 فنجان شیر دلخواه ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

انتخاب من: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری را به لاته جو دوسر کدو اضافه کنید.

یک شب را در یخچال قرار دهید و 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل خرد شده و/یا پیکانی تفت داده شده به آن اضافه کنید. گرم یا سرد بخورید.

توصیه: توصیه می کنم پودر کلاژن تورن را در یک قاشق جمع کنید تا از پوست و مو سالم حمایت کنید.

پارافیت کدو تنبل (گیاهخواری)

در انتهای یک لیوان شفاف ، 1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2٪ وانیل (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. یک لایه نازک از سس کدو تنبل را روی ماست بمالید. من آن را در Sprouts فصلی می دانم و فکر می کنم بسیاری از دستور العمل های آسان مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر از ابتدا از سس سیب شیرین استفاده نمی کنید ، حتماً از آن استفاده کنید!

سپس یک لایه گرانولای ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید – من Plyly Elizabeth را دوست دارم اما برای یک گزینه بدون قند ، غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه ماست دیگر به همراه لایه ای دیگر از سس سیب کدو اضافه کنید. آن را با تزئین فندق تست شده خرد شده و/یا گرانولای کم شکر به پایان برسانید.

توصیه: این دستور را بدون گلوتن با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل تهیه کنید.

پنیر کدو روی نان تست (گیاهی)

می دانم که ممکن است برای برخی از شما در این مورد تنگ شوم ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است!

1 فنجان پنیر 2٪ ، 2 قاشق غذاخوری پوره کدو و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین را با هم ترکیب کنید. پخش شده بر روی نان برشته Trader Joe’s Cranberry Harvest و روی آن گردوی خرد شده قرار دهید.

توصیه: آیا Trader Joe در این نزدیکی نیست؟ هر نان غلات پهن می کند ، یا چیزکیک کدو تنبل خود را روی وافل Kodiak Cake Power امتحان کنید.

دستور العمل های پاییزی بیشتر:

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در یک عمل خصوصی به نام آگاهی از تغذیه شریک است ، جایی که او به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان مشترک آگاهی از تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. به همه نظرات از آن من است

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *